1. #106
    MVC Lid

    Reacties
    1.292
    22-11-2003

    Citaat Geplaatst door fedoua_moslima
    Insha Allah

    Insa Allah!

    Wa alaikoem asalaam.
    Cogito ergo sum...

  2. #107
    Verbannen

    Reacties
    4.096
    18-01-2008

    Citaat Geplaatst door Mocrobrains Bekijk reactie
    mass'allah, oegtie in deze tijd willen moslims de islaam aan hun aanpassen ipv hun aan de islaam.
    ,

  3. #108
    MVC Lid

    Reacties
    2.272
    13-11-2004

    Het is duidelijk dat het haram is en dat er simpelweg geen MAAR is.

    Wat je helaas wel veel ziet tegenwoordig is dat alleen de mensen trouwen die voorheen een relatie hadden (dus relatie lijkt een must te zijn voor het trouwen) of aan de andere kant alleen als je in een burqa of baard loopt (maw: niet-burqadragende meiden worden bestempeld als meiden die wel relaties nemen)

    Erg jammer, dus ik begrijp wel waarom velen dan toch voor een relatie gaan met als doel trouwen

  4. #109
    shab berkan

    Reacties
    10
    31-01-2008

    wslm haha wollah jullie laten mij lachen en relatie is zo wie zo haram of je het wilt of ni
    en meisje mag niet met en gast in aan raking komen daar me uit

  5. #110
    shab berkan

    Reacties
    10
    31-01-2008

    wslm haha wollah jullie laten mij lachen en relatie is zo wie zo haram jah aleen voor en huwelk of je het wilt of ni
    en meisje mag niet met en gast in aan raking komen daar me uit

  6. #111
    cOnFuSeD

    Reacties
    118
    25-10-2007

    Ik vind ook de beste manier, de islamitische manier... MAAR wat als dat niet mogelijk is??? BV je ouders staan geen gesprek toe met de man die je hand komt vragen(wat toegestaan is,indien er een mahram aanwezig is), ze staan je enkel toe om hem te zien(5min) en dan moet je beslissen of je hem wilt of niet.... Dat is hoe het er bij mij thuis aan toe gaat...