1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    35
    24-08-2002

    Ik ga verder!! Echt leuk al die reactiess. Dank je allemaal.

    Hij had een koffer bijzich, maar waarom en wat zit erin........??????
    Yassin vroeg of hij binnen mocht komen, natuurlijk zei fatiha vrolijk. Wat voelde zich goed!! Is het waar voel ik dit echt, maak ik dit echt mee. Het lijkt wel een engel die is gestuurd om mij te komen redden. Yassin hield al verschrikkelijk veel van haar hij wou haar kosten wat het kost en het zou hem lukken ook. Hij liep naar binnen en ging op de bank zitten. Fatiha ging Hassan roepen. Nadat Hassan het had gehoord van fatiha haaste hij zich naar de huiskamer. Fatiha bleef op een afstand kijken en luisteren natuurlijk. Ok ik pak het eerst op een normale manier aan zei Yassin tegen Hassan. Hoezo zei Hassan, daarop begon Yassin te lachen geef je me de hand van je nichtje Fatiha!!!!
    Fatiha begon te huilen wajoooooooooooooooooo hij vraagt mijn hand dit had ze helemaal niet verwacht. Haar hart vulde zich met blijdschap en hoop!! Eindelijk die echt om haar gaf. Haar handen trilden van blijdschap. Dit gevoel had ze voor het laatst gekend toen Mohammed haar lieve maar doch stenge vader nog leefde. Wat had ze dit gevoel gemist.

    Hassan begon spottend te antwoorden op de vraag van Yassin, natuurlijk geef ik je haar hand niet. Waar moet ik van eten. Yassin knikte en gaf Fatiha een geruststellende glimlach. Ook niet als ik je 10.000.000 dirhams geef en een villa??? Hassan schrok van het aanbod hij raakte in paniek. Hij was zo geschrokken van zijn aanbod dat hij niet meer kon praten. Het enige wat je hoorde van deze schijnheilige en gulzige man was euhhh euhhhhhhhhhh. Fatiha verafschuwde hem. Er was een tijd dat ze hem zag als idool iemand waar ze mee kon lachen, maar nu was hij niks meer voor haar. Ze voelde haat.

    Na enig gestotter stemde Hassan toe. Fatiha was zo blij. Laat ze maar stikken in het geld ik hoef niks ik wil alleen gelukkig zijn met Yassin dacht Fatiha.

    Yassin haalde de koffer te voorschijn die Fatiha had gezien bij zijn binnenkomst. Hij deed hem open er zat heel veel geld in zag Fatiha. Zoveel geld had ze nog nooit gezien. Hassan greep naar de koffer nog voordat hij de kans kreeg schoof Yassin de koffer weg!! Niet zo snel Hassan, eerst tekeken. Tekeken tuurlijk zei Hassan met een gulzige blik. Zonder aarzelen en lezen tekende Hassan de papieren.
    Daar zou hij flinke spijt van krijgen.
    Daarna moest Hassan nog papieren tekenen, als toestemming voor het huwelijk van Yassin en Fatiha en verder tekende Yassin een overdrachtsakte van een villa.

    Zo zei Yassin nu zijn we klaar. Hassan hoorde de woorden van Yassin niet hij was helemaal in de zevende hemel.
    Fatiha kom we gaan zei Yassin. Ok ik ga even mijn kleren pakken zei Fatiha verlegen. Yassin begon te lachen dat hoeft niet er zal je niks tekort komen. Fatiha gehoorzaamde Yassin en liep richting de deur, zonder Hassan maar 1 keer aan te kijken en oma heeft ze helemaal niet gesproken, want die lach te slapen.

    Eenmaal aangekomen bij de deur kwam Yassin haar achterna. Eenmaal buiten sprong Fatiha een gat in de lucht en gaf Yassin een innige omhelzing. Ze kon maar niet loslaten. "Fatiha" zei Yassin, ik laat je nooit meer gaan. Ik hou van jou. Wat is dat houden van dacht Fatiha is dit houden van dit gevoel wat ik nu voel voor Yassin. Wat is dit mooii!!!

    Ok wat zullen we eerst doen jou mijn vrouw maken of eerst wat shoppen. Fatiha smolt. Ze was zo verlegen dat ze niet kon antwoorden. Yassin begon te lachen ok dan doe ik het zelf maar ik maak je eerst mijn vrouw. Ze gingen naar het gemeentegebouw en stelde een trouwakte op. Ok tekeken zei Yassin. Huh wat is dat tekenen zei Fatiha. Fatiha was zo erg geisoleerd geraakt dat ze nooit te weten is gekomen wat een handtekening is. Ok Fatiha zei Yassin dan verzin je er nu 1. Het moet een teken zijn dat je nooit vergeet.
    fatiha wist na de woorden van Yassin meteen wat voor teken het moest zijn. De Y van Yassin en de F van Fatiha. Yassin veegde een traan weg. Wat is ze mooi lief en onschuldig. Yassin kon nooit meer zonder haar.

