1. #1
    Wijze lid

    Reacties
    485
    06-05-2002

    Stage lopen in het buitenland

    in marokko is ook een optie

    wie denkt hier serieus over na?
    Kelaa Des M'gouna 4-ever!


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    26
    07-11-2003

    ik wil volgend jaar gaan, alleen ikmoet mijn stage zelf zoeken en dat is heel moeilijk in Marokko!!!! Als iemand tips heeft graag!!!!!!!!!
    You'll never to old or even young to respect someone..........in this society RESPECT is nothing anymore...........THINK ABOUT IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. #3
    Wijze lid

    Reacties
    485
    06-05-2002

    Origineel gepost door rivella
    ik wil volgend jaar gaan, alleen ikmoet mijn stage zelf zoeken en dat is heel moeilijk in Marokko!!!! Als iemand tips heeft graag!!!!!!!!!
    www.aiesec.nl
    Kelaa Des M'gouna 4-ever!


  4. #4
    Gestoorde lid

    Reacties
    382
    30-03-2002

    ja ik weet ook niet waar ik mijn stage wil gaan houden ik twijfel tussen frankrijk of spanje ik weet niet maar maroc lijkt me ook geweldig

  5. #5
    Fati Fleur

    Reacties
    3.310
    08-02-2002

    ik moet een halfjaar studeren in het buitenland en stage lope mag ook in het buitenland maar ik denk dat ik ga studeren in spanje... want in marokko lijkt het me toch ff een tikiee anders ... het onderwijs dan hè

    maar ik denk er de laatste tijd seriues over na om in marokko stage te lopen, bij een nederlands bedrijf... ik bedoel het lijkt me enig... bij familie zijn, echt het leven proeven in marokko, internationale ervaring... TOP

    succes...
    La vie est belle!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    101
    09-05-2003

    ik wil ook wel in marokko stage lopen, alleen ik spreek geen arabisch en of frans dus dat is balen
    Bni Chiker is the place 2 be

  7. #7
    ...The Sweetest...

    Reacties
    8.887
    17-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb tijdens mijn 3de jaar de mogelijkheid om stage te lopen in het buitenland.

    Dus who knows...Ik heb er ook al over nagedacht om stage te doen in Marokko! Lijkt me super!

  8. #8
    Missmile

    Reacties
    1.064
    05-06-2003

    Re: Stage lopen in het buitenland

    Origineel gepost door Aselhiej
    in marokko is ook een optie

    wie denkt hier serieus over na?

    Ik heb er ook overnagedacht om te gaan
    Leek me ook super maar daar blijft het bij........niet dat ik het al gevraagd heb.....volgensmij mag ik geen stage lopen in het buitenland...........
    Check it out

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    684
    10-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    ik wil ook wel in het buitenland stage lopen maar die site is oud!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    87
    18-11-2004

    Ik ben net terug van stage in Marokko( heb er 3,5 maand gezeten)

  11. #11
    ..Happily Married..

    Reacties
    378
    16-12-2005

    Wie helpt me met stage buitenland.....

    Citaat Geplaatst door Aselhiej Bekijk reactie
    in marokko is ook een optie

    wie denkt hier serieus over na?
    salaam,
    ik wil volgende jaar, vanaf ongeveer januari paar maanden stage lopen, liefst ook marokko. Of ergens anders, maar heB hier zelf geen ervaring mee of zo, misschien kan iemand me helpen of in contact brengen met bepaalde contactpersonen die me verder kunnen helpen!!

    Wil graag, als jongerenwerker opbouw werk doen en sociaal cultureel werk gaan opzetten In dei ebetreffende land, met een aantal andere studenten hier uit Nederland.

    dus wil graag wat meer informatie hebben over alles, onderandere, kosten, vervoer, begeleiding, bepaalde verzekeringen etc. Als iemand me verder kan helpen GRAAG!

    liefs,
    N

  12. #12
    'CEO'

    Reacties
    137
    23-04-2005

    Citaat Geplaatst door Anti-Flirt Bekijk reactie
    Ik ben net terug van stage in Marokko( heb er 3,5 maand gezeten)

    Waar hebje stage gelopen..

    Vertel hoe het was waar etc.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    788
    10-04-2006

    Citaat Geplaatst door Broedertje Bekijk reactie
    Ik ga inscha''ALLAH in Feb voor 6 maanden stage Lopen in marokko!

    Het was moeilijk om het te regelen, maar elhmdl, heb het voor elkaar..

    marokko.. ideaal om daar stage te gaan lopen. Je huppelt het jaar door in Zomerse kleding, met je jellaba opstraat. Belga, zonder dat ze je scheef aankijke..

    JAHAA.. BETER!!

    regel ook gelijk voor mij man
    Zoals mijn Avatar jullie niet mocht , SO DO I

  14. #14
    Bla bla

    Reacties
    409
    02-04-2005

    Bij welke instellingen kloppen jullie aan dames en heren? Lijkt mij ook interessant! En hoe is de bedrijfscultuur aldaar? Ik hou namelijk niet van dat bourgeoisie-achtig gedrag!

    Hou jezelf een spiegel voor!



    Made by UG