1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    12
    03-08-2002

    Te Harde Muziek

    IK KWAM NET VAN EEN MAROKKAANS FEEST IN DENHAAG EN ONDERWEG NAAR HUIS BEN IK AANGEHOUDEN DOOR DE POLITIE, IK DACHT WAT IS ER NOU WEER AAN DE HAND MAAR VOLGENS HUN STOND MIJN MUZIEK TE HARD HET STOND OOK WEL HARD MAAR NIET DAT HET EXSTREEM WAS. DEZE PESTERIJ KOSTE MIJ WEER €40
    WAT IS DAT NOU, ZODRA ZE EEN MAROKKAAN ZIEN IN EEN DURE AUTO BEN JE GELIJK EEN ****** OF EEN DEALER EN GAAN ZE JE GELIJK DERUIT PLUKKEN EN MET BOETES PESTEN.
    SOMMIGE ZIJN GEWOON JALOERZE RACISTEN........... WAT VINDEN JULLIE ERVAN ?

  2. #2
    Hugo

    Reacties
    268
    05-03-2002

    Re: Te Harde Muziek

    Origineel gepost door CHEKIR
    IK KWAM NET VAN EEN MAROKKAANS FEEST IN DENHAAG EN ONDERWEG NAAR HUIS BEN IK AANGEHOUDEN DOOR DE POLITIE, IK DACHT WAT IS ER NOU WEER AAN DE HAND MAAR VOLGENS HUN STOND MIJN MUZIEK TE HARD HET STOND OOK WEL HARD MAAR NIET DAT HET EXSTREEM WAS. DEZE PESTERIJ KOSTE MIJ WEER €40
    WAT IS DAT NOU, ZODRA ZE EEN MAROKKAAN ZIEN IN EEN DURE AUTO BEN JE GELIJK EEN ****** OF EEN DEALER EN GAAN ZE JE GELIJK DERUIT PLUKKEN EN MET BOETES PESTEN.
    SOMMIGE ZIJN GEWOON JALOERZE RACISTEN........... WAT VINDEN JULLIE ERVAN ?

    hahah dat overkwam mij een paar dagen geleden ook .. stond ik bij een stoplicht stil..gaan ze naast me stoppen.. zied raam omlaag.. uhh meneer uw muziek staat te hard.. ikke zo.. van ja wat maakt het uit?? hij zo.. neej dat mag niet.. zegt zijn collega.. weet je wat voor boete je kunt oplopen.. ikke vertel eens.. : hij zo.. ja je kunt er 180 Gulden.. voor krijgen.. kdacht tjah.. dat moet ik niet hebben.. dus heb ik het effe zachter gezet.. ben doorgereden..enne even later.. turn tha MUSIC ONNNNNnn .. maar jah.. gelukkig had ik geen boete gekregen.. ..

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    12
    03-08-2002

    A youma zo jij weet hoe ik mij voelde maar het zijn gewoon racisten die jaloers zijn op marokaanen.....

  4. #4
    Hugo

    Reacties
    268
    05-03-2002

    Origineel gepost door CHEKIR
    A youma zo jij weet hoe ik mij voelde maar het zijn gewoon racisten die jaloers zijn op marokaanen.....

    kijk het was maar dat ik mijn rijbewijs niet bij had.. anders had ik het echt niet zachter gedaan..want ik geloof dat niet.. dat je geen harde muziek mag draaien in de auto.. (want ik heb gehoord dat dat wel mag).. maar goed.. .tjah.. ze zien een jong iemand. met ZWART haar in een mooie auto enne ze denken meteen verkeerd over ons.. ..

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    12
    03-08-2002

    Hij was jaloers omdat hij een Mercedes alleen in zijn dienst tijd mag rijden.... Stomme iberhes.

  6. #6
    Hugo

    Reacties
    268
    05-03-2002

    Origineel gepost door CHEKIR
    Hij was jaloers omdat hij een Mercedes alleen in zijn dienst tijd mag rijden.... Stomme iberhes.


    .. ja.

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    128
    01-07-2002

    Re: Te Harde Muziek

    Origineel gepost door CHEKIR
    IK KWAM NET VAN EEN MAROKKAANS FEEST IN DENHAAG EN ONDERWEG NAAR HUIS BEN IK AANGEHOUDEN DOOR DE POLITIE, IK DACHT WAT IS ER NOU WEER AAN DE HAND MAAR VOLGENS HUN STOND MIJN MUZIEK TE HARD HET STOND OOK WEL HARD MAAR NIET DAT HET EXSTREEM WAS. DEZE PESTERIJ KOSTE MIJ WEER €40
    WAT IS DAT NOU, ZODRA ZE EEN MAROKKAAN ZIEN IN EEN DURE AUTO BEN JE GELIJK EEN ****** OF EEN DEALER EN GAAN ZE JE GELIJK DERUIT PLUKKEN EN MET BOETES PESTEN.
    SOMMIGE ZIJN GEWOON JALOERZE RACISTEN........... WAT VINDEN JULLIE ERVAN ?

    waar heb jij dan die boete gehad?

    in scheveningen?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    27
    17-08-2002

    Hihihih Chekir, jij hebt ook wel altijd pech he!! Heb je je gouden horloge al terug?
    Malika

  9. #9
    qelbek b7el sif qat7

    Reacties
    225
    25-07-2002

    ach wat kan ik zeggen
    de politie woord achterdogtig zodra ze een jong iemand in een mercedes of een bmw zien rijden
    dat is verkeerd .
    zoals julie allemaal weten hebben de marokkaanen geen goede beeld gecreerd . ik vind het heel jammer dat zo over ons denken
    1 rotte vis maakt alle vis rot
    het is jammer

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    Wat extreem hard is, is zeer subjectief.

