1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    een turk en een marokkaanse schoonheid

    Citaat Geplaatst door moessie2010
    Ik ben een Turk en ben al een tijdje gek op een Marokkaanse schoonheid. Ik heb haar op het werk leren kennen en elke dag dat ik haar weer zie groeit mijn liefde voor haar. Ik leerde haar ander half jaar geleden op het werk kennen in Amerika en ik was gelijk op slag verliefd. Haar natuurlijke schoonheid raakte meteen mijn gevoelige snaar. Aan het begin was het moeilijk om met haar in contact te komen ze nam steeds een zakelijke houding wanneer ik liet blijken dat ik interesse in haar had. Na een paar maanden terug te zijn in Nederland werd ze wat chiller. Ik kon steeds vaker met haar lachen en leerde haar nog beter kennen. Ik besefte toen dat ik echt met een net mooi meisje te maken had. Ik wist dat ze nooit uitging en dat het een soort van mannenhaatster werd wanneer jongens te dichtbij kwamen, ze drinkt en rookt niet. Zij is in mijn ogen het ideale meisje om mee te trouwen. Ik gooide alles in de strijd om haar hart te veroveren, maar niets mocht baten. Ze wees mij keer op keer af vanwege mijn afkomst. Ik zie in haar ogen dat ze verliefd op me is wanneer ik met haar praat maar ze is zo koppig en eigenwijs om het niet toe te geven. Ik wil dit meisje echt niet laten gaan en met haar een mooie toekomst opbouwen. Ik heb nog nooit zo’n goede klik gevoeld met een meisje. Meestal trok ik altijd van die gare wijven die op geld en grote bakken vallen maar zij is zo anders en zo puur. Haar stem daar kan ik uren naar luisteren en haar karakter doet me hart smelten. Ik weet alleen niet hoe ik dit moet aanpakken want ik begrijp niet waarom Marokkanen ons Turken niet mogen en ons haten. We zijn toch allemaal moslims. Ik wil als het aan mij ligt meteen haar hand gaan vragen en het op een goede manier aanpakken. Ik hoop dat iemand me kan helpen en me wat raad kan geven want ik ben echt ten einde raad.
    .

  2. #2
    Oh wat ben ik moooii

    Reacties
    418
    14-02-2008

    Waarom Marokkanen de turken niet mogen, dat heb ik nooit gehoord!
    Ik zelf heb geen hekel aan turken, maar ik ken 2 meiden uit mijn omgeving die met Turkse man zijn getrouwd,, echt Mashallah !
    Ik weet wel dat het voor de ouders van meisje wel heel moeilijk deden en daarna niet meer.
    Ik zou als ik jou was gewoon haar alles vertellen wat je voor haar voelt en dat je toekomst met haar wilt delen en hand wilt komen vragen….

    Ik was de eerste meisjessmurf in het smurfendorp


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    929
    08-07-2007

    Ergens begrijp ik haar wel. Er zijn nu eenmaal niet veel Marokkaanse ouders die een niet-Marokkaanse schoonzoon/dochter accepteren. Dit geld trouwen niet alleen voor Marokkanen, zie dit ook bij Turken.

    Praat er maar eens goed over. Als ze dan nog steeds weigert, dan weet je ook waar je aan toe bent. Back to the zakelijke houding.

  4. #4
    Oh wat ben ik moooii

    Reacties
    418
    14-02-2008

    Citaat Geplaatst door HakimCasawi Bekijk reactie
    gaat ze hem dit vertellen. gun jij je eigen soort een turk gun ze dan nog liever de sars

    Ik gun iedreen het beste jaa, Als ze maar moslims zijn Insch'Allah !

    Voor de rest kan het mij niet schelen, en als haar ouders 1 keer moeilijk doen dan houd het gewoon op, zo denk ik er over.

    Ik was de eerste meisjessmurf in het smurfendorp


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.025
    08-10-2007

    Citaat Geplaatst door P3achy_keen Bekijk reactie
    zogenaamd business trip naar amerika ofzo je vergeet alinea's puntjes komma's etc....:
    gruwelijk

  6. #6
    as salaam moe aikom

    Reacties
    225
    23-07-2007

    Mijn Mening Hier Over

    ik denk dat je met haar zou moeten praten .
    hierover en haar vertellen duidelijk wat je voor haar voelt , maar als je van haar echt houdt moet je ook aan de gevolgen denken hier over, die voor haar kunnen zijn jij bent maar een man---

    want ja de marokanen en zowel de turken vinden het ontoelaatbaar dat de twee rassen met elkaar zouden kunnen trouwen.

    maar ja welke meid of vrouw zou nou met iemand kunnen trouwen hoe diep de gevoelens ook mogen zijn als haar ouders niet achtigstaan, om ten duur zal je er ongelukkig van worden.

    je moet met haar praten en kijken hoe zij hier over denkt en als zei de zelfde gevoelens heeft als jouw over leggen met de ouders want de mening van een moeder is goud.

