1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    36
    27-05-2005

    Exclamation Wie kan muurschildering maken???

    Salaam iedereen die dit leest,

    Ik zoek iemand die voor mij een muurschildering kan maken. Iemand die er verstand van heeft en die bijna alles kan maken zoals letters/plaatjes etc.
    Wij zijn op zoek naar een nieuwe woning en zou daar graag iets op de muur laten willen beschilderen....voel jij je aangesproken, je bent goed in dit soort dingen laat dan wat van je weten. het liefst een vrouwelijk persoon.

    hoor graag iets

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    13
    10-11-2007

    Citaat Geplaatst door lalafatma Bekijk reactie
    Salaam iedereen die dit leest,

    Ik zoek iemand die voor mij een muurschildering kan maken. Iemand die er verstand van heeft en die bijna alles kan maken zoals letters/plaatjes etc.
    Wij zijn op zoek naar een nieuwe woning en zou daar graag iets op de muur laten willen beschilderen....voel jij je aangesproken, je bent goed in dit soort dingen laat dan wat van je weten. het liefst een vrouwelijk persoon.

    hoor graag iets

    Ik wilde dat ook...heel graag, maar helaas niets gevonden. Wat je kunt doen is een heel mooi ontwerp zoeken/maken/laten maken en uitprinten.

    Je kan dan zo'n projector huren en dat ontwerp op de muur projecteren.
    Dan is het een kwestie van overtekenen en inkleuren

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    36
    27-05-2005

    Citaat Geplaatst door Wehiawah Bekijk reactie
    Ik wilde dat ook...heel graag, maar helaas niets gevonden. Wat je kunt doen is een heel mooi ontwerp zoeken/maken/laten maken en uitprinten.

    Je kan dan zo'n projector huren en dat ontwerp op de muur projecteren.
    Dan is het een kwestie van overtekenen en inkleuren
    jEETJE DAT LIJKT ME ERG MOEILIJK, OMDAT IK JUIST 2 LINKERHANDEN HEB BEN IK DAAR DUS HEEEEEEL SLECHT IN...HOOP TOCH NOG OP REACTIE VAN IEMAND????

  4. #4
    *Fie amanillah*

    Reacties
    25
    08-05-2003

    Citaat Geplaatst door lalafatma Bekijk reactie
    Salaam iedereen die dit leest,

    Ik zoek iemand die voor mij een muurschildering kan maken. Iemand die er verstand van heeft en die bijna alles kan maken zoals letters/plaatjes etc.
    Wij zijn op zoek naar een nieuwe woning en zou daar graag iets op de muur laten willen beschilderen....voel jij je aangesproken, je bent goed in dit soort dingen laat dan wat van je weten. het liefst een vrouwelijk persoon.

    hoor graag iets

    Assalaamoe 'aleikom,

    Misschien kan ik je helpen..??
    Ik heb wel eens muurschilderingen gemaakt..
    Het ligt eraan wat je wilt hebben, ik ben goed in na-schilderen van dingen..
    dus als ik dingen zie, kan ik het namaken, schilderijen, foto's etc.

    Gair inshaAllah...

    Wasalaam
    *Assalaamoe 3aleikom Warahmatolahi Wabarakatoh*

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    36
    27-05-2005

    Citaat Geplaatst door Dia Bekijk reactie
    Assalaamoe 'aleikom,

    Misschien kan ik je helpen..??
    Ik heb wel eens muurschilderingen gemaakt..
    Het ligt eraan wat je wilt hebben, ik ben goed in na-schilderen van dingen..
    dus als ik dingen zie, kan ik het namaken, schilderijen, foto's etc.

    Gair inshaAllah...

    Wasalaam
    Salaam,

    Ik ben erg benieuwd wat je voor me kan betekenen. Ik ben namelijk op zoek naar iemand die een kleine vers of dou'a uit de koran in het groot op een muur kan beschilderen. Kan jij dat?? Laat het me weten,, ben niet vaak online maar zal de komende tijd extra vaak kijken en hopen op een reactie. Alvast bedankt voor de reactie inshalah..hoor graag van je