1. #16
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    Origineel gepost door Panthera

    ---------------

    Kijk....DAT is nou JOU vooroordeel.

    Nee hoor, ik heb geen vreugdedansje gemaakt, ik had hem liever in de kamer op zijn bek zien gaan.
    mijn idee...die idioot die hem heeft doodgeschoten is een sukkel...
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  2. #17
    maluku girl.........

    Reacties
    4.148
    06-10-2001

    onze cyber Pim trekt zo de aandacht....hij is echt wel bang!!
    De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag; en de beste van hen zijn diegenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen

    Moslima

    Marokko.nl memories

  3. #18
    MVC Premium

    Reacties
    170
    17-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door fardou
    22 september (op een zondag), wordt er ook een multicultureel feestje gehouden in Atlantis in Alkmaar.
    (van 16 tot 25 jaar)
    Er zal oa een debat gehouden en er is muziek uit allerlei landen.
    Hey dat mag nie he reclame maken voor andere evenementen in deze topic
    22 sept. is wel hot zeg, ik ken nog meer evenementen die dag, maar ik noem ze lekker niet anders trek ik onze eigen bezoekers weg


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    353
    27-04-2002

    Origineel gepost door Pim


    Ja en als ik Ramzi lees en zie zo'n foto dan denk ik shit de geest van Okan Ozmir is weer tot leven gekomen. Snel m'n dochter binnen halen. Ja jongen, dat zijn vooroordelen..kan er nog wel paar verzinnen..
    En ja wanneer ik zie dat er weer een incest geval is of weer en kind in stukken is gesneden denk ik ook dat die Nederlanders niet met hun poten van hun kinderen kunnen afblijven( DIT VOOROORDEEL HEERST ER OOK). Ik heb wel meer van dit soort kortzichtige tekstjes van je gelezen en dacht nu ga ik er echt op reageren, ben je wel helemaal bij je hoofd, heb je ooit gehoord van een individu of voel je jezelf aangesproken door mijn genoemde vooroordeel als dat zo het geval is( dat je inderdaad voelt aangesproken tot een Nederlander die niet met zijn poten van zijn kind kan afblijven) dan zou ik je nog kunnen begrijpen maar ik hoop toch dat dat niet het geval is anders zou je maar naar een goede therapeut moeten gaan.

  5. #20
    MVC Premium

    Reacties
    170
    17-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door fardou


    OOPS!!
    Had niet op gelet dat het om dezelfde datum ging.Sorry!!
    hahaha geeft niets joh!!! We are still cool

  6. #21
    Sphynx

    Reacties
    25
    02-09-2002

    Origineel gepost door Pim


    Wat ik hier doe?...Kritiek geven op, voor mij, domme uitlatingen van sommige leden.., inzicht krijgen, etc.

    Mijn mening opdringen..? Nou zeg, ik lijk wel een forumlid..Nou dank je wel hoor..en..ik luister wel degelijk naar anderen, mij overtuigen is iets anders...moet je met goede argumenten komen..

    Of ik iets tegen marokkaanse criminelen heb, JA ZEKER!!!! Zou jij ook moeten hebben. Criminelen=EVIL. Of ik iets tegen buitenlanders heb...? Nee! Ik heb gisteren nog een heerlijke doos met baklava gegeten, nou die krijg je niet bij de KAASboer hoor
    --------

    baklava ?? :schok: oei.....denk om je tanden