  7. #7
    Verloofd!

    Reacties
    4.519
    04-01-2007

    marokkaanse jongens niet zo jaloers he



    gun die turk de liefde van zijn leven...



    topicstarter....je kan niks doen op dit moment...eerst moet ze het maar eens toegeven dat ze ook verliefd op je is...daarna zien jullie het wel...komt wel goed inshaAllah

  8. #8
    ***

    Reacties
    722
    23-08-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door HakimCasawi Bekijk reactie
    gruwelijk
    leuk he uitlachen
    ...

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    634
    29-12-2006

    kk turk denk je jou echt dat een stinkturk als man wilt opkk kk turk met je wij zijn allemaal moslims je zal haar niet krijgen zolang je naar knoflook stinkt dus neem een turkse en scheer haar snor stinkturk

  10. #10
    ***

    Reacties
    722
    23-08-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door moessie2010 Bekijk reactie
    Kijk hoe je typt man. Jij verdient geen enkele vrouw en ik denk dat de gemiddelde Marokkaanse meisjes ook niet op jouw soort vallen. De meisjes vallen op heren en niet op kleine jongetjes die niet verder komen dan een paar scheldwoorden. NIet jaloers worden abi. Ik zal hoe dan ook voor haar gaan al moet ik honderd jaar op haar wachten
    Echte liefde, let niet op de andere m.nl leden ik vind moslim is moslim.
    Agh ja paar cultuur verschillen maar samen staan jullie sterk.
    ...

  11. #11
    Icke!

    Reacties
    317
    21-02-2008

    heel zielig - zulke mensen
    we zijn toch allemaal moslims en moslima´s

    warom doen jullie dan zo?
    I dont get it

    wat verschillen turken van marokkanen dan?
    Behalve de cultuur?

    IK volg sommige domme leden hier op marokko.nl niet
    Ze hebben niks met elkaar, ze werken alleen samen.
    Hij ziet haar meer als huwelijks kanidaat, wats daar zo erg aan dan?
    Zolang hij een moslim is moeten zij en haar ouders niet dom reageren van uhh nee we willen een ideale marokaane schoonzoon..

    Als ik een dochter had, dan zou ze met elk jongen trouwen.. of het nou een marokaan was of een turk,of een fucking chinees..
    zolang hij in Allah SWT geloofd, gelovig is en het beste met haar voor heeft!

    'When things get tough, you keep on going!'


  12. #12
    ^Geld voor jou^

    Reacties
    488
    20-02-2008

    Citaat Geplaatst door moessie2010 Bekijk reactie


    Ik heb dit gesprek gisteren met haar gevoerd, maar ze blijft weigeren en de nadelen noemen. Ik zie ook wel nadelen van een gemixt huwelijk, je moet dan ieder jaar beslissen wordt het Turkije of wordt het Marokko. Wat ga je eten couscous of turks en kinderen voed je dan niet 2 talig op maar 3 talig. Ik begrijp haar wel ik heb ook zusjes en zal er ook moeite mee hebben, maar ik hou echt van haar en wil en kan haar niet laten gaan. Zij is mijn prinses het meisje van me dromen!


    accepteer het...

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    2.908
    27-07-2006

    zoek haar vader op en vraag haar hand. geef hem een paar doezoe en je hebt je marokkaanse bruid binnen. het is niet zo moeilijk. gewoon durven en het lef hebben.

  14. #14
    Leukste M.nl-lid!

    Reacties
    405
    23-11-2007

    Citaat Geplaatst door moessie2010 Bekijk reactie
    Kijk hoe je typt man. Jij verdient geen enkele vrouw en ik denk dat de gemiddelde Marokkaanse meisjes ook niet op jouw soort vallen. De meisjes vallen op heren en niet op kleine jongetjes die niet verder komen dan een paar scheldwoorden. NIet jaloers worden abi. Ik zal hoe dan ook voor haar gaan al moet ik honderd jaar op haar wachten
    Prachtig!



    DAt is nou liefde! Masha'Allah.

    Ik hoop insha'Allah dat het goed komt. Alles staat geschreven....

    "Als je intens hebt gebeden om iets en de tijd van het antwoord is uitgesteld, wanhoop niet!
    Zijn antwoord naar jou toe is gegarandeerd, maar op de manier die Hij kiest, niet de manier die jij kiest of wilt
    en op het moment dat Hij wilt, niet op het moment dat jij begeert."


  15. #15
    ^Geld voor jou^

    Reacties
    488
    20-02-2008

    ze vind je gewoon lelijk denk ik....


    als ze je echt wou dan zou ze ermee INSTEMMEN, jongen geef op ze wilt je niet.... als ze echt van je hield zou ze alles voor je opgeven... maar blijkbaar wilt ze je niet en ze ziet er ook geen voordelen in om met jou te trouwen...