1. #46
    planeet venus!!!!!!!

    Reacties
    13.372
    18-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ze zakte naar de grond en begon zichzelf aan haar haren te trekken
    WAAROM!!!
    aaah soffienne lieve broer van me!!
    ik tilde haar op en zei: malika doe rustig aan wat je nu doet is haram meid!
    Wees eens kalm,hiermee krijg je hem niet terug!!

    Ze keek me aan en gaf me een knuffel!
    Ik liet haar alleen achter en ontving alle gasten!
    Mijn moeder kwam later ook om mij te helpen, want er waren heel veel mensen om te komen condoleren!!

    (de dag dat faisel gaat verloven)


    Deze dag zou faisel verloven ik had geen zin om daar naar toe te gaan, maar mijn moeder moedigde me aan zodat ik alles een beetje vergeet!
    Dus deed ik mijn chebka aan, die was al uit de mode maar goed!!
    Later gingen we naar de zaal, die semja hadden gehuurd, Daar zat die nicht in de hoek van de zaal naast Faisel, hij zag er geweldig uit

    heel geniepig en glimlachend keek ze me aan en kneep in de handen van Faisel!
    OOh please ze wilt me toch niet jaloers maken, in mezelf begon ik te lachen want ik wist wat haar te wachten stond!!
    Toen alle gasten gearriveerd waren, deed mijn vader de muziek uit, iedereen keek hem toe?
    wat ik nu ga vertellen is iets wat iedereen moet weten, en degene moet hiervoor gestraft worden!
    Je mag nooit 2 mensen uitelkaar halen?? Semja keek mij weer aan!!
    he?? Semja??
    Ze was stil, misschien had ze het door dat het nu om haar ging??
    Faisel loste haar van haar handen en kwam naar mij toe!
    Hij hield mijn hand vast, iedereen keek mij aan!
    Opeens begon hij haar uit te schelden, Semja begon te snikken en wou weggaan, mijn vader hield haar tegen!
    Faisel begon alles te vertellen enz!

    Alle mensen in de zaal begonnen opeens ayoedoe billah te zeggen!
    Haar moeder kwam eraan, en vertrok wit van gezicht!
    Alle mensen spuugden naar haar toe, en gingen de zaal uit!
    Faisel bracht me naar buiten en zei, Raja ???please raja trouw met mij dit gaat mij echt niet om de papieren!
    Raja:Faisel ik kan niet ik hou nog van Soffienne je moet me de tijd gunnen echt!
    Dit wordt me allemaal even te veel!!
    Faisel: Lieve meid, ik wacht op je, hoelang het ook mag gaan duren en je studie moet je afmaken, dat ik geen probleem ik vind het beter als je het afmaakt!!

    Mijn moeder kwam huilend naar me toe en omhelsde me!
    Ik begon ook te huilen, ze zei, lieve dochter het spijt me het spijt me!
    ik zei geef niks!
    Daarna gingen we naar huis!

    De jaar was voor bij, ik ben geslaagd en heb werk gevonden

    Malika en haar moeder gingen verhuizen naar een ander stad om de roddels over haar zoon te onlopen en om opnieuw te beginnen!
    We mailen en gaan elke weekend naar elkaar toe!Haar broer was eindelijk getrouwd en zij was verloofd, maar ze bleef in de buurt van haar moeder wonen, ook als ze ging trouwen, haar moeder was heel mager geworden en zag er niet meer zo goed uit!!

    Semja, werd uitgehuwelijkt door haar vader, hij haatte haar en beschouwde haar als een schande van de familie
    Ze trouwde met onze neef youssef, hij had een baard en was niet echt bepaald aantrekkelijk!
    hij sloeg haar en mishandelde haar, en liet haar ook niet werken!

    Ik trouwde uiteindelijk toch met faisel, hij had me gesteund en begrip vertoond wat je normaal niet echt van een marokaansen jongen uit marokko zou kunnen verwachten!
    hij begreep ook dat ik niet zoveel van hem hield als hij van mij!
    Maar met de tijd begon ik meer van hem te houden en voor soffienne bad ik altijd!
    Ik kreeg een tweeling een jongen en meisje ik noemde ze
    malika en soffienne

    Met mijn ouders ging het ook goed, mijn moeder schelde wel eens af toe, toen ik niet getrouwd was maar ze vergleek me nooit meer, en onze contact werd heel wat beter!!

    nu leef ik weer van dag tot dag!
    En zal deze historie nooit van mijn leven vergeten!



    THE END!!!!!!!!!!!!!!!!

    IK HOOP DAT JULLIE DEZE VERHAAL HEEL LEUK HEBBEN GEVONDEN!
    DOEG, EERLIJK GEZEGD MOEST IK ZELFS HUILEN

    groetjes en zeer veel liefs jullie zuster soekran
    By 14.000 reacties moet ik stoppen

  2. #47
    3abd ALLAH

    Reacties
    47
    16-09-2002

    MEID IK VIND DIT VERHAAL GEWOON FANTASTISCH!!!!!!!!!!!!!!!!

    als je nog een verhaal weet schrijf ze maar op!



    groetjes smurfin!
    mijn Gebed en mijn Offer, mijn Leven en mijn Dood zijn werkelijk allemaal voor ALLAh, de HEER der Werelden!
    Dou3a is de essentie van de aanbidding, wapen van de gelovigen, het fundament van de godsdienst en het Licht van hemel en aarde ! [ HS Aboe Dawoed & Tirmizi] GEDULD is één van de tekenen van GELOOF!

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    4.464
    08-07-2002

    wooooooooooow
    jouw verhaal was gewoon top
    ik hoop dat je snel met een ander verhaal begint want deze was gewoon zooooooooooooo mooi

  4. #49
    Maghrabia

    Reacties
    350
    28-09-2002

    egt geen woorden voor !!!! >>>>>>>> SUPER MOOI VERHAAL MEISJE ! KEEP ON WITH DA GOOD WORKING ! ma3a selam >> miss_berbers !!
    ...Allahoema innaka toe7iebu 3afwa, fa3fa 3annie...

  5. #50
    Just Chilling

    Reacties
    134
    27-08-2002

    so echt een goed verhaal.
    moehiem ga verder
    IK BEN DE KLEPTOMAAN DIE JE HART ZAL STELEN EN DE PYROMAAN DIE JE HART IN VUUR EN VLAM ZAL ZETTEN!

  6. #51
    Gemeenste lid.

    Reacties
    1.586
    03-08-2002

    wajoo wat een leik verhaal echt toppie
    ik heb nog noch noiit zo leuk verhaal gelezen



    groetjes noura
    Ik heb nooit slaap.


  7. #52
    DarkSideAngel

    Reacties
    978
    27-05-2003

    mooi verhaal echt waar

  8. #53
    nadia

    Reacties
    1.776
    26-03-2003

    mooie verhaal egt
    .............NAADJE..............