1. #16
    meerdere personen

    Reacties
    1.845
    25-12-2007

    Citaat Geplaatst door Dienaresje Bekijk reactie
    je beantwoordt de vraag niet want sommige dingen zijn niet te genezen met medicijnen via de ARTS of via psycholoog

    dit is buiten de wetenschap
    en sommige dingen kunnen wetenschappers niet eens verklaren wat wel
    is te genezen.

    soebhanallah Allah geneest wie hij wilt en waneer hij wilt!

    geen antwoordt op mijn vraag zegt genoeg.

  2. #17
    Bijna Lid

    Reacties
    126
    02-10-2007

    Citaat Geplaatst door hossamweetallez Bekijk reactie
    achmed is een held, als je ziek bent moet je genezen, makkelijk zat. En waar heb je anders witte bloedcellen voor he he he, en antistoffen??????

    jij en achemd zijn helemaal

    of is hossamweetallez en achemdmetsnor 1 persoon?
    zoja, dan heb je hulp nodig van imaam hamid..echt hij gaat proberen jullie ineen te brengen

  3. #18
    bommenlegger

    Reacties
    277
    23-08-2007

    jij moet naar dat topic gaan over stemmen in je hoofd, daar zijn ze pas echt gek, wordt je naar van, men oren suizen er nog van

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    641
    18-10-2006

    effe serieus

    mensen.

    Wie is er bij hem onder behandeling geweest en is genezen.
    en hoe lang ben je onder behandeling geweest?


    gr

  5. #20
    Taki Allah Ya Nafsi!

    Reacties
    3.962
    18-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Vragen over Abdelhamid kun je me pmén ben namelijk ook naar hem toe geweest !

    wat je zelf moet weten is dat genezing veel sabr nodig heeft en het aller BELANGRIJKSTE je moet HULP VRAGEN AAN ONZE HEER want hij is toch de Enige die je uiteindelijk gezond kan maken en niemand anders!!!

    Moge ALlah swt jullie genezen inshaALLAH bi idni LAh

    Imam al-Awzaa'ie heeft gezegd: Houdt jullie vast aan de overleveringen van de Selef zelfs wanneer de mensen je niet accepteren en wees gewaarschuwd voor de meningen van personen zelfs wanneer zij hun praatjes schoonschijnend maken. (Overgeleverd door al-Aadjoerrie in Ash-Sharie'ah nr. 63)


  6. #21
    Bijna Lid

    Reacties
    126
    02-10-2007

    Citaat Geplaatst door hossamweetallez Bekijk reactie
    jij moet naar dat topic gaan over stemmen in je hoofd, daar zijn ze pas echt gek, wordt je naar van, men oren suizen er nog van
    konden, ze daar niks voor je doen achhhhhhhhhhhh!


    nee, echt een imaam zou jullie goed doen

  7. #22
    bommenlegger

    Reacties
    277
    23-08-2007

    jij bent niet helemaal goed, de volgende x dat je je schaap scheert zou je jezelf ook es moeten meepakken

  8. #23
    bommenlegger

    Reacties
    277
    23-08-2007

    kwist niet dat je wijzer werd van een baard, maar goed dat ik alles al weet

  9. #24
    bommenlegger

    Reacties
    277
    23-08-2007

    of je hebt een baard............

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    15
    29-01-2008

    of ik doe/heb beiden

  11. #26
    ~~~~

    Reacties
    390
    03-12-2007

    Hij is geen imam hij flasht alleen mensen..
    Ik ben zelf nooit naar hem toegeweest maar wel iemand die de familie heel goed kent.
    Ik probeer hem ook niet zwart te maken hij doet een cdkoran aan hij zegt het niet eens zelf op.
    mensen jullie zijn gewaarschuwd.
    Jullie zullen het zelf meemaken als jullie bij hem zijn geweest.

  12. #27
    moslima

    Reacties
    141
    21-03-2007

    MVC Premium MVC Premium
    asalaam aleikom aan mijn zusters de woorden als je zeg wat ken die man ?,of ken die me genezen dat moet je niet zeggen,niks of niemand kan je genezen wat het ook is dan allah swt ,allah akbar,dus ken geen deelgenoten toe aan allah swt ,en hetzelfde is byv,je neemt medicijnen in dan zeg je ook niet ooh dat medicijn heb me genezen dat is aanj allah swt of het je helpt ja of nee ,even voor de meneer die denkt dat hij weet hoe de wereld onstaan is ,ik merk aan zijn uitingne dat het gaat om buitenlandse moslims ,omdat er word gezegd over aanpassingen ,nou alhamdoeilalh ik ben een ned zuster en gelukkig zijn er zoveel boeken in het ned waar alles in staat sorry meneer maar niemand ken ontkennen dat alles is gemaakt door allah swt ,en iederen ook jij zal de dag des oordeels voor allah swt komen te staan ,en je ken welk hier mensne wilen kwetsen maar allah swt zie alles en iederen word ter verantwoording geroepn op de dag der opstanding en het leven is zo voorbij denk dar maar ens over na en dioe iets met je leven wat je ghelukkig maakt en dant kan niet anders zijn dan moslim te worden daar kan geen rijkdom ,of wat dan ook in deze wereld tegen op ,salaam oeghtie aicha voor aan mijn zusters

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    51
    04-06-2009

    Ik Ben Geweest En Hij Goed Man Met Goed Hart Van Allah

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    51
    04-06-2009

    ROqIA MOET JE VAAK GAAN TOT ALLAH JOU BETER MAAKT MIJN ZUS IS MEERDER KEER GEWEEST EN NU ALHAMDOELAH.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    51
    04-06-2009

    Gril Gril Jr Bent Verkeerde Wat Je Gehoord Heb Gehoord En Ik Kan Beter Dan Jou Abdelhamid En Ik Ben Vakker Geweest Met Mijn Zus En Nu Beter En Plus Ik Heb Gezien Dat Hij Coran Lezen En Plus Hij Heeft Ook Gestudeerd En Ik Vind Hem Aardig Klaar Je Moet Zien Dan Geloven.