1. #1
    *S'werelds Liefste!*

    Reacties
    2.295
    31-08-2006

    MVC Premium MVC Premium

    Mode!

    Hey hallo allemaal,

    Ik zit een beetje met iets:
    Mijn interesse ligt de laatste tijd erg op mode, fashion, design en ontwerpen.
    Ik wil heel graag leren naaien en ontwerpen etc.
    Nu wil ik volgend schooljaar het HBO gaan doen. Maar om nou helemaal een studie er voor op te volgen lijkt me ook niets...

    Nu was mijn vraagje...
    Is er ook een alternatief om dit, waar mijn interesse ligt, ook op een andere te leren dan echt een fulltime studie ervan te maken.
    Wil namelijk iets heel anders als studie...

    Nou ik hoop dat jullie mij een beetje in de weg kunnen helpen, als jullie mij tenminste een beetje snappen...

    Alvast bedankt!

    Liefs,
    Siham.

    Carpe Diem! ...

    ... Quam Minimum Credula Postero!


  2. #2
    liefde roest niet

    Reacties
    626
    12-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    ik snap het helemaal, dit heb ik namelijk ook. Ik doe momenteel de HBO studie MWD. Deze rond ik inchallah binnen een halfjaar af en wil daarna zo graag iets met mode doen. Ik heb dat gevoel al een ruime tijd, maar wilde toch wel een studie hebben waar ik altijd nog op terug kan vallen mocht de mode wereld mij niet zo mogen.

    Ik ben ook aan het zoeken wat ik kan doen. Het enige wat ik kan bedenken is nagaan waar er naaicursussen bij jou in de buurt worden gegeven. deze worden vaak na kantoortijden gegegven dus kan je dat na schooltijd volgen.

    xxx

  3. #3
    *S'werelds Liefste!*

    Reacties
    2.295
    31-08-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Dank je wel voor je reactie meid.

    En ja, er wordt wel naaicursus gegeven in buurthuizen enzo.
    Dat ga ik denk ik gewoon doen, denk ik.

    O ja, hoe bevalt het MWD?
    (Maatschappelijk Werk en Dienstverlening, toch?)

    Carpe Diem! ...

    ... Quam Minimum Credula Postero!