1. #76
    oude garde

    Reacties
    2.270
    09-02-2003

    Origineel gepost door SnEakyNaWaL
    vandaag is al 3x gezegd.. dat ik te veel klaag.. zal ik me dan meteen gaan bekeren tot het Jodendom
    Nee Slavin van de jacht doe dat maar niet, Joden leven volgens de Talmoed die zegd ''alle niet-Joden zijn beesten'' ....
    Ie rdi 3lia sba7 oe 3shia! xyz

  2. #77
    Hometown Glory

    Reacties
    4.758
    06-09-2002

    Origineel gepost door Bidawi_Mazlot
    Nee Slavin van de jacht doe dat maar niet, Joden leven volgens de Talmoed die zegd ''alle niet-Joden zijn beesten'' ....
    Heey ik ben geen slavin... ik ben godin van de jacht... en als je nie uitkijkt... dan ben je binnenkort van mij

    Zie mij ...


  3. #78
    oude garde

    Reacties
    2.270
    09-02-2003

    Origineel gepost door SnEakyNaWaL
    Heey ik ben geen slavin... ik ben godin van de jacht... en als je nie uitkijkt... dan ben je binnenkort van mij

    Zie mij ...

    Wa la 7awla wa la qouata iela bielah .....ben ik serieus over Joden aan het discussieren word ik nu opeens, door jou, geconfronteerd met dit?

    Nawal what's your step
    Ie rdi 3lia sba7 oe 3shia! xyz

  4. #79
    Hometown Glory

    Reacties
    4.758
    06-09-2002

    Ik trek mij terug van deze topic... ik heb niets tegen Joden, dus ik heb hier ook NIETS te zoeken.. maar jij noemde mij een slavin... en ik liet je zien dat ik een godin ben...

    Except that, darling

  5. #80
    oude garde

    Reacties
    2.270
    09-02-2003

    Origineel gepost door SnEakyNaWaL
    Ik trek mij terug van deze topic... ik heb niets tegen Joden, dus ik heb hier ook NIETS te zoeken.. maar jij noemde mij een slavin... en ik liet je zien dat ik een godin ben...

    Except that, darling
    Joden hebben ook niets tegen jou....ze verheugen zich op slavinnen zoals jij.....it's not a matter of exception....a matter of time

    Darling!
    Ie rdi 3lia sba7 oe 3shia! xyz

  6. #81
    Hometown Glory

    Reacties
    4.758
    06-09-2002

    Origineel gepost door Bidawi_Mazlot
    Joden hebben ook niets tegen jou....ze verheugen zich op slavinnen zoals jij.....it's not a matter of exception....a matter of time

    Darling!
    Ik hou nie van vooroordelen, darling!!

  7. #82
    oude garde

    Reacties
    2.270
    09-02-2003

    Origineel gepost door SnEakyNaWaL
    Ik hou nie van vooroordelen, darling!!
    No comment
    Ie rdi 3lia sba7 oe 3shia! xyz

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    114
    01-10-2002

    Origineel gepost door KohiNoor
    Zeurdoos.
    Ik dacht dat alleen vrouwen een doos hebben!!!!!!
    VUIL BENI EL KALB ZIONBEEST children killer

  9. #84
    oude garde

    Reacties
    2.270
    09-02-2003

    Origineel gepost door wolfowitz
    dacht dat dit een topic was wat over marokkaansje jongeren en actualiteiten ging?? Ik bedoel zet hier wat nuttigs neer of niets, want wow wat zullen de jongeren het toch erg vinden wat jij hier geplaatst hebt en of ze het wat doet nou i dont think so, misshien een paar. Dus plaats de volgende keer wat beters wil je.
    De reacties die geplaatst zijn over sommige(?) Joden blijven nu eenmaal staan, uiteraard met permissie van beheer en diens mods.....de rest wat je leest is onderlinge gein tussen Marokkanen om een serieus onderwerp te ventileren.....dat jij dat ventileren wil gebruiken voor jouw Wolvissen doeleinden doet verder niets af aan deze topic....jouw mening laat menig Moslim niet wakker.
    Ie rdi 3lia sba7 oe 3shia! xyz

  10. #85
    Senior lid

    Reacties
    513
    19-03-2002

    Origineel gepost door Corrie
    Erfzonde doen we niet aan hier in nederland, ook niet in de islam...

    Dus idd kan je een dochter van een fout iemand niet de daden van haar vader anrekenen.
    Zij is zichzelf, niet haar vader.
    Ik vraag me af wanneer je bijv. bij de politie, rijksrecherche, marrechaussee e.d. solliciteert en men er via een onderzoek achterkomt dat je pa mede-verantwoordelijk is voor het uitmoorden van mensen, zij je met open armen zullen toelaten tot de opleiding/het korps
    Poor is the woman
    whos pleasure depends
    on the permission
    of a man

  11. #86
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Origineel gepost door nadiaaa
    Ik vraag me af wanneer je bijv. bij de politie, rijksrecherche, marrechaussee e.d. solliciteert en men er via een onderzoek achterkomt dat je pa mede-verantwoordelijk is voor het uitmoorden van mensen, zij je met open armen zullen toelaten tot de opleiding/het korps
    Dat heeft niets te maken met het erven van zonden.
    Dat noemen ze een antecedenten onderzoek.
    De politie denkt niet in erfenissen en in het achterlijke idee van zonden zoals dat gangbaar is in religies.
    De politie is namelijk een seculiere organisatie.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  12. #87
    Senior lid

    Reacties
    513
    19-03-2002

    Origineel gepost door Peej
    Dat heeft niets te maken met het erven van zonden.
    Dat noemen ze een antecedenten onderzoek.
    De politie denkt niet in erfenissen en in het achterlijke idee van zonden zoals dat gangbaar is in religies.
    De politie is namelijk een seculiere organisatie.
    Je meent het

    Wie heeft het hier over religies? Beetje beter lezen en je komt erachter dat mijn opmerking daar niet over ging en 'de achtelijke zondes'waar jij het over hebt was een respons op corrie die het over erfzondes had.

    Maar begrijp ik je goed. Maxima is positief uit haar entecendanten-onderzoek gekomen dus is het voor mensen met een pa die bloed aan zijn handen heeft kleven geen belemmering om door de procedure heen te komen op het moment dat zij dingen naar een baan/opleiding in de door jouw genoemde 'seculiere' organisatie?
    Poor is the woman
    whos pleasure depends
    on the permission
    of a man

  13. #88
    moroccan pride

    Reacties
    759
    10-02-2003

    wolfowitz,kun je je beter niet bezig houden met de israelische bezetting van palestina dan te zeggen dat marokko de westelijke sahara bezet,terwijl dat historisch al marokkaans grondgebied is?echt typisch joods wat jij doet naar de andere kijken terwijl israel de laatste kolonisator is op aarde.
    NOOIT MEER AUSCHWITZ!!!WEL Gaza?????


    ARIF irifien.....3aacha Rif..