1. #106
    Azul a Biya!

    Reacties
    2.863
    27-04-2009

    ik vind het wel een goeie

    Rabi ieni nedertoe leka ma fie batnie moe7hararan fa taqabel minie inaka enta sami3oe el3aliem






  2. #107
    MVC Lid

    Reacties
    252
    12-04-2009

    Wat ik wel zonde vond waren de stoelen.. Voor niks gehuurd

  3. #108
    MVC Lid

    Reacties
    2.071
    09-07-2002

    Ik heb een bruiloft meegemaakt waar de bruid, haar vader en moeder (beiden naar hadj geweest) haar broers en schoonzussen, de hele avond aan het dansen waren. Ik had nog nooit van mijn leven zo'n oude hadj zien dansen bij de vrouwen. Die broers helemaal nat van het zweet.

    De moeder van de bruidegom schaamde zich dood, maar durfde niets te zeggen, meskiena. Alle andere gasten lagen continue in een deuk.

    Later hoorde ik dat de bruid jarenlang een surinaamse vriend had, waardoor haar familie zo blij was dat ze met een moslim ging trouwen!

  4. #109
    Azul a Biya!

    Reacties
    2.863
    27-04-2009

    moet niet gekker worden

    Rabi ieni nedertoe leka ma fie batnie moe7hararan fa taqabel minie inaka enta sami3oe el3aliem






  5. #110
    MVC Lid

    Reacties
    8
    02-06-2009

    Een zwaar chick fight op de dansvloer. Ha ha, de bruid en iedereen was erbij, miskina die bruid was net van Marokko en schrok echt, ze denkt nu dat alle 'europa' meisjes zo zijn.

    Nog een keer, de bruid viel van de Amaria

    Nog een keer, tijdens de 'slow' dans, de bruidegom begon de bruid te tongkussen, alle vrouwen werden gek, hahaha

  6. #111
    SiMpLy ThE BeSt..

    Reacties
    444
    26-02-2002

    Citaat Geplaatst door tanger_lover Bekijk reactie
    Nee alles was gescheiden.

    Zijn hele familie en inlcusief hij zijn gewoon weggegaan.
    Ze heeft in haar uppie de taart aangesneden en is alleen naar binnengekomen met de bruidsjurk


    De bruidegom is niet weggegaan. Hij heeft haar later gewoon opgehaald. Wat er is gebeurd was een misverstand tussen beide families en meer niet.
    Zij heeft alleen de taart aangesneden omdat het feest gescheiden was en de bruid en bruidegom met elkaar hadden afgesproken dat hij niet zou binnenkomen. Hij is dus nooit binnengekomen en is ook ook nooit weggegaan.
    ´t leven is één groot risico

  7. #112
    MVC Lid

    Reacties
    2.227
    21-08-2008

    Citaat Geplaatst door Allure19 Bekijk reactie
    Een zwaar chick fight op de dansvloer. Ha ha, de bruid en iedereen was erbij, miskina die bruid was net van Marokko en schrok echt, ze denkt nu dat alle 'kharij' meisjes zo zijn.

    Nog een keer, de bruid viel van de Amaria

    Nog een keer, tijdens de 'slow' dans, de bruidegom begon de bruid te tongkussen, alle vrouwen werden gek, hahaha


  8. #113
    Laughing and kissin'

    Reacties
    835
    13-05-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Allure19 Bekijk reactie
    Een zwaar chick fight op de dansvloer. Ha ha, de bruid en iedereen was erbij, miskina die bruid was net van Marokko en schrok echt, ze denkt nu dat alle 'kharij' meisjes zo zijn.

    Nog een keer, de bruid viel van de Amaria

    Nog een keer, tijdens de 'slow' dans, de bruidegom begon de bruid te tongkussen, alle vrouwen werden gek, hahaha
    HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA! GEWELDIGG!

    Ik zie het al voor me hoe de hele zaal in paniek raakt. Hoe reageerde de bruid,
    Match made in heaven

  9. #114
    MVC Lid

    Reacties
    2.227
    21-08-2008

    Citaat Geplaatst door DaBaLaDa Bekijk reactie
    HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA! GEWELDIGG!

