1. #16
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door Pim


    Ik ging ervan uit dat beide heren Shekir en dodi_vega marokkanen waren...

    Nee, alle gekheid op een stokje, mag ik niet "jullie MArokkanen" zeggen..ik neem aan dat je dat bedoeld. Ik kan me voorstellen dat je dit in algemene zin kan opvatten als generalisatie, maar op de manier waarop topic-starter praat over politie vind ik ook generaliseren, waarom reageer je daar niet op?

    Maar even los van het feit of het generalisern is of niet...Marokkaanse jongens voelen zich wel vaak gediscrimeerd, hoor , neem me niet kwalijk.
    ik ken veel politieagenten....en laat me je vertellen...die zijn ook vaak racistisch!
    Nog steeds!

    je mag van mij zeggenw at je wil. Alleen ben ik benieuwd wie je bedoelt- en welk beeld je daar dan bij hebt.
    dan kan ik je zeggen of ik ook bij die "jullie" hoor. Zo niet, dan zal je het ook horen.

    De manier waarop hij over de politie praat klopt voor veel agenten. Vooral de politiekorpsen in de grote steden.

    Ik reed voor ik deze auto reed een peugeot 106 een paar maanden. Nooit aangehouden. Toen kreeg ik die hyundai coupe sportwagentje....de eerste maand ben ik 5 keer aangehouden!
    En for the record, ik ben 27...lijkt me oud genoeg om mijn eigen centen legaal te verdienen.

  2. #17
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door Pim


    Het zou inderdaad kunnen zijn dat ze je eruit pikken om je bruine koppie, maar ik heb hetzelfde ervaren. Eerst een VW Bora (tijdelijke huurauto totdat mijn VW Golf V5 (snelle golf) geleverd kon worden,)gereden. Nooit aangehouden met de Bora maar nu 2 maal aangehouden. En weet je waarom? Omdat het auto's zijn die vaak worden gestolen, dus routineonderzoek. Ik werk in amsterdam, maar ik woon hier niet. Dat zou eventueel een verschil in ervaring kunnen zijn.
    de hyundai coupe is niet zo'n wagen. Omdat ie moeilijk kwijt te raken is (naar het schijnt)- dus in dit geval gaat dat verhaal niet op

  3. #18
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door Pim


    Op de eerste plaats ben ik misschien wel kortzichtig...Als ik denk aan Marokkanen of als je leest over Marokkanen, dan heb ik een beeld voor me van mannelijke ettertjes, nooit vrouwen..Stom he.

    Ten tweede: weet ik niet meer..
    Maar je moet uiteraard ook niet denken dat alle marokkaanse mannen hetzelfde zijn. Dan blijf je ene denkfout maken.
    Hetzelfde geldt bijv. voor voetbal hooligans...die zijn altijd blank- toch denk ik niet dat alle blanken zo zijn...het is een kleine groep die extreem opvalt...maar meer dan dat niet. Blijf relativeren!

  4. #19
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door Pim


    Dan weet ik het ook niet meer..
    hahaha ten minste geef je het eerlijk toe

  5. #20
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door Pim


    Ik wilde je ook absoluut niet tegenspreken, alleen op mogelijkheden wijzen, die misschien niet in je gedachte opgekomen waren...That's all..

    Ik heb er nog wel eentje, maar dat gaat weer over je uiterlijk, dus daar begin ik maar niet aan, want voor je het weet sta ik hier als seksist te boek. Nee hoor, ik neem gewoon aan van je hoe jij het ervaren hebt.

    Oepss, het is al bijna 5 uur. Time flies when you're having fun..
    heeeey nu MOETje het wel zeggen!!!

  6. #21
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    Re: Te Harde Muziek

    Origineel gepost door CHEKIR
    IK KWAM NET VAN EEN MAROKKAANS FEEST IN DENHAAG EN ONDERWEG NAAR HUIS BEN IK AANGEHOUDEN DOOR DE POLITIE, IK DACHT WAT IS ER NOU WEER AAN DE HAND MAAR VOLGENS HUN STOND MIJN MUZIEK TE HARD HET STOND OOK WEL HARD MAAR NIET DAT HET EXSTREEM WAS. DEZE PESTERIJ KOSTE MIJ WEER €40
    WAT IS DAT NOU, ZODRA ZE EEN MAROKKAAN ZIEN IN EEN DURE AUTO BEN JE GELIJK EEN ****** OF EEN DEALER EN GAAN ZE JE GELIJK DERUIT PLUKKEN EN MET BOETES PESTEN.
    SOMMIGE ZIJN GEWOON JALOERZE RACISTEN........... WAT VINDEN JULLIE ERVAN ?
    omdat jij het bent; NET GOED

    haha joke!!!!

    dat is echt zwaar onder onder ZERO!!!

    ik snap er echt niets van hoor wat schieten ze daar nou mee op
    door een boete ga je heus geen buitenlander minder op de snleweg zien hoor !!!!


    =emsoem=
    raar maar waar

  7. #22
    topppertjuuuuhh..!!!

    Reacties
    76
    31-10-2006

    wie komt er allemaal naar denbosch 11 mei?
    met senhaji, rachid kasmi, kamal abdi, otmane mayor en nog veel meer.
    het is een grote partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy