1. #1
    Allah is great

    Reacties
    573
    30-11-2002

    Wonderbaarlijke teken!...

    Asalaam aleikoem w7 wb,

    Bismilaharahmaanarahiem.......
    Lieve broeders en zusters ik wil graag iets met jullie delen.....Op zateravond (na le3sha gebed) heb ik met mijn vriendinnen een wonder gezien...Wat het betekent weet ik nog niet misschien kan iemand van jullie mij daarbij helpen....het ging als volgt!..

    We kwamen net van de moskee en bleven ff praten (over de islam) voor de deur van een van mijn vriendinnen....1 zei"wat zijn we nu nog zo laat buiten aan het doen, laten we naar huis gaan.... op dat moment was ik naar de hemel aan het kijken..en d8 over wat er allemaal daar was....over de engelen en Allah swt...en ik vertelde toen een verhaaltje aan(faDika van yasmina.nl) een van mijn vriendinnen...het verhaal ging over dat wanneer de moslims vroeg het ochtend gebed bidden dat Allah swt naar de laagste hemel neerdaalt en met zijn hand strijkt over degenen die op dat moment aan het bidden zijn....ik vroeg haar om naar de hemel te kijken...ze schrok toen ze keek..ze zei dat ze een soort licht achter een paar wolken zag..( er waren niet zoveel wolken) de hemel was helder!...wij keken dit keer allemaal en ja hoor ze verbeelde zich het niet!!!!!!!!!..ik d8 dat het misschien het licht kan zijn van een vuurtoren ofzoiets...maar we zagen toen dat die twee wolken die op dat moment in de lucht waren naar elkaar toe kwamen...langzaam vormden ze 1 Groot Hand....en niet zolang daarna vormden ze 2 handen die "ma3roef"aan het nemen waren..... MASHA ALLAH... SOUB7ANA ALLAH....ALLAH OE AKBAR... dat is het enige wat we konden zeggen...we waren in shok!!!!en toen mijn vriendin haar moeder en vader wou roepen ging het weg!!!!!! ze kwamen naar buiten en het was weg!!!!!!!!!!!!.......we hebben het aan onze ouders verteld en die weten ook niet wat het betekent!!!!!!!!.... kan iemand ons helpen om erachter te komen wat het betekent!!!

    Alvast heel erg bedankt namens:Noertje, Jomileee, FaDika, Haki, Amel

    Asalaam aleikoem lieve broeders en zusters.....

    Liefs Zuster Noertje
    Allahoemmamaghrfirna, Wa3afina Wahdina War7amna Wastoerna Warzoekna Wazjboerna......

  2. #2
    Asalaamu 3alaikum

    Reacties
    241
    25-11-2001

    Masha Allah :huil2:
    Laa ilaha illa Anta Soeb7anaka inie kuntu mina dalimien
    [img]http://******************/sensable/signaturez2.gif[/img]

  3. #3
    Asalaamu 3alaikum

    Reacties
    241
    25-11-2001

    Wa 3alaikum Asalaam wr wb oegt

    Zag het er ongeveer zo uit?

    [img]http://******************/omarifiede/Miracles/Miracle.jpg[/img]
    Laa ilaha illa Anta Soeb7anaka inie kuntu mina dalimien
    [img]http://******************/sensable/signaturez2.gif[/img]

  4. #4
    Allah is great

    Reacties
    573
    30-11-2002

    Asalaam aleikoem w7 wb.......

    Soub7ana Allah..die handen wel ja maar in een kom (dus wanneer je dua doet!........)

    khair insha Allah................
    Allahoemmamaghrfirna, Wa3afina Wahdina War7amna Wastoerna Warzoekna Wazjboerna......

  5. #5
    "Man van Eer"

    Reacties
    890
    15-08-2002

    Origineel gepost door FaCciNo
    Wa 3alaikum Asalaam wr wb oegt

    Zag het er ongeveer zo uit?

    [img]http://******************/omarifiede/Miracles/Miracle.jpg[/img]
    :schok: Is ie echt..?

  6. #6
    Zwarte nickname.

    Reacties
    475
    01-11-2003

    die heb ik zelf ook die foto maar er staat ook ALLAH op die foto als je goed kijkt

  7. #7
    KONY

    Reacties
    3.386
    12-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    deze fotos vind ik echt gevaarlijk. denk is na mensen. mensen gaan dingen in zichzelf inbeelden. jullie begrijpen wel wat ik bedoel.


    ma3a selema

  8. #8
    Allah ou Akbar

    Reacties
    381
    25-11-2002

    Origineel gepost door obl_for_ever
    Maar is die foto nou echt of niet. Graag serieuze reacties. Ik vraag me af of noorinetje wel iets heeft gevraagd aan allah, toen ze dat licht zag. Want het was toen volgens mij lailat ul qadr. Voor de mensen die zondag hebben gevast valt het op een oneven dag. Subhana'allah. Je kon alles vragen wat je hart begeert. Dit bewijst dat je een goede moslima bent.

    Wa sallaam
    Wat wij zagen, zag er niet echt uit als op die foto..De hemel was eerst heel helder, helemaal zwart met een paar sterren, een tijdje later kwam er een wolk, een beetje lichtblauw/grijs..Toen SubhanAllah, vormde het gewoon 2 DUIDELIJKE handen, mashaAllah.... Het was in de vorm van een kom, 2 grote duidelijke handen en toen een vriendin haar vader wilde roepen, verdween die wolk langzamerhand, totdat het op een gegeven moment helemaal weg was...En haar vader zei toen ook al, jullie hadden wensen moeten doen, maar wij waren sooo geshocked dat we alleen maar Allah ou Akbar konden zeggen en bleven staren. Toen vroeg haar vader welke kant die handen waren en subhanAllah, het was richting Ka'baa!! De kant waar wij naartoe bidden, waren die handen naar gericht...

    Echt alhamdoelilah dat wij dit hebben mogen zien...
    *Laa Hawla wa Laa koewata illah billah*
    Als werken goed was, hadden de rijken het niet aan de armen
    overgelaten.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    297
    25-03-2003

    Heel mooi om zoiets meetemaken.
    ik ben blij dat ik een moslim ben!!!
    ALLAH oe akbar....

  10. #10
    Quran en Soena

    Reacties
    1.240
    24-11-2002

    Prachtig ervaring Masha allah

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    22
    07-11-2003

    allaho akabar

    allaho akbar

    allaho akbar

    ik ben ook heel blij voor jullie dat jullie dit hebben mogen meemaken

    sobhanalah

    mahasalama,

  12. #12
    Allah is great

    Reacties
    573
    30-11-2002

    Origineel gepost door FaDiKa
    Wat wij zagen, zag er niet echt uit als op die foto..De hemel was eerst heel helder, helemaal zwart met een paar sterren, een tijdje later kwam er een wolk, een beetje lichtblauw/grijs..Toen SubhanAllah, vormde het gewoon 2 DUIDELIJKE handen, mashaAllah.... Het was in de vorm van een kom, 2 grote duidelijke handen en toen een vriendin haar vader wilde roepen, verdween die wolk langzamerhand, totdat het op een gegeven moment helemaal weg was...En haar vader zei toen ook al, jullie hadden wensen moeten doen, maar wij waren sooo geshocked dat we alleen maar Allah ou Akbar konden zeggen en bleven staren. Toen vroeg haar vader welke kant die handen waren en subhanAllah, het was richting Ka'baa!! De kant waar wij naartoe bidden, waren die handen naar gericht...

    Echt alhamdoelilah dat wij dit hebben mogen zien...
    *Laa Hawla wa Laa koewata illah billah*
    Ja oegtie FaDika het was een prachtig en wonderbaarlijk moment!! iets om nooit te vergeten!!!!!!! vanaf die dag is mijn imaan alleen maar sterker geworden!!!....Moge Allah ons beschermen tegen het hellevuur!!!!

    ik wens dat alle moslimbroeders en zusters ook zoiets moois mee mogen maken......!!!!!

    Asalaam aleikoem
    Jullie zuster Noertje
    Allahoemmamaghrfirna, Wa3afina Wahdina War7amna Wastoerna Warzoekna Wazjboerna......

  13. #13
    KONY

    Reacties
    3.386
    12-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    hmmm vreemd. krijg nog steeds geen reactie op mijn post. mensen het wegstoppen van feiten heeft echt geen zin, geloof me.


    ma3a selema

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    77
    01-09-2003

    As selamaleikom wr wb

    Als dat in de laatse tien dagen van de ramadan gebeurde dan was het misschien laylatu qadr. Of je kan het aan een geleerde vragen.

    Masja'allah

    as selamaleikom wr wb
    MoGE ALLAh OnS LEIDDE tOT HET GOEDe EN bESCHERmEN iNSHA'ALLAh
    fI aMANILLAH

  15. #15
    Allah is great

    Reacties
    573
    30-11-2002

    Origineel gepost door zomerbriesje
    As selamaleikom wr wb

    Als dat in de laatse tien dagen van de ramadan gebeurde dan was het misschien laylatu qadr. Of je kan het aan een geleerde vragen.

    Masja'allah

    as selamaleikom wr wb

    salaam oegtie,

    heb het zeker gevraagd aan mijn moeder en vader( hij heeft het weer aan de imam gevraagd) conclusie: het kan heel goed zijn dat het Laylet elkader was die dag!!!!!!!! het viel ook op een van de laatste dagen van de ramadan.....

    een wonderbaarlijk moment..................soub7anaAllah.....

    Liefs jullie zuster Hanan
    Allahoemmamaghrfirna, Wa3afina Wahdina War7amna Wastoerna Warzoekna Wazjboerna......