1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    298
    09-05-2003

    MVC Premium MVC Premium

    ik ben redouan_casawi

    hoooooooooooooi
    When I need u I hlam bik, when I need u I khammam fik, but when I krah u I tfooooo 3lik, indeed I understand but wakha 3lik, days and nights are long bla bik, life is hard and boring fi ghiabik, and I miss you ya bent mwalik ,but I am patient and I have hope o m3awwal 3lik, I cant sleep blabik, night and days I 7lem bik, everywhere I see teybano liya 3inik, I want to khtob you, because ghadi nettsata 3lik, and if u refuse in3el waldik.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.108
    07-02-2007

    Gebrek aan orginaliteit?

  3. #3
    Offline! DeLiefste.

    Reacties
    2.989
    11-11-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Jij bent echt VERVELEND.
    Altijd met je pm's naar meisjes toe over je klote orange & whatever allemaal.
    Allemaal topic's over orange.

    Doe een x gezond.



  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    298
    09-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SerieuzeLady17 Bekijk reactie
    Jij bent echt VERVELEND.
    Altijd met je pm's naar meisjes toe over je klote orange & whatever allemaal.
    Allemaal topic's over orange.

    Doe een x gezond.
    gooi jezelf van zes hoog naar beneden
    When I need u I hlam bik, when I need u I khammam fik, but when I krah u I tfooooo 3lik, indeed I understand but wakha 3lik, days and nights are long bla bik, life is hard and boring fi ghiabik, and I miss you ya bent mwalik ,but I am patient and I have hope o m3awwal 3lik, I cant sleep blabik, night and days I 7lem bik, everywhere I see teybano liya 3inik, I want to khtob you, because ghadi nettsata 3lik, and if u refuse in3el waldik.

  5. #5
    Offline! DeLiefste.

    Reacties
    2.989
    11-11-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door redouan_casawi Bekijk reactie
    gooi jezelf van zes hoog naar beneden

    After You.



  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    1.071
    30-09-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SerieuzeLady17 Bekijk reactie
    Jij bent echt VERVELEND.
    Altijd met je pm's naar meisjes toe over je klote orange & whatever allemaal.Allemaal topic's over orange.

    Doe een x gezond.

    tjaaah... dat komt ervan als je niet in het dagelijks levenkunt scoren..!! dan maar een poging wagen op het internet he.. maar daar kom je blijkbaar ook nie egt ver mee meneertje... als k dit zo lees..

    *SeNiOrItAa*


  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    1.071
    30-09-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door redouan_casawi Bekijk reactie
    gooi jezelf van zes hoog naar beneden

    tjaah.. je moet maar de waarheid onder ogen zient e vinden he... shit happens!!

    *SeNiOrItAa*


  8. #8
    Offline! DeLiefste.

    Reacties
    2.989
    11-11-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door n_meknesia Bekijk reactie
    tjaaah... dat komt ervan als je niet in het dagelijks levenkunt scoren..!! dan maar een poging wagen op het internet he.. maar daar kom je blijkbaar ook nie egt ver mee meneertje... als k dit zo lees..
    Dussss dat
    Maar hij moet t allemaal maar lekker zelf weten.
    Als hij meisjes op die manier aan de haak wilt slaan moet ie het vooral doen.

    Alleen t valt gwn op
    Citaat Geplaatst door n_meknesia Bekijk reactie
    tjaah.. je moet maar de waarheid onder ogen zient e vinden he... shit happens!!



  9. #9
    Elhamdoulileh

    Reacties
    2.412
    17-08-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Mensen ga slapen ofzo

    Jij maakte mij moeder, ook al ben je nu niet meer bij me.. Mijn meisje, mijn wonder...

    http://forums.marokko.nl/showthread....a6aaaf40bca7e5

  10. #10
    Offline! DeLiefste.

    Reacties
    2.989
    11-11-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LinAa_tjUh Bekijk reactie
    Heey, ik heb 2 orange nrs van jou

    !!!!!!!
    Hij zal er vast wel meer hebben joh.



  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    1.071
    30-09-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SerieuzeLady17 Bekijk reactie
    Dussss dat
    Maar hij moet t allemaal maar lekker zelf weten.
    Als hij meisjes op die manier aan de haak wilt slaan moet ie het vooral doen.

    Alleen t valt gwn op



    hij kan zn nummer misshcien wel uitdelen... en een lief stemmetje a.d telefoon hebben en lieve dingetjes zeggen.... leuk voor hem en haar... maar ik hoop voor em dat zijn m.nl vriendinnetjes niet gelijk wegrennen op 10 meter lange hakken als ze elkaar in levende lijven ontmoeten... hij zal hierdoor alleen maar onzekerder van worden... arme rakker...

    *SeNiOrItAa*


  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    298
    09-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door n_meknesia Bekijk reactie
    hij kan zn nummer misshcien wel uitdelen... en een lief stemmetje a.d telefoon hebben en lieve dingetjes zeggen.... leuk voor hem en haar... maar ik hoop voor em dat zijn m.nl vriendinnetjes niet gelijk wegrennen op 10 meter lange hakken als ze elkaar in levende lijven ontmoeten... hij zal hier alleen maar onzekerder van worden... arme rakker...
    allereerst salam aleikoum al meknesia

    ik vind het jammer dat je zo snel oordeelt terwijl je me nieteens kent...hchouma aliek..

    redouan
    When I need u I hlam bik, when I need u I khammam fik, but when I krah u I tfooooo 3lik, indeed I understand but wakha 3lik, days and nights are long bla bik, life is hard and boring fi ghiabik, and I miss you ya bent mwalik ,but I am patient and I have hope o m3awwal 3lik, I cant sleep blabik, night and days I 7lem bik, everywhere I see teybano liya 3inik, I want to khtob you, because ghadi nettsata 3lik, and if u refuse in3el waldik.

  13. #13
    Offline! DeLiefste.

    Reacties
    2.989
    11-11-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door redouan_casawi Bekijk reactie
    allereerst salam aleikoum al meknesia

    ik vind het jammer dat je zo snel oordeelt terwijl je me nieteens kent...hchouma aliek..

    redouan







  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    1.071
    30-09-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door redouan_casawi Bekijk reactie
    allereerst salam aleikoum al meknesia

    ik vind het jammer dat je zo snel oordeelt terwijl je me nieteens kent...hchouma aliek..

    redouan

    k heb voorgevoelens darling...dmv reacties kan ik ongeveer beschrijven hoe iemand in mekaar zit...

    *SeNiOrItAa*


  15. #15
    Elhamdoulileh

    Reacties
    2.412
    17-08-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door n_meknesia Bekijk reactie
    k heb voorgevoelens darling...dmv reacties kan ik ongeveer beschrijven hoe iemand in mekaar zit...
    Sharrrr de helderziende is in tha house

    Hoe zit ik in elkaar?
    Jij maakte mij moeder, ook al ben je nu niet meer bij me.. Mijn meisje, mijn wonder...

    http://forums.marokko.nl/showthread....a6aaaf40bca7e5