1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    21
    25-08-2002

    Aanwezigheid van.....

    Wa salam aleikum,

    Ik had een paar maanden geleden van iemand op hotmail een bijlage gekregen,waarbij "Allah" in de lucht stond bij Mekka,Subhanallah,En er stonden een paar foto`s bij,
    Er was een boom in Australie, het stond in de "roedoe"met de richting naar Mekka,het was duidelijk te zien een mens...Subhannallah,
    Ik vroeg me af of jullie ook zo`n beelden hebben gezien,of tekenen of gebeurtenissen hebben meegemaakt,waarbij je de aanwezigheid van Allah kon voelen of zien....


    Wa aleikum wa salam,
    when you locve someone don't let him/her go!!!!!!!!!!!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    26
    04-04-2002

    Aselaamoehalaikoem

    Eh, ja zeker zijn het mooie foto's om te zien, echt Sobhana Lah

    Ik had een keertje die foto's op school uitgeprint, en ik had ze aan een leraar laten zien, en die zei " Oooh wat toevallig"

    Wat voor andere antwoord verwacht je van een Kafier he

    In iedere geval, ik persoonlijk heb nog nooit iets meegemaakt, waarbij ik de naam van Allah of iets dergelijks zag, maar ik heb vaak momenten gehad, waarbij ik dacht "Dit is het werk van Allah geweest"

    Ik geloof niet in Toeval ..
    Ik heb een sterk gevoel, dat ik bescehrmd wordt en dat Allah altijd en overal bij mij is,dit komt omdat ik heel erg op Hem vetrouw ...
    Elhamdulilah ..

    Als ik bijvoorbeeld iets vraag aan Allah, dan krijg ik et meestal ook, klinkt misschien gek ..Ik heb het dan niet over .. een wens .. van ik wil een mooie dikke vette BMW haha .. we moeten wel een beetje realistisch blijven ..
    U Get From The World
    What U Give 2 The World

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    26
    03-09-2002

    s.3.

    ik heb dat plaatje (naam Allah in de wolken geschreven) van Webshots.com op mijn pc gedownload. echt waar ik vond het zo prachtig, onderaan het plaatje stond er geschreven dat die foto door een pelgrim was genomen in Mekka ElMukarama.

    w.s.3.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    21
    25-08-2002

    alle prachtige foto's mag je altijd sturen naar lalabunny@msn.com


    bedankt hoor, en nounja ik zou ook graag een dikke vette BMW willen hoor..xxxx
    when you locve someone don't let him/her go!!!!!!!!!!!!

  5. #5
    Carpe Diem!

    Reacties
    34.007
    26-08-2002

    Subhahana allah, alles is het werk van Allah.
    Ik herinner me een keer dat ik in de bus zat, ik zat du3a's in mezelf te zeggen...opeens voelde ik zoveel liefde voor Allah en ik zei ook: 'Allah ik houd van u' en het volgende moment maakte de bus bijna een ongeluk. maar wist op het laatste moment de andere bus te ontwijken.... alhamdoelilah.

    Heb je ook het kind het gezien met de naam van Allah op haar oor?? of het vlees met de naam Allah of.... kijk naar je hand..daar staat ook allah op.
    “Don’t judge Islam by Muslims, judge Islam by Islam. For Islam is perfect while Muslims are not.”

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    21
    25-08-2002

    van dat kind heb ik ergens gezien maar ik weet niet waar dat ik da gezien heb...maar je zei het al: alles is het werk van ALLAH!!!!

    nou...ik had gevraagd of iemand weet waar ik soort foto's als dit kan vinden..en??
    i'm still waiting!!!

    xxx
    when you locve someone don't let him/her go!!!!!!!!!!!!

  7. #7
    Denker

    Reacties
    50
    08-08-2002

    Ik denk niet dat je als echte gelovige zulke "tekens" nodig hebt en alles wat mijn mailbox instroomt neem ik zowiezo al niet té serieus. Ik bedoel die foto's van graancirkels nemen we toch ook niet voor waar aan neem ik aan?
    ãÚ ÇáÓáÇãÉ


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    21
    25-08-2002

    waarom neem je het dan niet serieus??? ik bedoel zoiets kan tog of niet???
    when you locve someone don't let him/her go!!!!!!!!!!!!