1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    51
    04-06-2009

    Citaat Geplaatst door gril_gril Bekijk reactie
    Hij is geen imam hij flasht alleen mensen..
    Ik ben zelf nooit naar hem toegeweest maar wel iemand die de familie heel goed kent.
    Ik probeer hem ook niet zwart te maken hij doet een cdkoran aan hij zegt het niet eens zelf op.
    mensen jullie zijn gewaarschuwd.
    Jullie zullen het zelf meemaken als jullie bij hem zijn geweest.
    JULLIE DENKEN ANDERS WAT JULLIE NIET GEZIEN HEB : gRIL GRIL JE MOET EERSTE WETEN WAT ROqIA IS DAN BETER PRAATEN JE MAG NOOID OP IEMAND ZOU PRAATEN ALLES JE ZOU HOORT. IK BEN ZELFDE NAAR HEM MET MIJ ZUS GEWEEST EN MIJ ZUS OVERAL GEWEEST EN NU BETER EN GETROUWD ALHAMDOELILAH DOOR KRACHT VAN ALAH EN HIJ SABAB :SUBHANA ALLAH HIJ LEEST CORAN ZELFDE MAANDAG TOT DONDERDAG. hIJ HEEFT MEER DAN 40 KEER CORAN GELEZEN OP MIJ ZUS EN OOK IN RAMADAN BEN IK BIJ HEM GEWEEST HIJ DOET ROqIA EN HIJ ZECHT NIKS TEGEN JOU.JE MOET ZELFDE ZIEN DAN GELOVEN, IK KAN HEM 60 KEER EN IK HEB OOK GEZIEN WAT HIJ DOET WALAHI IK DENK MEER DAN 500 MENSSEN PER WEEK KOMEN BIJ HEM IN MAROKKO DENK IK 700 MENSSEN PER DAG BEN IK DAAR OOK GEWEEST.HIJ DOET CD BIJ GROEPPEN MENSSEN NATUURLIJK IS TOEGESTAAN HEB IK GEVRAACHT AAN HOOG GELEERDE. JE MOET BIJ HEM MAANDAAG TOT DONDERDAG LEEST CORAN ZELFDE: MAAR ZATERDAG EN ZONDAG DOET CD HIJ KAN GEEN 1 DAG CORAN LEZEN NIEMAND; ZE KOMEN MEER DAN 300 MENSSEN TWEE DAGEN MIJ BROER JE MOET NIET ZOU PRATEN OVER HEM IS HARAM. ALLAH IS DE BESTE EN ABDELHAMID IS EEN SABAB KLAAR MAAR HIJ DOET ONBEPERK ROqIA DUS HALLAL HIJ DOET SNACHT IN RAMADAN ALTIJD IS HIJ KLAAR VOOR IEDEREEN EN WAAROOM GA WIJ ZOU PRATEN OVER IEMAND DIE NOOID IETS GEZIEN. TEL. 0613177820.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    51
    04-06-2009

    Citaat Geplaatst door dolfijn1977 Bekijk reactie
    Ik ben wel geweest, hij heeft mij niet geholpen, mr ik heb spijt dat ik ging,

    me andere woorden niet geholpen, ik wilde het zelf niet ... ik vind maar onzin,
    JE BENT EEN KEER GEWEEST IS NIET GENOEL MIJN LIEVE BROEDERS EN ZUSSEN JE MOET MINESTE 7 KEER MET VERVOLGENDE VAN RECEPT. 1 KEER OOK BIJ TANDARST MOET JE DRIE KEER TERUG VOOR VERVOLING VAN TANDEN . EN JE MOET NIA BIJ ALLAH EERSTE EN GOED RECEPT GEBRUIKEN EN OP TIJD TERUG KOMEN IN DAN ALLAH BETER JOU MAKEN, NIEMAND WEET WAT ROqIA IS IEDEREN DENK 1 KEER BETER SUBHANA ALLAH ROqIA IS ALTIJD TOT DIE PERSOON BETER WORDEN DOOR ALLAH.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    51
    04-06-2009

    Citaat Geplaatst door Dipje Bekijk reactie
    Wat geneest hij allemaal en kan dat in 1 keer of moet je vaker terugkomen?