    Ze ambtenaar gaf ze allebei een hand en feliciteerde ze. Ze liepen het gebouw uit. Fatiha je moet niet denken dat ik de pijn die je familie jou heeft aangedaan gewoon laat gaan. Ze zullen boeten voor hun daden.
    fatiha antwoorde verdrietig op de vraag van Yassin, maar wees niet te hard voor ze Yassin. Allah zal hun straffen. Dit gesprek werd hevig onderbroken door Yassin's gewijs naar een mooi groot winkelcentrum. Ok mijn live vrouw we gaan even wat nieuwe kleren voor je uitzoeken zei Yassin. fatiha schudde hevig met haar gezicht nee Yassin je hebt al genoeg voor me gedaan. Ik hoef niks meer. Jawel en hij sleurde haar mee. Na uren te hebben geshopt gingen ze richting een parkeergarage. Ze liepen richting een prachtige mercedes. Is die van jou zei Fatiha ja, maar ook van jou. Fatiha veegde een traan weg.

    Binnen in de auto deed Yassin een leuk muziekje op en begon erbij te zingen. fatiha begon te lachen. Ohh heerlijk dacht ze bijzichzelf. Ik heb een man die me neemt zoals ik ben. Ze was zo gelukkig op dat moment.

    Fatiha we zijn bijna thuis. Thuis wat klinkt dat mooi dacht Fatiha. eenmaal aangekomen zag ze een mooi groot huis. alle lichten waren aan. Fatiha keek Yassin raar aan en vroeg hem waarom de lichten aan waren. Yassin glimlachte en zei dat ze dat zo zou merken.

    Ze kwamen bij de deur aan en Yassin opende die. Fatiha keek naar binnen en kon haar ogen niet geloven..............................!!!!!!!!

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    35
    24-08-2002

    Hee mensen,

    Ik heb mijn best weer gedaan. Ik weet niet of ik morgen kan schrijven. Ik heb een ingreep bij het ziekenhuis. Dus ik zie wel als ik me goed voel dan schrijf ik verder morgen in sah allah. Waga beslamaaaaa!!!

    Dank je allemaal.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    129
    25-02-2002

    nou je best gedaan heb je zeker!!!
    echt een mooi verhaal hoor!

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    76
    26-08-2002

    Thumbs up

    heyyyyyyyyyy leuk geschreven wollah
    en die ingreep is toch niet erg mouhim lai chafik
    mouhim binnenkort vervolg oke

    bousat fatmake

  5. #35
    planeet venus!!!!!!!

    Reacties
    13.372
    18-02-2002

    MVC Premium MVC Premium

    vet

    lovemaster, echt een vette verhaal ik vergeet het nooit meer!!
    ik heb zelfs zitten huilen.
    ik kan niet wachten totdat je het afmaakt
    doeg zeer veel liefs je zuster soekran
    By 14.000 reacties moet ik stoppen

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    31
    09-06-2002

    hoi lovemaster

    echt een mooie verhaal,een compliment van me,

    en wanneer klopt er een vervolg,

    oke beslamma
    Allah dat is onze God
    Allah die bepaalt het lot

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    35
    24-08-2002

    Hee mensen, ik voelde me na het ziekenhuis dus niet goed. En de dagen daarna kon ik niet op de site komen. Ze waren bezig met onderhoud. Maar ik ga nu verder met het verhaal. Bedankt allemaal voor de reacties!!!

    Ze kwamen bij de deur aan en Yassin opende die. Fatiha keek naar binnen en kon haar ogen niet geloven..............................!!!!!!!!

    Het was Fatima haar moeder die haar al die pijn heeft aangedaan. Hoe kon ze zich hier vertonen dacht Fatiha bijzichzelf, maar toch hield Fatiha nog van haar. Toen keek ze Yassin aan! Heb jij dit geregeld Yassin?? Yassin keek haar zwijgend aan en Fatiha liep naar een grote ruimte met Marokkanse bankstellen. Ze zweeg. Ze dacht bijzich zelf moet ik mijn moeder vergeven of niet. Wie ben ik om haar niet te vergeven.

    Opeens stond Fatiha met tranen en en rende met open armen richting Fatima. Fatima die huilend toekeek rende ook op haar af en ze omhelsde elkar hevig. na de innige omhelzing, vroeg Fatiha aan Fatima, waarom ze niks van zich heeft laten horen!! En nu hier opeens in het huis van haar man stond!

