1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    646
    17-01-2003

    wie loopt er stage? of heeft weleens stage gelopen

    Stage plaats

    Wie is er op dit moment op een stageplaats of heeft vroeger stage gelopen

    Want namelijk; heb je dan van die gare holllandia collega’s die om hun dooie grapjes lachen
    Droge humor wajoow erg is dat he.
    Nou ik heb er 1 tegenover me die praat de heletijd in der zelf


    Maar heb je ook van die toffe collega’s

    Namelijk de lekkere mocro’s die bij je stagebedrijf werken tja het is ramdan dus ik fli*k niks ook na ramadan niet zo ben ik niet maar het zijn echt sschattten van een jongens.

    Het enigste wat ik niet begrijp is dat die nederlanders denken dat ik hun rechts laat en meer met me landgenoten kan omgaan. Omdat ik dus discrimineer is dat zo (ik weet van me zelf dat het niet zo is maar begin nu langzamerhand te twijfelen )


    elmohim wat zjin je leuke tijden daar deel ze met me want ik loop nu stage en het is echt zooitje hiih


    Thanx en hoor nog van jullie

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    17
    13-11-2002

    hai lelijkerd,

    nou zoals je al weet loop ik ook stage maar heb het hier na me zin. maar heb ook van die rare holandiaen met hun droge grappen en manier van doen maar ja hollanders blijven hollanders.

    EN VOLGENS MIJ HEEFT IEDEREEN ZO'N PROBLEEM

    BOUSA RACHIDA

  3. #3
    nope

    Reacties
    4
    21-11-2003

    Hoi,

    Ik begrijp precies wat je bedoelt, en ja we moeten er maar mee leren leven.
    Ik heb dat ook, ik kan beter met allochtonen opschieten en ik bedoel niet alleen met Marokkanen maar ook met Surinamers en Turken enz.
    Maar toch doe ik alsof ik ze mag, en probeer ze niet te negeren.
    Waar loop je eigelijk stage?

  4. #4
    Hometown Glory

    Reacties
    4.758
    06-09-2002

    Helaas loop ik momenteel ook stage en ik wil heel graag naar school gaan!!! En mijn fiets is gestoel. En ik heb honger..Kortom this day sucks !!!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    646
    17-01-2003

    hahah missmona ik loop stage bij cwi hoofdkantoor, het is best wel leuk bij sommige collega's maar bij ik nu zit die is echt gek, ze praat gewoon in der zelf

    waar loop jij stage ?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    646
    17-01-2003

    Origineel gepost door SnEakyNaWaL
    Helaas loop ik momenteel ook stage en ik wil heel graag naar school gaan!!! En mijn fiets is gestoel. En ik heb honger..Kortom this day sucks !!!
    hihih het raarste is nu ik stage loop en me medeklasgenoten maar 1 x in de week zie verlang ik wel naar die dag is het bij jullie ook zo en ja ik heb ook honger ik ben pas om 17 uur erg he en jullie en waar loop je stage als ik vrage mag?

  7. #7
    nope

    Reacties
    4
    21-11-2003

    Hoi Missrifia

    Meen je dat nou ik loop ook stage bij het CWI. Waar staat de hoofdkantoor eigelijk? En waar zit jij eigelijk op school, ben erg benieuwd!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    646
    17-01-2003

    Origineel gepost door MissMona
    Hoi Missrifia

    Meen je dat nou ik loop ook stage bij het CWI. Waar staat de hoofdkantoor eigelijk? En waar zit jij eigelijk op school, ben erg benieuwd!
    het hoofdkantoor is gevestigd bij station sloterdijk het is pas nieuw daar ik zit op het roc van amsterdam (walraven van hal gollege) vorige week bij admiraal vandaag bij lelylaan en jij welke cwi loop jij stage dan kunnen we ondertussen mailen met elkaar wel grappig, en waar zit jij op school

    he collega

  9. #9
    Kattig lid

    Reacties
    140
    31-10-2003

    Ik heb weleens stage gelopen, maar dat was bij een buitenlander. Een Hindoestaan om eerlijk te zijn, maar was wel heel serieus. Was helemaal niet leuk

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    646
    17-01-2003

    vertel wat voor opleiding deed je en wat voor bedrijf was het

  11. #11
    Kattig lid

    Reacties
    140
    31-10-2003

    Ik liep stage bij een huisartsenpost. Ik werd opgescheept met de meest akelige man die ze konden vinden! YEGH

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    646
    17-01-2003

    zo te horen had je de leukste tijden van je leven daarzo

    klopt dat?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    114
    04-01-2003

    ikzelf moet in maart stage lopen

    ik heb geloekkigal een plaats: bij de bank


    me tante heeft voorme geregeld
    maar jah insha allah wil ik later ook bij de bank werken dus dat komt goed uit..........

  14. #14
    -Desert Woman-

    Reacties
    651
    23-06-2003

    ik loop stage op een school met asielzoekers
    en dat is echt heeel erg leuk

    S & N


  15. #15
    Kattig lid

    Reacties
    140
    31-10-2003

    Origineel gepost door angelrifia
    vertel wat voor opleiding deed je en wat voor bedrijf was het
    Woellah wel Was echt the time of my life