    Zodra het storend is voor de omgeving, mag het volgens een plaatselijk APV verbaliseerd worden. Doe je radio gewoon wat zachter.

    Of ben je zo'n macho die met zijn auto op wil vallen.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    Daar scoor je een haarscherp punt Pim!

  12. #12
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door an3sdej
    Wat extreem hard is, is zeer subjectief.

    Zodra het storend is voor de omgeving, mag het volgens een plaatselijk APV verbaliseerd worden. Doe je radio gewoon wat zachter.

    Of ben je zo'n macho die met zijn auto op wil vallen.
    Ik rij constant met mijn muziek hard....houdt me wakker...heb nog nooit een boete gehad...maar ja, ik ben een meisje he...
    meestal glimlachen ze juist naar me. 1 keer op zondagochtend kwam ik een wijkagent tegen die vond mijn muziek zelfs erg leuk- en vvond het wel bij mijn auto passen dat ik het zo hard zette...

    dus ik kan me best voorstellen in dit geval dat iemand denkt dat die agenten racistisch zijn....want in dit geval ZIJn ze dat ook!

  13. #13
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door Pim


    Een racist jaloers op een Marokkaan, ...klinkt wel een beetje dom hoor..

    Gezien jij nog op school zit en een te dure auto rijdt voor je inkomen kan ik me voorstellen dat dat iedereen denkt dat je crimineel bent of in ieder geval iemand kent die crimineel is..

    Jullie hebben geen respect voor politie en zij hebben geen restpect voor jullie,

    Je moet niet zo zielig doen vent, wees een man..Als ik in m'n auto 'snachts rijd en maakt een vreselijke tering herrie, zullen zij er ook wat van zeggen, alleen jullie marokkanen denken altijd weer "RACISME".

    jullie?

  14. #14
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door Pim

    Als dat je eigen koppie is wat ik zie kan ik me dat best wel voorstellen,
    sjeezz wat een mooi gezicht heb jij zeg...



    Het zou kunnen, maar het kan ook een soort noodoplossing zijn. Situatie: Politie ziet een jonge knaap in een veel te dure auto, zou een drugsrunner kunnen zijn, maar ze mogen hem op grond van deze verdenking (nog) niet aanhouden, hij heeft wel zijn muziek hard aanstaan, ze gaan hem staande houden om deze reden, zodat ze terplaatste hun intuitie kunnen laten werken tijdens face to face, er blijkt niets aan de hand te zijn, maar deze jongen gaat wel bijdehand doen, Ja dan hang je bij sommige politieagenten. Als je gewoon wat respect toont bij deze mensen, die ook jouw leven zullen redden als je te water raakt, dan zal het geeneens tot een volgende keer komen.

    En ja, vooroordelen zijn er, vaak terecht, vaak onterecht. Wees aardig voor die agenten, geen grote bek, niet bijdehand doen, niet de grote jongen willen spelen.....Moet je eens kijken wat dit zal veranderen bij het gedrag van de agenten..
    ik werd eens aangehouden in a'dam. Ik reed te hard. Erg vervelend. Maar goed, eerlijk is eerlijk.

    Ik gaf mijn papieren aan die meneer. Heel netjes allemaal. Ben netjes opgevoed Hij kijkt ernaar en zegt het volgende: "hebt u wel de Nederlandse nationaliteit???"

    Dat schoot me HEEL erg in het verkeerde keelgat!!!

    Ik zal je vertellen waarom:
    1. ik heb een Nederlands rijbewijs
    2. een nederlandse leasewagen met nederlands kenteken
    3. ik spreek beter Nederlands dan die achterlijk agent

    Die man vroeg hetom mij uit te lokken. Want zeg nou zelf, dat is gewoon een onbeschofte vraag. Had ik Frans gesproken- een buitenlands rijbewijs gehad of een kenteken uit een ander land...ja dan was het wat anders. Maar dit was ECHT om uit te lokken.

    Als ze dat bij mij doen, kan ik me dus GOED voorstellen dat ze dat soort hele subtiele dingen ook bij anderen doien. En dat die zich misschien minder goed kunnen inhouden dan ik.
    Respect goes both ways!

    Die vraag was mij nog nooit gesteld...twijfelen aan mijn legaliteit! PFFFFFF ik was te verbaasd om kwaad te worden moet ik eerlijk zeggen...maar goed

  15. #15
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Als dat je eigen koppie is wat ik zie kan ik me dat best wel voorstellen,
    oh en thanks