MVC Lid

Reacties
    99
    22-05-2006

ik ga het vanaf maandag dragen heb ik met mezelf afgesproken. En ga het dan ook echt doen!!!!! wil het al zoo langgg
    maandag gelijk ga ik ermee naar mn werk
    maar ben bang wat ze zullen zegge....
    moet ik het nou wel of niet van te voren aangeven datik het ga dragen??

MVC Lid

Reacties
    42
    24-02-2007

salaam zuster
    als je gevoel al een hele tijd tegen je zegt dat je een hoofddoek moet dragen
    dan moet je dat zeker doen.

magribia 4 ever

Reacties
    214
    30-12-2007

alle meiden die de stap nog moeten doen wens ik jullie allemaal veel sterkte allemaal. Allah ie kemel 3lihoen belgier
    Moge Allah ons vergeven!
    Leef van dag tot dag,Niemand heeft je Morgen Beloofd!!
    Uit je Pijlijkste dieptepunten,Groeien uiteindelijk je Grootste Krachten!

Ya Nour El3eyn..

Reacties
    492
    31-07-2007

Eerste stap is altijd even doorzetten, je voelt je af en toe bekeken door de mensen die je eerst altijd zonder hoofddoek zagen, maar trek je daar niks van aan.. Je moet er juist met trots meelopen, en geloof me zodra je hem op hebt, het is echt een goed gevoel.. dan denk je Waarom ben ik er niet eerder mee begonnen?!?!?!
    Je voelt je vrij, Masha'Allah.. Natuurlijk krijg je reacties.. zoals : Ben je getrouwd? Waarom nu opeens? Blabla..Dat is op het begin altijd zo, maar na een tijdje zijn ze het gewend..
    Van andere mensen moet je echt niks van aantrekken JIJ bent goed bezig, en je weet waarvoor je het doet

Hoofddoek dragen is niet moeilijk of zwaar of wat dan ook, op het begin gewoon even wennen.. maar dat is met alles zo in het leven..

Dus meid , zeg Bismillah en begin je Hijaab te dragen....
    http://www.youtube.com/watch?v=-TCHvpiEzqY

Deze account heeft 2 gebruikers;
    Amal & Hajar.

Ya Nour El3eyn..

Reacties
    492
    31-07-2007

Citaat Geplaatst door Sosasa Bekijk reactie
    ik ga het vanaf maandag dragen heb ik met mezelf afgesproken. En ga het dan ook echt doen!!!!! wil het al zoo langgg
    maandag gelijk ga ik ermee naar mn werk
    maar ben bang wat ze zullen zegge....
    moet ik het nou wel of niet van te voren aangeven datik het ga dragen??

Nee hoor, niks aangeven.. gewoon lekker met je hijaab binnen wandelen alsof er niks aan de hand is.. mocht je er vragen of reacties op krijgen, beantwoord je ze gewoon rustig, niks aan de hand
    Ghir inshAllah
    http://www.youtube.com/watch?v=-TCHvpiEzqY

Deze account heeft 2 gebruikers;
    Amal & Hajar.

MVC Lid

Reacties
    1.746
    21-06-2004

ligt eraan watvoor werk je doet... het kan geen kwaad om et van te voren aan te geven... maar et is toch een vrij land... wees trots op je geloof!
    [GLOW=skyblue]~*Never Give Up If You Still Wanna Try. . .Never Dry Your Tears If You Still Wanna Cry. . . Never Settle The Answers If You Still Wanna Know. . . Never Say You Don't Like Him If You Cant Let Him Go*~[/GLOW]

maktoubi maktoebek

Reacties
    793
    06-07-2006

MVC Premium MVC Premium
    enn ben je er al mee begonnen?
    Bruur

Oem Jihane

Reacties
    833
    08-03-2007

Asalaam moe 3aleikoem wara7matoeAllaahi beste zuster,

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.. http://www.youtube.com/watch?v=EATIMNPWdHU
    "Love is always patient and kind. It is never jealous. Love is never boastful or conceited. It is never rude or selfish. It does not take offense and is not resentful".