    Graag serieuze reacties.
    HIJ DOET ROqIA CHAR3IA BETEKENT VOOR ALLE GENEZING.
    HIJ ZECHT NIKS TEGEN JOU WAT JE HEB.
    EERSTE NIA BIJ ALAH.
    JE MOET VOLGEN ROqIA LIEVE BIJ EEN IMAM NIET VERSCHILLENDE DAN HELP OOK NIET EN GEDULD HEB.
    GEEN LA7ROUZ DRAGEN HARAM.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    51
    04-06-2009

    Citaat Geplaatst door Dipje Bekijk reactie
    Wat geneest hij allemaal en kan dat in 1 keer of moet je vaker terugkomen?

    Graag serieuze reacties.
    HIJ DOET ROqIA CHAR3IA.
    DIT IS VOOR ALLE ZIEKTE VAN DJIN.
    NIA BIJ ALLAH.
    GEEN LA7ROUZ DRAGEN.
    GEEN VERSCHILLENDE ROqIA BIJ VERSCHILLENDE IMAMS DAT IS OOK NIET GOED EEN .

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    51
    04-06-2009

    Citaat Geplaatst door Dipje Bekijk reactie
    Wat geneest hij allemaal en kan dat in 1 keer of moet je vaker terugkomen?

    Graag serieuze reacties.
    ROqIA VOOR ALLE ZIEKTE VAN SIHR DJIN EN OMGEVING.
    ROqIA IS STERKTE IN ISLAAM.
    MAAR JE MOET VAKER TERUG.
    NIA NAAR ALAAH.
    0613177820.

  6. #36
    Taki Allah Ya Nafsi!

    Reacties
    3.962
    18-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Achmedmetsnor Bekijk reactie
    ehm nee.. allah is god etc.. en hun kunnen niet zomaar genezen.. dat is altijd een medisch kwestie wat ieder weldenkend mens zal kunnen accepteren.. je kan ook gewoon dood gaan als je ziek bent en hopen dat allah je beter maakt maar dat is ook zo cru..

    en voor mij heerst nog steeds de vraag waarom geloven zoveel mensen in allah/god etc. als er een overvloed aan bewijs bestaat dat de aarde iig niet ontsaan is dooreen soortvan god/lallah etc. maar toch echt door iets anders, wat nog niet bewezen is maar de aarde bestaat sowieso al langer dan de jartellingen die op dit moment worden aangehouden? zo is het 100% duidelijk dat er een evolutie op de aarde heeft plaatsgevonden..

    ik hoop niet dat ik nu van die oogklep reacties krijg van mensen die alleen maar hun eigen mening willen zien.. sta open voor andere meningen ook al kunnen die beledigend zijn.. je leeft (in NL) in een mulitculrurele samenleving en als je jezelf niet aan dit soort dingen kunt aanpassen dan volgen er dingen die niet in nederland zouden kunnen en mogen plaatsvinden..
    go fuck yourself please

    Imam al-Awzaa'ie heeft gezegd: Houdt jullie vast aan de overleveringen van de Selef zelfs wanneer de mensen je niet accepteren en wees gewaarschuwd voor de meningen van personen zelfs wanneer zij hun praatjes schoonschijnend maken. (Overgeleverd door al-Aadjoerrie in Ash-Sharie'ah nr. 63)


  7. #37
    Taki Allah Ya Nafsi!

    Reacties
    3.962
    18-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Boujnoun Bekijk reactie
    Ik Ben Geweest En Hij Goed Man Met Goed Hart Van Allah
    ik ben ook geweest, maar niet voor mezelf elhamdoelilah..