    Ik zie het al voor me hoe de hele zaal in paniek raakt. Hoe reageerde de bruid,


    Vooral de wat oudere vrouwen, die gaan spreken van een schande

  10. #115
    MVC Lid

    Reacties
    252
    12-04-2009

    Citaat Geplaatst door Allure19 Bekijk reactie
    Een zwaar chick fight op de dansvloer. Ha ha, de bruid en iedereen was erbij, miskina die bruid was net van Marokko en schrok echt, ze denkt nu dat alle 'kharij' meisjes zo zijn.

    Nog een keer, de bruid viel van de Amaria

    Nog een keer, tijdens de 'slow' dans, de bruidegom begon de bruid te tongkussen, alle vrouwen werden gek, hahaha


    Je brengt me op een idee voor mijn eigen feest

  11. #116
    Bint du Maroc

    Reacties
    1.010
    02-09-2002

    Ik heb een keer meegemaakt dat de fam van de bruidegom massaal weggingen op het punt toen er muziek werd gedraaid. Ik vond het zo zielig voor de bruidegom, miskin hij keek zo verdrietig.
    Living la vida locaaa

  12. #117
    MVC Lid

    Reacties
    8
    02-06-2009

    Citaat Geplaatst door DaBaLaDa Bekijk reactie
    HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA! GEWELDIGG!

    Ik zie het al voor me hoe de hele zaal in paniek raakt. Hoe reageerde de bruid,
    Superverlegen, mijn moeder miskina durfde niet te kijken, iedereen zo roepen', wayaahhhh, hshouma, hahahahha die oude vrouwen wisten niet wat ze zagen

  13. #118
    MVC Lid

    Reacties
    252
    12-04-2009

    Citaat Geplaatst door maroc_chica Bekijk reactie
    Ik heb een keer meegemaakt dat de fam van de bruidegom massaal weggingen op het punt toen er muziek werd gedraaid. Ik vond het zo zielig voor de bruidegom, miskin hij keek zo verdrietig.


    Ik trouw ook zo simpel mogelijk.. Maar ik vind dat muziek erbij hoort.. In ieder geval anasheed.. Zulke mensen maken mij zo boos. Mensen pijnigen met hun """"zogenaamde"""" trots. Echt erg!!! Dat maakt me echt razend.. Maar ik ben ook erg.. Ik nodig gewoon dat soort volk niet uit. HAHAHA

  14. #119
    Bint du Maroc

    Reacties
    1.010
    02-09-2002

    Citaat Geplaatst door bellydancelesse Bekijk reactie
    Ik trouw ook zo simpel mogelijk.. Maar ik vind dat muziek erbij hoort.. In ieder geval anasheed.. Zulke mensen maken mij zo boos. Mensen pijnigen met hun """"zogenaamde"""" trots. Echt erg!!! Dat maakt me echt razend.. Maar ik ben ook erg.. Ik nodig gewoon dat soort volk niet uit. HAHAHA
    nou de bedoeling was dus fifty fifty anasheed en muziek, en beide famillies waren hier op de hoogte. Ik vond het zo sneu voor het bruidspaar, ze keken helemaal niet blij. na een aantal weken na de bruiloft heeft de fam hun excuses aangeboden aan het bruidspaar,majah toen was het te laat haha ik kan ook niet zonder muziek op een bruiloft
    Living la vida locaaa

  15. #120
    Al-Maghribia

    Reacties
    379
    03-09-2005

    Citaat Geplaatst door bellydancelesse Bekijk reactie
    Ik trouw ook zo simpel mogelijk.. Maar ik vind dat muziek erbij hoort.. In ieder geval anasheed.. Zulke mensen maken mij zo boos. Mensen pijnigen met hun """"zogenaamde"""" trots. Echt erg!!! Dat maakt me echt razend.. Maar ik ben ook erg.. Ik nodig gewoon dat soort volk niet uit. HAHAHA
    Dat heeft niks met trots te maken, maar simpelweg met het volgen van de bevelen van Allaah, ta'aala.
    En ik denk dat ''dat soort volk'' , hoe jij ze noemt, niet eens naar zo een feest zouden willen gaan.

    Wa salaam,

    OemH.

    'Alle mensen zijn dood, behalve degenen die kennis hebben;
    en al degenen die kennis hebben slapen,
    behalve degenen die goede daden verrichten;
    en zij die goede daden verrichten zijn bedrogen,
    behalve degenen die oprecht zijn;
    en degenen die oprecht zijn,
    zijn altijd in een staat van bezorgdheid.'



    [Imaam as-Shaafi'ie rahimahoellaah]