1. #16
    GekkeLieve Meid ;)

    Reacties
    421
    23-06-2002

    Ja ik heb het verhaal ook gehoord van me zus die in Maroc was en zo heeft zij het ook gehoordd.

    Vind ik wel heeeel erggggg, en aan de andere kant ongeloofwaardig dat zoiets kan gebeuren.
    Rasechte pure volbloed 3robia

    'Ali Ibn Abi Talib (radia Allaahi'anh) zei mooi: "Het wereldse leven reist van ons af en het Hiernamaals reis naar ons toe. Dus wees de kinderen van het Hiernamaals en niet van het wereldse. Vandaag is het daden verrichten zonder rekenschap, morgen is het rekenschap zonder het verrichten van daden. "

  2. #17
    Waardevol

    Reacties
    585
    16-01-2002

    Origineel gepost door semmia20
    ik heb het zo gehoord dat die bus later verongelukt raakt zo zie je maar roddels............
    Ik heb ook weer een andere versie gehoord, mij was verteld dat ze de bus uitstapte en meteen werd aangereden, waarbij ze toen stierf.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    47
    08-04-2002

    la hawla wa la kawata illa bilah!
    ashadoe an la ilaha ila lah wa ashadoe ana
    mohammadoen rasoeloe lah

  4. #19
    not fair..

    Reacties
    2.478
    23-08-2002

    conclusie die hieruit mag trekken, is dat de dood op je wacht en je voorzeker moet oppassen met wat je denkt, want de laatste gedachte telt , is mij verteld.

    Allay r7am zjemie3 almoeslimien
    ardoe al3oeroebatoe toertasab, ayna ashahamatoe ya 3arab, ayna aroejoelatoe y 3arab,ayna omar wa 3iz Adin, wa Sala7 Adin wa aynakoem yaa 3arab, taraktoem atfaala falastin li assahayina.
    © Tnawie

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    12
    07-06-2002

    dames en heren

    het doet er nu niet toe welke versie nu waar is. uiteindelijk komt het toch op 1 ding neer. er zit in dat verhaal maar 1 duidelijke boodschap die gewoon in elke versie voorkomt en dat is er is geen andere god dan allah en mohamed(sws) is onze profeet dus ... spot niet met de islam...

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    17
    15-01-2002

    Verhalen worden altijd ietsie pietsie anders door verteld. Maar het gaatom de kern. Zo zie je maar, soebhanna Allah

    Mensen...

    ITTAQILLAH(Vrees Allah) voor het het laat is !
    Wat hij laat mensen komen en gaan....Wanneer hij maar wil.

    Hij is de Allermachtigste !


    Dadltje



  7. #22
    All Cried Out

    Reacties
    104
    07-09-2002

    kijk dit is de enige en echte versie want ik was ooggetuige: een blonde troela stapte in bus richting sloterdijk nou wat er zich in de bus afspeelde weten jullie nou toen ze uitstapte reed ik met mn vader in zn grote bus 207 langs die bus op het moment dat die troela uitstapte nou dus ze wed aangereden en thats all
    Me AnD My IdeAs

  8. #23
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Origineel gepost door zator
    wie weet voor mij een vrouw
    he meneer hier zit je verkeerd voor een vrouw
    probeer ff een oproep te plaatsen bij man zoekt vrouw
    succes

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    17
    15-04-2002

    ik heb het verhaal ook gehoord maar anders,
    toen ze uitstapte werd ze meteen overeden door een auto.
    het komt natuurlijk op het zelfde neer je moet gewoon niet spotten met allah.
    don't play me!

  10. #25
    *~*~*~*ALHOCEIMA*~*~*~*

    Reacties
    32
    28-09-2002

    Origineel gepost door saidaaatje
    ik hoorde gisteren hiervan dat ze de bus uitstapte en dat ze door een auto geraakt was dood.....................





    zo heb ik het ook gehoord dat ze dood is gereden door een auto die voorbij kwam.
    maar je marokkaanen kennen niet een verhaal zo houden zo dat het werkelijk gebeurd is. ze moeten er altijd een olifant van maken.
    xxxx sanae
    ALHOCEIMA 4 LIFE

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    5
    31-10-2002

    he dit verhaal heb ik dit jaar in tanger gehoord.jij ook?

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    13
    03-11-2003

    ik ken dit verhaal ook alleen nog anders het meisje stapte uit de bus en werd ontvoerd door zeerovers en kwam op hun schip vervolgens wist ze te ontsnappen en zwemde ze naar marina smir en daar wou ze een taxi pakken ze vond een taxi maar omdat ze zo uitdagend gekleed was had de taxi chauffeur wel een oogje op haar en verkrachte haar. toen hij klaar met haar was rende ze naar een politbureau. Politiemannen zagen haar aan voor een **** en stopten haar in een cel en uiteindelijk ging ze dood van de honger


    deze versie heb ik gehoord

  13. #28
    No te Veo SHEIZE.

    Reacties
    101
    17-12-2006

    hellemaal gelijk meid

  14. #29
    TATOUZINT girly

    Reacties
    41
    21-12-2006

    allahu Akbar

    Gelukkige momenten, prijs Allah (SWT)
    Moeilijke momenten, zoek Allah (SWT)
    Stille momenten, aanbid Allah (SWT)
    Pijnlijke momenten, vertrouw op Allah (SWT)
    Iedere moment, dank Allah (SWT)


  15. #30
    No te Veo SHEIZE.

    Reacties
    101
    17-12-2006

    wie ken er nog meer van zulke verhalen :d

    ben erg nieuwschierig