1. #1
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    artikel 16

    Salaam oe aleikoem,

    Wie weet wat artilkel 16 inhoud???

    Heb je hulp echt nodig!!!
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  2. #2
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Helemaal niemand???
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  3. #3
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door amianis
    nope

    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    471
    13-10-2002

    artikel 16 van wat?
    "Bescheidenheid en geloof horen bij elkaar. Als het een er niet is, dan is het ander verloren." (Muslim).

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    11
    19-11-2003

    Met artikel 16 wordt een wet bedoelt.

    Alleen zijn er nou veel artikels 16
    dus artikel 16 van wat?
    Als je niks verwacht, word je ook minder teleurgesteld!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    471
    13-10-2002

    Origineel gepost door 18Saliha
    Met artikel 16 wordt een wet bedoelt.

    Alleen zijn er nou veel artikels 16
    dus artikel 16 van wat?
    Jah, ik weet dat ze een wet bedoeld...maar welke wet
    "Bescheidenheid en geloof horen bij elkaar. Als het een er niet is, dan is het ander verloren." (Muslim).

  7. #7
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door gooja
    Jah, ik weet dat ze een wet bedoeld...maar welke wet
    Wet Bescherming van persoonsgegevens....
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    427
    22-01-2001

    verbod op verwerking van persoongegevens

  9. #9
    *Smile!*

    Reacties
    7.104
    09-11-2003

    Artikel 16 Wet bescherming persoonsgegevens:

    De verwerking van persoonsgegevens betreffende iemands godsdienst of levensovertuiging, ras, politieke gezindheid, gezondheid, seksuele leven, alsmede persoonsgegevens betreffende het lidmaatschap van een vakvereninging is verboden behoudens het bepaalde in deze paragraaf. Hetzelfde geldt voor strafrechtelijke persoonsgegevens en persoonsgegevens over onrechtmatig of hinderlijk gedrag in verband met een opgelegd verbod naar aanleiding van dat gedrag.




    Ben ik slim of ben ik slim!?
    Als echtparen echt paren hebben echtgenoten echt genoten!



  10. #10
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door Miss_Vanitas
    Artikel 16 Wet bescherming persoonsgegevens:

    De verwerking van persoonsgegevens betreffende iemands godsdienst of levensovertuiging, ras, politieke gezindheid, gezondheid, seksuele leven, alsmede persoonsgegevens betreffende het lidmaatschap van een vakvereninging is verboden behoudens het bepaalde in deze paragraaf. Hetzelfde geldt voor strafrechtelijke persoonsgegevens en persoonsgegevens over onrechtmatig of hinderlijk gedrag in verband met een opgelegd verbod naar aanleiding van dat gedrag.




    Ben ik slim of ben ik slim!?
    Kun je mij ook vertellen wat het inhoudt???? Shoukran!!!
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  11. #11
    *Smile!*

    Reacties
    7.104
    09-11-2003

    Origineel gepost door Glimlachje
    nou????
    Kijk, in Nederland worden er allerlei dingen over je vastgelegd. Bijv je naam, adresgegevens, geboortedatum en plaats. Maar het is dus bij deze wet verboden om gegevens vast te leggen zoals je godsdienst e.d. (wat daar nog meer vermeld staat). Dat mag dus niet want dat vloeit voort uit het privacybeginsel. Dat mag niet zomaar geschonden worden.
    Comprende un poco?
    Just ask if ya wanna know more...

    Als echtparen echt paren hebben echtgenoten echt genoten!



  12. #12
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Ja bedankt ik snap het nu eindelijk!!! hahaha
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.