1. #1
    Dip dip dip dip dip

    Reacties
    32
    23-10-2006

    Wie is bij Imam Hamid in Tiel geweest?

    Wat geneest hij allemaal en kan dat in 1 keer of moet je vaker terugkomen?

    Graag serieuze reacties.
    Ik zit in een dip.

  2. #2
    Niemand is perfect

    Reacties
    5.670
    20-10-2005

    Ik ben wel geweest, hij heeft mij niet geholpen, mr ik heb spijt dat ik ging,

    me andere woorden niet geholpen, ik wilde het zelf niet ... ik vind maar onzin,
    ''Vandaag heb Ik jullie godsdienst voor jullie vervolmaakt en heb Ik Mijn gunst voor jullie volledig gemaakt en heb Ik de islâm voor jullie als godsdienst gekozen.

  3. #3
    meerdere personen

    Reacties
    1.845
    25-12-2007

    Niemand kan je in 1 x genezen behalve Allah soebhana wa'tallah

  4. #4
    meerdere personen

    Reacties
    1.845
    25-12-2007

    Citaat Geplaatst door dolfijn1977 Bekijk reactie
    Ik ben wel geweest, hij heeft mij niet geholpen, mr ik heb spijt dat ik ging,

    me andere woorden niet geholpen, ik wilde het zelf niet ... ik vind maar onzin,

    hoe bedoel je onzin de manier hoe hij het deed of wat

    en wat deed hij precies volgens de Qoran en sunnah

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    140
    22-08-2007

    eh.. niemand kan je zomaar genezen ook allah niet.. het is altijd het menselijk afweer systeem of medicatie die je beter maken..

  6. #6
    meerdere personen

    Reacties
    1.845
    25-12-2007

    allah hoewa quwatta illa billah

    mensen zijn ziek stafferallah adiem

  7. #7
    _*

    Reacties
    397
    10-05-2005

    Ik heb er wel van gehoord hij blijkt heel goed te zijn en hij komt zelfs bij jou thuis maar je moet blijkbaar meerdere malen naar hem toe of hij naar jou en gebruikt alleen verzen uit de Koraan...

    Hoop je genoeg geinformeerd te hebben

    Groetjes Jamila91
    # Meerdere Gebruikers

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    569
    26-06-2006

    Citaat Geplaatst door Achmedmetsnor Bekijk reactie
    eh.. niemand kan je zomaar genezen ook allah niet.. het is altijd het menselijk afweer systeem of medicatie die je beter maken..

    ALLAH WEL
    .......

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    140
    22-08-2007

    ehm nee.. allah is god etc.. en hun kunnen niet zomaar genezen.. dat is altijd een medisch kwestie wat ieder weldenkend mens zal kunnen accepteren.. je kan ook gewoon dood gaan als je ziek bent en hopen dat allah je beter maakt maar dat is ook zo cru..

    en voor mij heerst nog steeds de vraag waarom geloven zoveel mensen in allah/god etc. als er een overvloed aan bewijs bestaat dat de aarde iig niet ontsaan is dooreen soortvan god/lallah etc. maar toch echt door iets anders, wat nog niet bewezen is maar de aarde bestaat sowieso al langer dan de jartellingen die op dit moment worden aangehouden? zo is het 100% duidelijk dat er een evolutie op de aarde heeft plaatsgevonden..

    ik hoop niet dat ik nu van die oogklep reacties krijg van mensen die alleen maar hun eigen mening willen zien.. sta open voor andere meningen ook al kunnen die beledigend zijn.. je leeft (in NL) in een mulitculrurele samenleving en als je jezelf niet aan dit soort dingen kunt aanpassen dan volgen er dingen die niet in nederland zouden kunnen en mogen plaatsvinden..

