1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    45
    29-03-2003

    wat moet ik doen??????

    salaam,

    ik heb een probleem namelijk er zit een kei mooie jongen in mijn klas en die jongen heeft al een vriendin en nu zit ik te wachten waneer hj het gaat uitmaken maar als ik het met hem wil hoe moet ik het hem zeggen want ik ben bang dat hij mij gaat afwijzen zo heeft hij dat al eens gedaan bij een ander meisje en iedereen zegt tegen mij mijn vriendinnen dus jij past bij die jongen echt waar als jullie samen zouden zijn dat zouden ze jullie koppel van het jaar presenteren en ik zeg dan van vindt je echt wel nu ben ik aan het wachten en wachten maar als het erop aan komt dan weet ik niet wat te doen


    kan iemand mij zeggen wat ik moet doen als het erop aan komt
    dank u sisters


    xxxxxxxx
    somia11
    een engel die graag haar mening geeft

  2. #2
    FREE GAZA!

    Reacties
    10.536
    18-11-2002

    Als hij gelukkig is met zijn vriendin, waarom wil je hem dan afpakken????
    Gun hem zijn geluk

    Of vind hij jou ook leuk????????

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    45
    29-03-2003

    ja

    hij vindt mij ook leuk en heel veel zelfs zijn zus zegt dat ik zijn beste vriendin ben en ook ik gun hem die ook geluk want die vriendin was gewoon een spel aan het spelen met hem en ik zei van nee je moet erbij blijven dus ik gun hem alles


    beslama xxx somia11
    een engel die graag haar mening geeft

  4. #4
    FREE GAZA!

    Reacties
    10.536
    18-11-2002

    Re: Re: wat moet ik doen??????

    Origineel gepost door Soraya18
    Je bent verkeerd bezig pak de koran, pak de hadieth, doe je salaat, blijf uit de buurt van jongens, niks dan ellende. Hou je pas bezig met jongens als je wil trouwen.
    ik sluit mij hierbij aan


    ewa succes ermee sommia11

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.159
    05-06-2002

    Ik zou afstand houden als ik jou was. Je mag echt NOOIT met een kerel aanpappen die een vriendin heeft. Dat vind ik echt laag, en stel dat het bij jou zou gebeuren.. is toch erg? Als je hiermee doorgaat vind ik je gewoon echt nasty, sorry..

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    942
    23-12-2002

    K zou je hart volgen meid stel hij is helemaal nie gelukkig met die vriendin van hem ?

    P.S K HAAT DIE 60SEC REGEL
    ................................ .....................................

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    9.488
    05-09-2001

    Itaqi Allah, DAT moet je doen

    Gedenk Allah swt...

  8. #8
    fatihaatje

    Reacties
    486
    24-01-2003

    Re: Re: wat moet ik doen??????

    Origineel gepost door Soraya18
    Je bent verkeerd bezig pak de koran, pak de hadieth, doe je salaat, blijf uit de buurt van jongens, niks dan ellende. Hou je pas bezig met jongens als je wil trouwen.

    Ik ben het helemaal met je eens.
    Geniet van je leven, maar hou het wel rustig!

  9. #9
    FREE GAZA!

    Reacties
    10.536
    18-11-2002

    Origineel gepost door MissChica
    K zou je hart volgen meid stel hij is helemaal nie gelukkig met die vriendin van hem ?

    P.S K HAAT DIE 60SEC REGEL
    wat bedoel je met je hart volgen???????