1. #1
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Question Wie werkt er bij de balastingdienst???

    Ik heb je hulp nodig????
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  2. #2
    Gebanned

    Reacties
    489
    03-02-2003

    Vertel.


    Ik werk er niet.

    Het is trouwens De belastingdienst.

  3. #3
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Ik ontving in het jaar 2001 een voorlopige teruggave van De Belastingdienst, nu sturen ze mij een aanslag om alles terug te betalen volgens mij klopt het niet...
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  4. #4
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door Sfenza
    Vertel.




    Het is trouwens De belastingdienst.
    Ja foutje ik zie het nu pas haha
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  5. #5
    Best defender

    Reacties
    3.531
    20-10-2003

    Wat staat er precies in?

    Heb je lopen sjoemelen met aftrekposten?
    ''Alles wat ik zeg kan ook niet waar zijn''

  6. #6
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door Kneusje
    Wat staat er precies in?

    Heb je lopen sjoemelen met aftrekposten?
    Lopen sjoemelen?
    Nee hoor, ik denk dat ze een fout hebben gemaakt.Ze keerden dat jaar heel weinig aan mij uit, ik moet veel en veel meer terugbetalen.
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  7. #7
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    [QUOTE]Origineel gepost door Kneusje
    [B]Wat staat er precies in?


    Werk je bij De Belastingdienst dan?
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  8. #8
    Best defender

    Reacties
    3.531
    20-10-2003

    Ik werk niet bij de belastingdienst, maar ik heb wel verstand ervan

    Wat stond er precies vermeld in je brief dat je terug moest betalen?

    Anders moet je de belastingdienst ff bellen en hun je probleem voorleggen. Het kan namelijk zo zijn dat je per ongeluk dingen verkeerd hebt ingevuld en zij maken zelden fouten hoor.

    Geef eens eerst duidelijk aan wat er in de brief staat
    ''Alles wat ik zeg kan ook niet waar zijn''

  9. #9
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Ik heb inderdaad iets verkeerd ingevuld, ik ben ook langs geweest maar wat die meneer kon zeggen was dat ik het toch moest betalen.

    Het ergste is dat ik niet eens zoveel kreeg , ik zal je morgen via pm precies zeggen wat er in de brief stond...
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  10. #10
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    .....en nog bedankt voor je interesse....
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  11. #11
    Best defender

    Reacties
    3.531
    20-10-2003

    Origineel gepost door Glimlachje
    .....en nog bedankt voor je interesse....
    graag gedaan en ik zie je pM wel verschijnen
    ''Alles wat ik zeg kan ook niet waar zijn''

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    36
    04-04-2003

    Hi gedupeerde,

    Belastingrecht is een onderdeel van me beroep. Misschien dat ik je kan helpen bij je probleem.
    Het kan zijn dat de inspecteur heeft besloten je een boete op te leggen als je opzettelijk een grove fout hebt gemaakt. Maar dan nog had de inspecteur je daar over ingelicht. Indien dit niet het geval is zou je kunnen kijken of jij over hetzelfde tijdvak correspondeerd als de belastingdienst. Mocht dit ook kloppen.
    Probeer dan alsnog je aangifte opnieuw in te vullen met het belastingdienst aangifte programma, klopt het dan nog niet dan moet je alsnog binnen 6 weken nadat de inspecteur het besluit heeft genomen in beroep gaan bij de inspecteur, mocht dit niet tot een oplossing komen dan kan je in beroep gaan bij de rechtbank. Het laaste moet natuurlijk wel wegen tegen de kosten en voordelen die je daarbij maakt.

    Als je wil dat ik je help of wilt weten welke posten je kan aftrekken en tot welk bedrag dan moet je me PM'en.

    Veel succes,
    l.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    338
    19-05-2002

    welke opleiding moet je hebben om bij de belasting dienst te werken?
    en welke om bij de sociale dienst te werken of bij cwi?? weet iemand dat

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    281
    02-12-2002

    Beste Senhaija,

    De Belastingdienst richt zich vaak op HEAO'ers, terwijl je bij de gemeente en het cwi volgens mij ook met een mbo diploma aan de bak komt. Het hangt natuurijk ook af van de functie die je wilt gaan bekleden binnen zo'n organisatie.

    Groeten,

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    338
    19-05-2002

    Origineel gepost door mounir001
    Beste Senhaija,

    De Belastingdienst richt zich vaak op HEAO'ers, terwijl je bij de gemeente en het cwi volgens mij ook met een mbo diploma aan de bak komt. Het hangt natuurijk ook af van de functie die je wilt gaan bekleden binnen zo'n organisatie.

    Groeten,
    salaam
    dank je
    ik doe hbo-recht zou dat ook kunnen?