1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2
    04-06-2001

    Ik wil graag jullie mening weten over Pim Fortuyn

    Het is nu 5 voor negen in de avond en op het nieuws is net een reportage geweest over Pim Fortuyn en zijn uitspraken. Ik denk niet dat ik die man heel zal laten als ik hem tegen kom dat heeft direct te maken met zijn uitspraken over moslims. Ik voel me dan ook direct aangesproken. Laat me hierover jullie mening weten zodat ik weet dat ik er niet alleen voor sta.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5
    26-05-2001

    salaam ou 3aleikoum!!!

    EWA IK HEB MAAR PAAR WOORDEN TE ZEGGEN!!! ALS IK HEM TEGEN KOM DAN ZAL HIJ ZIJN VERJAARDAG NOOIT MEER KUNNEN VIEREN!!!!
    TFOEEEEEEEEE WAT VOOR UITSPRAKEN ZIJN DAT!!! NOU KUNNEN JULLIE ZIEN DAT WIJ MOSLIMS ALS GEHEEL DUS EEN KEER WAKKER MOETEN WORDEN!!! WANT DIT KAN NIET MEER OVERAL IN DE WERELD PROBEREN DEZE KANKELIJERS OM ONS TE VERLAGEN, TERWIJL ZE NIKS WAARD ZIJN!!!!

    DUS STAA OP!!! EN TEGEN PIM SHIT, ALS IK HEM PAK DAN GAAT HIJ TERUG NAAR DE HEL!!!!!!!!!!!!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2
    04-06-2001

    bedankt voor jullie mening...

    Bedankt voor jullie mening die toch verschillend van elkaar zijn , maar over een ding zijn wij het allemaal eens. En dat is dat deze persoon "een recept voor problemen" is zoals ik iemand citeer.
    Tot Laters

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    97
    13-02-2002

    AFSCHIETEN DIE KALE H_O_M_O

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    12
    12-03-2002

    Marrakechi4u,

    Pim Fortuyn is een grote vijand voor ons.
    Hij erkent de Islam niet als een godsdienst, hij noemt het een achterlijke cultuur. Hij valt de Marokkanen aan, hij zei dat een Marokkaan nooit een Marokkaan zal bestelen. Hij is een grote Loser, daar zijn wij het allemaal over eens. Hij maakt misbruik van een situatie, bijv. de Islam is nu niet populair , dus gaat hij daar aandacht aan besteden. Hij durft dingen te zeggen, die andere partijen niet durven en zo spreekt hij een grote groep aan, die dezelfde gedachten als hem delen.

    Hij is een racist, die heel goed weet hoe hij 'correct' moet discrimineren.
    Hij maakt zijn racistische standpunten, maar hij formuleert ze op een manier dat niet strafbaar is. Imam el Moumni, bijv. heeft uitspraken gedaan die volgens de wet wel strafbaar zijn. Dus in Nederland mag je discrimineren, als je maar goed weet hoe je het formuleert.

    Nou, is de grote vraag, hoe houden we hem tegen.
    De meest logische stap is stemmen, er is toch een groot aantal allochtonen, vooral 1e generatie, dat niet stemt. Sommigen weten niet eens wie hij is.

    De tweede stap is toch een proces tegen hem beginnen, met name door Marokkaanse en Islamitische mannen. Deze groep valt hij wel direct aan. Misschien wordt het proces niet gewonnen, maar zo worden zijn standpunten extra benadrukt bij het volk en hij zal dan merken, dat wij niet alles van hem pikken.

    De derde stap is hopen dat hij een keer een grote fout gaat maken, waardoor hij gigantisch op zijn bek gaat, want als hij aan de macht komt, nou dan zal zeker ons leven hier een stuk ongelukkiger worden, om het zo maar te zeggen.

    Groetjes,
    Amal

  6. #6
    ANDERS!!¤¤OP ZN BEST

    Reacties
    176
    02-09-2001

    we zullen zien wat er bereikt zal worden als pimmie aan de "macht" komt.

    dat zal alleen de ondergang van de integratie worden, die toch niet al zo soepel loopt.
    (¯`·.¸¸.+>Waarom nemen mensen voor elkaar geen tijd Omdat ze steeds aan het jagen zijn Dat is nu eenmaal een feit De een rent nog harder bij de ander vandaan Kan er nog wel iemand eventjes rustig blijven staan<+.¸¸.·´¯)
    (¯`·.¸¸.+>oprechtheid leidt tot deugd!!leugenachtigheid leidt tot zonde!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3
    17-03-2002

    pim fortyn is voor mij maar 2 woorden waard

    KALE *******!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!

  8. #8
    *getrouwd*

    Reacties
    306
    26-02-2002

    Origineel gepost door Casaoui4life
    pim fortyn is voor mij maar 2 woorden waard

    KALE *******!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!
    hey...gek.....wat was dat andere????????
    Baby djelli is zo'n schatje! Rabbi i 7afdo o Galihli

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3
    17-03-2002

    tazz pim fortyn is die hopeloze zemel ze3ma nu wil ie aand8 omdat niemand em in ze kontje wil nemen en omdat mokers zemels haten dat ie f*ck up met andere woorden pimmetje is gewoon die zielige zemel die aand8 zoekt van verwarde cheesers maar hij is wel zielig toen ie die taarten in zn gezicht kreeg ze3ma onschuldig kijken wa sieeeeeeeeeeerrrrrrrr b7elek maar mensen THALLA Tha Casaoui

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    6.593
    09-02-2003

    Leeft pimmetje dan nog