1. #121
    waardevol

    Reacties
    63
    09-06-2007

    Citaat Geplaatst door noenoes33 Bekijk reactie
    die imam uit tiel werkt hij ook met olijfolie en water met safraan??????please mensen ik graag jullie hulp is zeer belangerijk
    ik ben een aantal keer bij hem geweest....
    tijdens je behandeling gebruik je ook olijfolie en water waar roqia op gelezen is...
    safraan weet ik niet...
    Citaat door moris: Die palasteinne zo echt domste mensen terwerld, en ze wachten waneer ze een hulp krijgen van de anderen,,,wat een volk hey,ongelofelijk,van mij krijgen ze geen rode cent,ze zij tegen amerika en isreel,en toch roeppen ze hulp bij hun,,, en dat snap ik het niet!!!
    IEMAND ZEI TEGEN DIE HIERBOVEN:
    Wat ben jij dom zeg, serieus, ieder ander zou zich kapot schamen voor zoveel domheid:

  2. #122
    MVC Lid

    Reacties
    9
    12-12-2016

    Salam, heb je de telefoonnummer voor me van die fkih van tiel?

    Citaat Geplaatst door Umm_Benjamine Bekijk reactie
    ik ben ook geweest, maar niet voor mezelf elhamdoelilah..

    Mijn ervaring met deze man is niet goed..enige wat hij doet is een bandje aanzetten en mee reciteren dit is keer rokeya ..en hij keek teveel naar mij..terwijl ik in het geheel bedekt was

  3. #123
    MVC Lid

    Reacties
    9
    12-12-2016

    Mensen aub een telefoonnummer van een betrouwbare raki!!

  4. #124
    I'm made by ALLAH.

    Reacties
    924
    21-06-2018

    Ik zou het nooit doen. Een man/raqi in Marokko begon vrouwen op hun mond te zoenen. Om zehma de djin uit te zuigen. Hij is opgepakt.

  5. #125
    I'm made by ALLAH.

    Reacties
    924
    21-06-2018

    Ik zou het nooit doen. Een man/raqi in Marokko begon vrouwen op hun mond te zoenen. Om zehma de djin uit te zuigen. Hij is opgepakt

  6. #126
    I'm made by ALLAH.

    Reacties
    924
    21-06-2018

    Ik zou het nooit doen. Een man/raqi in Marokko begon vrouwen op hun mond te zoenen. Om zehma de djin uit te zuigen. Hij is opgepak t