    Mijn ervaring met deze man is niet goed..enige wat hij doet is een bandje aanzetten en mee reciteren dit is keer rokeya ..en hij keek teveel naar mij..terwijl ik in het geheel bedekt was

    Imam al-Awzaa'ie heeft gezegd: Houdt jullie vast aan de overleveringen van de Selef zelfs wanneer de mensen je niet accepteren en wees gewaarschuwd voor de meningen van personen zelfs wanneer zij hun praatjes schoonschijnend maken. (Overgeleverd door al-Aadjoerrie in Ash-Sharie'ah nr. 63)


  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    51
    04-06-2009

    Citaat Geplaatst door dolfijn1977 Bekijk reactie
    Ik ben wel geweest, hij heeft mij niet geholpen, mr ik heb spijt dat ik ging,

    me andere woorden niet geholpen, ik wilde het zelf niet ... ik vind maar onzin,
    jullie zijn dom 1 keer helpen behalf allah.
    je moet vaker terug komen en nia aan allah anders heeft geen nut.
    onzin is je woord niet voor roQia.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    51
    04-06-2009

    Citaat Geplaatst door Zina_Doekalia Bekijk reactie
    ik ben ook geweest, maar niet voor mezelf elhamdoelilah..

    Mijn ervaring met deze man is niet goed..enige wat hij doet is een bandje aanzetten en mee reciteren dit is keer rokeya ..en hij keek teveel naar mij..terwijl ik in het geheel bedekt was
    nee lala hij leest ook de coran.
    hij kijkt nooid bij menssen en hij is eerlijk daaroom doet hij ook in de groeppen.
    je mag niet bij hem met een persoon vooraal voor vrouwen binnen je moet iemand mee.
    mijn zus nooid alleen ik ben vaker met mijn zus 60 keer geloof me binnen.
    jullie praten onzin op iemand die niet goed kennen subhana allah. abdelhamid heeft een goed hart.

  10. #40
    Taki Allah Ya Nafsi!

    Reacties
    3.962
    18-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Boujnoun Bekijk reactie
    nee lala hij leest ook de coran.
    hij kijkt nooid bij menssen en hij is eerlijk daaroom doet hij ook in de groeppen.
    je mag niet bij hem met een persoon vooraal voor vrouwen binnen je moet iemand mee.
    mijn zus nooid alleen ik ben vaker met mijn zus 60 keer geloof me binnen.
    jullie praten onzin op iemand die niet goed kennen subhana allah. abdelhamid heeft een goed hart.
    ik zeg niet dat hij geen goed hart heeft ..maar hij kijk veel vraagt veel ..dingen die hij niet eens hoeft te weten..die niet relevant zijn voor een persoon net als hij..

    Koran reciteren met een bandje is geen rokeya broeder..ik ken meerdere mensen die vinden dat hij niet goed is..

    maarja..ALlahw ahlem..Als ik iets verkeerds heb gezegt ..Moge ALlah swt mij vergeven

    Imam al-Awzaa'ie heeft gezegd: Houdt jullie vast aan de overleveringen van de Selef zelfs wanneer de mensen je niet accepteren en wees gewaarschuwd voor de meningen van personen zelfs wanneer zij hun praatjes schoonschijnend maken. (Overgeleverd door al-Aadjoerrie in Ash-Sharie'ah nr. 63)


  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    51
    04-06-2009

    Citaat Geplaatst door Zina_Doekalia Bekijk reactie
    ik ben ook geweest, maar niet voor mezelf elhamdoelilah..