  10. #10
    meerdere personen

    Reacties
    1.845
    25-12-2007

    Citaat Geplaatst door Achmedmetsnor Bekijk reactie
    ehm nee.. allah is god etc.. en hun kunnen niet zomaar genezen.. dat is altijd een medisch kwestie wat ieder weldenkend mens zal kunnen accepteren.. je kan ook gewoon dood gaan als je ziek bent en hopen dat allah je beter maakt maar dat is ook zo cru..

    en voor mij heerst nog steeds de vraag waarom geloven zoveel mensen in allah/god etc. als er een overvloed aan bewijs bestaat dat de aarde iig niet ontsaan is dooreen soortvan god/lallah etc. maar toch echt door iets anders, wat nog niet bewezen is maar de aarde bestaat sowieso al langer dan de jartellingen die op dit moment worden aangehouden? zo is het 100% duidelijk dat er een evolutie op de aarde heeft plaatsgevonden..

    ik hoop niet dat ik nu van die oogklep reacties krijg van mensen die alleen maar hun eigen mening willen zien.. sta open voor andere meningen ook al kunnen die beledigend zijn.. je leeft (in NL) in een mulitculrurele samenleving en als je jezelf niet aan dit soort dingen kunt aanpassen dan volgen er dingen die niet in nederland zouden kunnen en mogen plaatsvinden..

    ik neem aan dat je niet-moslim bent!
    want daan verklaart het een hoop op je reactie

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    140
    22-08-2007

    het gaat niet om het geoof het gaat om de weldenkendheid van mensen en de manier waarop de mensen de heilige boeken tegenwoordig toepassen op d hededaagse samenleving.. sommige heilige boeken zijn wel een stuk vreemdzamer als andere.. en sommige geweldadige dingen worden simpelweg niet meer gedoogd in deze tijd in dit land..

  12. #12
    meerdere personen

    Reacties
    1.845
    25-12-2007

    je beantwoord de vraag niet want sommige dingen zijn niet te genezen met medicijnen via de ARTS of via psycholoog

    dit is buiten de wetenschap
    en sommige dingen kunnen wetenschappers niet eens verklaren wat wel
    is te genezen.

    soebhanallah Allah geneest wie hij wilt en waneer hij wilt!

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    182
    16-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door dolfijn1977 Bekijk reactie
    Ik ben wel geweest, hij heeft mij niet geholpen, mr ik heb spijt dat ik ging,

    me andere woorden niet geholpen, ik wilde het zelf niet ... ik vind maar onzin,
    Mag ik vragen waarom hij jou niet heeft geholpen?

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    146
    01-10-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Achmedmetsnor Bekijk reactie
    ehm nee.. allah is god etc.. en hun kunnen niet zomaar genezen.. dat is altijd een medisch kwestie wat ieder weldenkend mens zal kunnen accepteren.. je kan ook gewoon dood gaan als je ziek bent en hopen dat allah je beter maakt maar dat is ook zo cru..

    en voor mij heerst nog steeds de vraag waarom geloven zoveel mensen in allah/god etc. als er een overvloed aan bewijs bestaat dat de aarde iig niet ontsaan is dooreen soortvan god/lallah etc. maar toch echt door iets anders, wat nog niet bewezen is maar de aarde bestaat sowieso al langer dan de jartellingen die op dit moment worden aangehouden? zo is het 100% duidelijk dat er een evolutie op de aarde heeft plaatsgevonden..

    ik hoop niet dat ik nu van die oogklep reacties krijg van mensen die alleen maar hun eigen mening willen zien.. sta open voor andere meningen ook al kunnen die beledigend zijn.. je leeft (in NL) in een mulitculrurele samenleving en als je jezelf niet aan dit soort dingen kunt aanpassen dan volgen er dingen die niet in nederland zouden kunnen en mogen plaatsvinden..
    On-topic blijven S.V.P.

  15. #15
    bommenlegger

    Reacties
    277
    23-08-2007

    achmed is een held, als je ziek bent moet je genezen, makkelijk zat. En waar heb je anders witte bloedcellen voor he he he, en antistoffen??????