1. #1
    never give up

    Reacties
    350
    28-11-2001

    MVC Premium MVC Premium

    Verliefd na je huwelijk!kan dat?

    Kan dat wel, verliefd worden op iemand anders, nadat je getrouwd bent.
    Ken iemand die dat is overkomen.
    Zou jij je huwelijk ontbinden en toch kiezen voor die verliefdheid gevoel.
    Ze zeggen wel, eenmaal getrouwd, that's it.
    Maar risico's bestaat toch, je kan toch ook verliefd worden op iemand anders en misschien je echte ware vinden, nadat je getrouwd bent.
    Het kan je toch overkomen, je hoeft niet perse te zoeken.
    Maar wil graag meningen van andere horen, of jullie wel vrijdenkend zijn of niet.
    Don't forget me

  2. #2
    Kriebels

    Reacties
    4.961
    07-11-2001

    emshoom, volledig met je eens

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    790
    16-01-2002

    Originally posted by leila19
    kan best voorkomen denk ik,als je wat mist in je huwelijk vb goede communicatie met de partner en je stuit toevalllig op iemand aan waar je goed mee kan praten en op de duur wordt het een pot gevoelens voor die persoon...nou ja er zijn wel elke dag huwelijken die hierdooor kapotjes gaan mais quand meme als moslim vindt ik toch dat men zich bij dergelijke problemen moet kunnen beheersen en zich concentreren op het goede,want chitan onze onzichtbare vriend zal veel doen om je tot de verleding te doen gaan..salluuuuu

    Ben het eens met de stelling van Leila..100%........

  4. #4
    Stilte Voor De Storm

    Reacties
    334
    26-09-2001

    Originally posted by nadia25



    Ben het eens met de stelling van Leila..100%........
    Ja ook mee eens, daarom kan je maar beter voorkomen dat je in die situatie terechtkomt. Kan trouwens ook gebeuren als je niet getrouwd bent.
    Kennis is nog geen wijsheid.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    14
    02-09-2001

    Ja natuurlijk kan dat,

    alleen verliefdheid is niet hetzelfde als houden van...dus misschien gaat die verliefdheid op die andere man/vrouw na een paar weken of maanden voorbij en heb je niets meer als je je man waar je waarschijnelijk van hield daarvoor hebt verlaten....dus het is beter dat je het voor je houd en er niets mee doet....
    Ieder voor zich & god voor ons allen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    790
    16-01-2002

    Originally posted by Roy


    Ja ook mee eens, daarom kan je maar beter voorkomen dat je in die situatie terechtkomt. Kan trouwens ook gebeuren als je niet getrouwd bent.
    Ben het ook met jou stelling..Maar soms kies je er niet voor dat je in zo'n situatie terechtkomt...denk maar aan gearrangeerde huwelijken...

  7. #7
    Stilte Voor De Storm

    Reacties
    334
    26-09-2001

    Daar heb je gelijk in, maar ik heb het erover dat je toch vaak kan voorkomen om in bepaalde situaties verzeild te raken.
    Kennis is nog geen wijsheid.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    14
    02-09-2001

    Ben het totaal eens met Roy...je kan het ook omzeilen of afstand nemen als je merkt dat het iets te intiem word...
    Ieder voor zich & god voor ons allen

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    29
    08-01-2002

    Hoi hoi, zelfs een huwelijk begint bij een verliefdheid. Dit is nu over toch? Nou zo zit het waarschijnlijk ook bij deze verliefheid. Zet je er over heen. Al ga je ervoor dan zal deze verliefdheid ook overgaan in liefde lijkt mij. Het is de normaalste zaak van de wereld. Probeer ipv uit elkaar weer verliefd te worden op je partner. Ga leuke dingen doen die je ook deed toen je verliefd was op hem. Probeer voor jezelf op een rijtje te zetten waarom je ooit verliefd bent geworden op hem en dit weer opnieuw zo te krijgen. Trouwen is makkelijker als getrouwd blijven. Hoop je ermee geholpen te hebben. Liefs

  10. #10
    * RoFFa TuRK *

    Reacties
    98
    27-11-2002

    nou sorry maar..als je trouwt vind ik dan dat je met de ware trouwt en niet zomaar..dus als je verliefd word ja..dan heb je een grote probleem..
    meer heb ik niks te zeggen dan..veel succes??!
    iYi GuNLeR!!!...

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    34
    24-11-2002

    Als je trouwt dan kan je volgens mij niet zomaar weg gaan bij je man, vanwege een verliefdheid.
    Het is een schande voor je familie.
    Jij zou het toch ook niet leuk vinden dat wanneer je man bij je weg zou gaan, omdat hij verliefd is op een ander.
    Volgens mij kan je pas scheiden, wanneer je man niet islamitisch is, zich misdraagt en dus geen oprechte man is.
    Vooral wanneer er kinderen in het huwelijk is, is het af te raden om te scheiden.Ik weet nu niet precies of ik het bij het goede eind heb.
    Maar je moet het altijd in ieder geval bekijken naar de islamitische wet.
    het word in ieder geval afgeraden om te scheiden van je man. Dat is een van de zondes die een mens kan bevinden.
    In de naam van god, de erbarmer, de barmhartige

  12. #12
    [ Y.Ousraa ]

    Reacties
    298
    30-03-2006

    dat kan nooit hooror je hendie wie deze titel heeft gesgreveen je monggo, ze kan ettt niet sgrijven het si neit een een verhaalc
    Spijt is verstand dat te laat komt 2 Gebruikers