    Mijn ervaring met deze man is niet goed..enige wat hij doet is een bandje aanzetten en mee reciteren dit is keer rokeya ..en hij keek teveel naar mij..terwijl ik in het geheel bedekt was
    ik denk jullie weet niks over islaam subhana allah hij doet cd aan meer niet
    mijn zus,bijna 40 keer op mijn zus gelezen coran.
    naatuurlijk niet op wekend heeft hij vele menssen en hele dag coran lezen kan niemand.
    hij begint om 8 uur smorgens en hij is klaar om 22 00 uur savond walahi hij blijft ook zonder eten tot iedereen naar huis stuurt. wat onzin dat jullie op deze persoon praten. ga maar de menssen die geld vragen en die toekomst voor jullie gaan zeggen en de naam van jou en je moeder dat is haram ga jullie naar de menssen die met melk douchen en die coran in wc gooien en die met hand van iemand dood is werken die zijn beter maar abdelhamid is een supper persoon. bij hem is puur de coran en allah. en hij zecht allhou a3lam.

  12. #42
    Taki Allah Ya Nafsi!

    Reacties
    3.962
    18-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Boujnoun Bekijk reactie
    ik denk jullie weet niks over islaam subhana allah hij doet cd aan meer niet
    mijn zus bijna 40 keer op haar gelezen coran.
    naatuurlijk niet op wekend heeft hij vele menssen en hele dag coran lezen kan niemand.
    hij begint om 8 uur smorgens en hij is klaar om 22 00 uur savond walahi hij blijf ook zonder eten tot iedereen naar huis gaan wat onzin dat jullie op deze persoon praten. ga maar die menssen geld vragen en die toekomst voor jullie gaan zeggen bij hem is puur de coran en allah.
    astarfiroellah..ik vrees Allah swt..en jij waarschijnlijk ook! dus dit had je niet hoeven te zeggen..

    en natuurlijk alleen jij beschikt over kennis.. ik weet helemaal niets..

    Moge ALlah swt jouw zus genezen verder ga ik niet met jou in discussie..

    salaam ahlekom

    Imam al-Awzaa'ie heeft gezegd: Houdt jullie vast aan de overleveringen van de Selef zelfs wanneer de mensen je niet accepteren en wees gewaarschuwd voor de meningen van personen zelfs wanneer zij hun praatjes schoonschijnend maken. (Overgeleverd door al-Aadjoerrie in Ash-Sharie'ah nr. 63)


  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    51
    04-06-2009

    Citaat Geplaatst door Zina_Doekalia Bekijk reactie
    ik zeg niet dat hij geen goed hart heeft ..maar hij kijk veel vraagt veel ..dingen die hij niet eens hoeft te weten..die niet relevant zijn voor een persoon net als hij..

    Koran reciteren met een bandje is geen rokeya broeder..ik ken meerdere mensen die vinden dat hij niet goed is..

    maarja..ALlahw ahlem..Als ik iets verkeerds heb gezegt ..Moge ALlah swt mij vergeven
    maarja je heb wat verkeerd gezegd op hem en ik ben zelf ook bij hem geweest met mijn zus en vrouw en nooid wat tegen mij gezegd ik zeg altijd wat heeft mijn zus hij gaat lachen en hij aantwoord alles ik toekomst weet dan had ik geld gemaak

  14. #44
    Taki Allah Ya Nafsi!

    Reacties
    3.962
    18-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Boujnoun Bekijk reactie
    maarja je heb wat verkeerd gezegd op hem en ik ben zelf ook bij hem geweest met mijn zus en vrouw en nooid wat tegen mij gezegd ik zeg altijd wat heeft mijn zus hij gaat lachen en hij aantwoord alles ik toekomst weet dan had ik geld gemaak
    ik vergelijk hem met iemand anders..en voor mij is hij niet iemand die ervaring heeft klaar..

    Imam al-Awzaa'ie heeft gezegd: Houdt jullie vast aan de overleveringen van de Selef zelfs wanneer de mensen je niet accepteren en wees gewaarschuwd voor de meningen van personen zelfs wanneer zij hun praatjes schoonschijnend maken. (Overgeleverd door al-Aadjoerrie in Ash-Sharie'ah nr. 63)


  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    890
    18-06-2006

    subhan allah... wa la hawla wa la qoewata ilaah bie laah
    Beste broeder boujnoun wat dwing je mensen je mening over deze imaam op!
    ben er weer Al hamdulilaah