1. #1
    o0mocrogirl0o

    Reacties
    231
    15-11-2003

    Waarom doen de meeste marokkanen vmbo, als ze ook hoger kunnen?

    Ik heb gemerkt dat de meeste marokkanen vmbo doen, terwijl ze best wel een hoger niveau kunnen doen.... Meestal worden ze niet toegelaten alleen maar om hun wild gedrag. Ik vind het best wel jammer want ik zit alleen maar met die kaaskoppe in de klas

  2. #2
    -

    Reacties
    376
    02-12-2002

    Luiheid denk ik ?
    Gone with the wind...

  3. #3
    ~*~..Oujdia..~*~

    Reacties
    3.751
    14-10-2003

    heb medelijden met je...


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    63
    23-03-2003

    Ja, de jongeren van tegenwoordig hebben wel wat anders te doen dan huiswerk maken. Tegenwoordig hebben ze andere afleidingen. Waar huiswerk maken niet toe behoort!!
    Het leven zit vol verrassingen!

  5. #5
    Liefste Lid

    Reacties
    3.817
    04-11-2002

    Bij mij op school zijn er dit jaar echt heel wat marokkanen minder vergeleken met vorig jaar, veel zijn er naar n lager niveau gestuurd vanwege hun wilde gedrag en dat is idd wel jammer.

    Kzit ook all1 maar met kaas in de klas


    xxx
    *D*

    » Het leven is als een roos: mooi, maar vol met gevaarlijke en pijnlijke stekels..


  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    2.210
    26-11-2003

    ze zijn te slim voor het hbo..

  7. #7
    Alhamduli'Allah!

    Reacties
    545
    28-03-2003

    hahahahah jah misschien wel...

    Maar ik doe havo 5...
    maar klopt de meeste hebben er gewoon geen zin in..wel erg jammer.


  8. #8
    o0mocrogirl0o

    Reacties
    231
    15-11-2003

    tsjaaah..... :S
    ...:::TiMbErLaKeLoVaH:::...



  9. #9
    la vie en rose

    Reacties
    653
    02-11-2003

    I know how you feel girl! ik ben wel van belgië en ik doe moderne talen wiskunde en ik heb al altijd met belgen gezete ik vind da wel spijtig

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.256
    12-09-2002

    ik doe havo mijn zus heeft vwo gymnasium gedaan
    we zijn niet allemaal lui
    maar ja, mn broers hebben allebei vbo gedaan!!!
    LoVe Is LiKe A wAr;EaSy To StArT,dIfFiCuLt To EnD,iMpOsSiBlE tO fOrGeT!!!

  11. #11
    Liefste Lid

    Reacties
    3.817
    04-11-2002

    tha boys ha

    » Het leven is als een roos: mooi, maar vol met gevaarlijke en pijnlijke stekels..


  12. #12
    cactus in Allahletters

    Reacties
    87
    31-05-2003

    mijn mening is dat de marokkaanse jongeren van tegenwoordig gewoon niet genoeg gemotiveerd worden door hun huidige leraren....

    Als leraar heb je de verantwoordelijkheid om het beste voor je leerlingen te hebben, en dat gebeurt jammer genoeg niet..

    Discriminatie is in deze tijd een sterke punt waarom marokkanen nog niet de top hebben bereikt, omdat men denkt dat ze gewoon weinig kunnen.....

    en dat vind ik heel jammer!!

    aleikom salam
    Rasul saw: "Het Paradijs is dichter bij elk van jullie dan de gesp van je eigen schoenen. Maar zo ook de Hel".
    (Al-Bukhari)



  13. #13
    Ayat el Kursie

    Reacties
    4.156
    23-02-2003

    MVC Premium MVC Premium
    de meeste hebben egt gewoon geen zin
    net zoals mij broer helaas
    A'uzu billahi minashaitanir rajim
    Bismillahir Rahmanir Rahim Allahoe Laa ielaaha iellaa hoewa, Al hayyoe Al qayyoem. Laa ta'khodoho sienatoen walaa nawm. Lahoe maafie ssamaaawaatie wa maa fiel ard. Men dhe elladhie yashfa3oe 3iendahoe iella bie'iednieh. Ya3lamoe maa bayna aydiehiem wamaa khalfahoem. Walaa yoe7ietoena bieshay'ien mien 3ielmiehie iella biemaa shaa'. Wassie3a korsieyyoehoe assamaawaatie wal ard, walaa ya'oedoehoe 7ifdoehoema, wa hoewa al 3aliyyoe al 3adhiem

    'Alhamdulilah.'

  14. #14
    Gone.

    Reacties
    3.440
    09-12-2003

    ben 2 jr trug ben k ook trug gestuurd naar vmbo door slecht gedrag en
    door een klote racist voor ned zomaar had k een 3 op me rapport gehad van hem en voor duits en rasicte
    niet omdat k een 3 had maar al die buitenlanders hadden en onvoldoende gehad en worden bij die 2 leraren er telkens uitgestuurd

    maaruhh..vmbo is egt makkelijk !! Pff..

    Weg.


  15. #15
    Gone.

    Reacties
    3.440
    09-12-2003

    WhUhahahahahaha 50 jR WhUAhaHahaHaha ZwAre Lol

    Weg.