1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    31
    02-12-2003

    Origineel gepost door Aselhiej
    sjoukrane a zine
    Tja als je een behaarde dame een zine vindt, hetzij zo dan maar
    Feminste-in-spe

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    31
    02-12-2003

    Origineel gepost door Gollum
    En wat hebben z edaar gevonden behalve OMO fosfaten?
    Die fosfaten zorgen er wel voor dat al die wijnvlekken op je kleding verdwijnen
    Bovendien is jouw uitspraak erg kort door de bocht. Sla de Atlas/Encyclopedie en/of het Internet er maar voor de lol op na, dan zul je merken dat fosfaten niet de enige stoffen zijn die je daar in kan winnen....

    ps: Had het bericht niet gewijzigd, ik had graag een onzinnige discussie met je gevoerd!
    Feminste-in-spe

  3. #18
    Wijze lid

    Reacties
    485
    06-05-2002

    Origineel gepost door Futbolista_fem
    Tja als je een behaarde dame een zine vindt, hetzij zo dan maar
    ik hou wel van kriebeligheid
    Kelaa Des M'gouna 4-ever!


  4. #19
    Wijze lid

    Reacties
    485
    06-05-2002

    Origineel gepost door Futbolista_fem
    Die fosfaten zorgen er wel voor dat al die wijnvlekken op je kleding verdwijnen
    Bovendien is jouw uitspraak erg kort door de bocht. Sla de Atlas/Encyclopedie en/of het Internet er maar voor de lol op na, dan zul je merken dat fosfaten niet de enige stoffen zijn die je daar in kan winnen....

    ps: Had het bericht niet gewijzigd, ik had graag een onzinnige discussie met je gevoerd!
    Weten jullie ook daar er voor de kust heel erg veel vis in de Atlantische oceaan ligt?

    En via Laayoun worden tonnen cocaine naar Europa verscheept.
    Kelaa Des M'gouna 4-ever!


  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    991
    19-08-2002

    Het is een schande dat Spanje nog steeds enkele enclaves bezet houdt in Marokko maar ja, zolang de bevolking van Gibraltar niet wenst te plooien voor een Spaans Gezag en uitdrukkelijk vasthoudt aan hun Brits paspoort en idenditeit zullen de heren in Madrid niet snel geneigd zijn om territoriale toegevingen doen aan Marokko.

    Sword
    de mens heeft er miljoenen jaren over gedaan om een dating-site te maken !

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    376
    10-05-2003

    Re: bezetgebied in marokko door spanje

    Origineel gepost door 26herder26
    salaam
    ik weet niet veel van de geschiedenis van marokko
    maar wat ik weel weet is dat er op afrikaanse grond gebied in marokko dus van spanje is
    wordt het niet eens tijd om het gebied terug te krijgen??
    of kan dat niet??
    wat is jullie mening??
    je hebt Sebta en Mrich die bij spanje horen.. ik weet niks van Sebta af maar dit weet ik wel..Mrich eve 10 km van Nador en die wordt bewoond door de Irifiyen en de burgemeester van Mrich is zelf ook een Amazigh... en die moeten gewoon bij spanje blijven want zonder deze kleine stadje zal nador naar de klote zijn want hale de meeste spullen uit mrich omdat het tax free is weet je...

    dus laat deze stden maar aan mrich over...vorige keer was zo'n toestandje je weet wel marokko en spanje over die kleine piepe eilandje en toen wouden de irifyen als het aan hun ligt spanje terug in arif want de klote overheid doet niks en spanje investeert wel en das de nadeel

    dus laat ze gewoon aan spanje over...dan hebben een kleine stukje europa in ons land voor het geval...

  7. #22
    Allah ElouatanLmalik

    Reacties
    6.842
    30-05-2003

    MVC Premium MVC Premium

    Re: bezetgebied in marokko door spanje

    Origineel gepost door 26herder26
    salaam
    ik weet niet veel van de geschiedenis van marokko
    maar wat ik weel weet is dat er op afrikaanse grond gebied in marokko dus van spanje is
    wordt het niet eens tijd om het gebied terug te krijgen??
    of kan dat niet??
    wat is jullie mening??
    Aan de ene kant denk ik JA! Het is Marokkaans grondgebied. Die spanjaarden moeten ophoepelen.
    Aan de andere kant denk ik dit gebied zorgt voor veel Marokkanen daar voor werk en inkomen. Dus je hebt voordelen en nadelen. Kijk alleen maar naar het verschil als je Mellilia binnenkomt en als je daarna in Nador bent. Een wereld van verschil .

  8. #23
    Respect!

    Reacties
    2.155
    15-05-2003

    Origineel gepost door obl_for_ever
    Dan kun je beter zeggen dat de Amazigh bezet zijn, omdat ze een andere taal spreken. Ga spelen man, die mensen willen niet eens onafhankelijk zijn. Als ze bij Marokko blijven horen, staan ze sterker. Er komen steeds van die kleine landjes bij. Voor niks.

    Ze hebben geen verschil, met de rest van de Marokkaanse burgers.

    Een vriend van mij van berberse afkomst vertelde vorige week dat de berbers gedurende de vorige eeuw meerdere keren in opstand zijn gekomen omdat ze als tweederangsburgers worden behandeld, maar dat die opstanden met harde hand zijn neergeslagen. Ik weet het niet, weet er weing van maar dat waren zijn woorden.