    Fatima ging ervoor zitten en legde alles uit. ze was nadat ze fatiha in de steek had gelaten getrouwd met een arme man die haar sloeg en elke dag dronken thuis kwam. Na enige tijd werd ze er zo moe en kapot van dat ze besloot om van hem te scheiden. Dit lukte ook, maar naar enige tijd stond ze op straat!!!! Ze kon nergens heen. Ze dacht eraan om naar oma te gaan, maar die zou haar niet meer accepteren nadat ze Fatiha in de steek had gelaten. En Fatiha zou haar al helemaal niet willen zien. Vooral nadat ze de verhalen had gehoord van hoe oma en Hassan haar hadden behandeld. Na dagen buiten te hebben gezwerfd zag ze een mooi groot huis ze had honger en was kapot. Ze besloot om aan te kloppen een jongeman deed de deur open. Het was Yassin ze vroeg hem schaamteloos om wat eten. Yassin aarzelde niet en gaf haar alles wat haar hartje begeerde hij bood haar zelfs aan om te blijven slapen.

    Fatima was Yassin zo dankbaar en wist niet wat ze terug zou kunnen doen. Ze besloot maar om het huis schoon te maken, nadat yassin dit had gezien besloot hij haar in dienst te nemen. Zo kwam het een van het ander en begon Fatima over haar dochter te praten die zo verwaarloosd werd. En de rest weet je zelf zei Fatima tegen Fatiha.

    Fatiha veegde de tranen weg en zoende de hand van haar moeder. Ze was nog wel boos op Fatima, maar toch is het haar moeder en ze heeft berauw getoond.

    Yassin kwam erbij zitten en zei dat er nog 2 personen waren die nog gestraft moesten worden. Hoe en wie zeiden Fatima en Fatiha tegelijk!!!!!!

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    35
    24-08-2002

    Mensen ik ga thuis verder vanavond in sah allah. Beslamaaaa!!

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    35
    24-08-2002

    Yassin kwam erbij zitten en zei dat er nog 2 personen waren die nog gestraft moesten worden. Hoe en wie zeiden Fatima en Fatiha tegelijk!!!!!!

    yassin glimlachte en begon te vertellen. Nou Fatiha de papaieren die Hassan had getekend waren een bekentenis van schuld! Alles wat hij jou heeft aangedaan heeft hij zonder de papieren te lezen bekend. Dus hij zal voor een lange tijd achter slot en grnedel blijven. Oma zal het moeilijk genoeg krijgen zonder haar zoon, dus die straffen we al genoeg.

    Pfffff eindelijk zei Fatiha. eindelijk kan ik een normaal leven leiden met normale ruzies en normale familie. Ik ben dolgelukkig zei Fatiha tegen Fatima en Yassin en ze begonnen met z'n allen te lachen.

    Fatiha is uitgegroeid tot een goede moeder en Fatima woont nu ook nog bij fatiha. Ze is geen werkster meer, maar gewoon deel van de familie. Yassin en Fatiha houden zielsveel van elkaar, maar hebben af en toe wel hen ruzietjes. Dat is normaal. En Fatiha Yassin en Fatima en ik. Willen jullie erg bedanken voor het lezen van dit kort verhaal. Ik hoop dat jullie genoten hebben. Ik wel

    Waga beslamaaaa en voor alle duidelijkheid dit is het einde van het verhaal!! En alle reacties zijn welkom.

    Beslamaaaaa

  10. #40
    jullie kanker moer

    Reacties
    317
    28-06-2002

    hij was goed echt mooi
    Mijn gemeente jurk!!!

  11. #41
    Ik Ben Gewoon Da Bestaaa!

    Reacties
    36
    06-06-2002

    Talking

    Wow mooiiiiii verhaaaaallllllllll!!!!!!!!!!! Ben echt blij dat het goed gekomen is......wat een klote-oom zeg tfoe!!! Schijnheil!!!!!


    Maar jah Eind Goed Al Goed............<(*_*)>.....................<(*_-)>

    kussiesssssss Noratje
    Koi Mil Gaya......Me To Hilgaya...Kuch Kuch Hota Hai(L)

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    23
    14-06-2002

    TbArKeLaH HlIeK LovEmAsTeR pRaChTiG VeRhAAl wAlLaH
    ScHrIjF Er NoG EeN wAnT Je HeBt tAlLeNt eN IK bEN De eErStE DiE HeM ZaL LeZeNnNNnNnnN

    ThAlLaAaAaAaaAaAA
    beslamaaaaaaaaaaaa

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    35
    24-08-2002

    SALAAM IEDEREEEN,

    Dank je voor al de reacties. Ik zal zeker nog een verhaal schrijven in sah allah. Beslamaaaaa

    Lovemaster

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    4.464
    08-07-2002

    woooooooooooooow ik vind het een egt mooi verhaal en je moet zeker een nieuw verhaal schrijven

    groetjes hasna

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    35
    24-08-2002

    Dank je, Hasna.

    Groetjess weer Doeggg