1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Just in case ...

    Citaat Geplaatst door BaByCaKe
    Hoi Mensen, hier weer een verhaal van BaByCaKe.. omdat ik leuke reacties op mijn verhaal MEANT 2 BE heb gekregen.. heb ik besloten nog een verhaal te posten.. het is weer een fictief verhaal!
    Liefs, LiSa


    *~*~*~*
    Ik kijk uit het raam, langzaam zie ik het landschap langs me heen gaan, ik droom een beetje weg en bedenk me hoe het zover heeft kunnen komen.. Ze is dood, dood door mij en er is niets wat ik er tegen kan doen.. Ik kijk naar mijn handen, de handen die haar vermoord hebben. Ik weet het niet en word een beetje bang.. Zo zit ik even te piekeren tot ik en val in een slaap om even later weer wakker te worden van een stem die zegt : "Goeiemorgen, kaart controle"
    Ik kijk nog een beetje slaperig omhoog, twee vriendelijke bruine ogen kijken me aan. Ik rommel in mijn tas en geef hem mijn treinkaartje.
    "Dagkaartje Nld? Weet je nog niet waar je naartoe gaat?!"
    "Nee nog niet" antwoord ik hem, ik zie wel...
    De jonge man kijkt naar de weekendtas die op de grond staat.
    "Ben je soms weg gelopen?"
    Ik zucht, ik heb helemaal geen zin in dit soort vragen, niet nu en niet hier!
    "Kan je niet doorlopen?"vraag ik bits.
    "Ewa mooi meisje, doe rustig.. ik wil je alleen maar helpen hoor.. Hier heb je mijn nummer, bewaar hem .. just in case."
    Ik neem het briefje aan en prop hem in de tas op mijn schoot, samen met mijn treinkaartje. De conducteur loopt door.. Eigenlijk ben ik stiekem wel nieuwschierig naar zijn naam. Ik kijk of hij niet kijkt, en pak het papiertje uit mijn tas.
    Farhane staat er, en zijn mobiele nummer. "Farhane... dat betekend vrolijk" denk ik bij mezelf.. Ik glimlach, denk aan mijn vader, die er niet meer is.. Mijn marokaanse vader, die getrouwd was met een indische vrouw. Een vrouw die onze leven tot een hel gemaakt heeft.. Ik denk dat mijn vader daarom zelfmoord heeft gepleegd.. Ik denk aan zijn afscheidsbrief, geen woord tegen haar erin, hij was aan mij geschreven.. Mijn vader, hij hield van mij.. en ik van hem..
    "baba, twe7esjtek bezef" denk ik bij mezelf...
    Maar door haar ging hij dood.. en nu ben ik een wees, want zij is nu ook dood.. ik heb haar vermoord.. ik heb mijn moeder vermoord...
    .

  2. #2
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ga verder ik ben benieuwd hoe het verder gaat met de treinconducteur..hihi
    Nadia

  3. #3
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    hey chica

    hier is je stalker dan....yep t begint heel leuk je verhaal maarre laat ons nie te lang wachten op vervolgjed want anders word ik helemaal para.............

  4. #4
    life your own live!!

    Reacties
    549
    25-07-2002

    Hey girlie schrijf verder het begint goed dikke boessa Kimmie
    Life is a journey not a destination!!


  5. #5
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ga snel verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  6. #6
    Jeblia

    Reacties
    1.677
    30-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Go on ... het is leuk
    Nadia

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    255
    02-06-2002

    WOWWWWWWWWWWWWWWWWWW.............................. .........
    Beter word dit verhaal net zo mooi als die vorige. Wel heftig begin.

  8. #8
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ewa chicaaaaaaaaaaaaa ga snel verder mang.....zeeeeeeeed

  9. #9
    ѕαмιяα

    Reacties
    2.915
    06-08-2002

    hey wil je nu snel verder gaan je bent online
    een lange stuk please VERVOLGGGGGGGGGGG

  10. #10
    ѕαмιяα

    Reacties
    2.915
    06-08-2002

    ga door

    kus van mij

  11. #11
    ѕαмιяα

    Reacties
    2.915
    06-08-2002

    snel vervolgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg ggggggggvervolgggggggggggggggggggggggggggggggggggg ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

  12. #12
    ѕαмιяα

    Reacties
    2.915
    06-08-2002

    kan het niet vandaag??????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????

  13. #13
    ѕαмιяα

    Reacties
    2.915
    06-08-2002

    okeej als ik terug van school kom moet er een vervolg staan he

  14. #14
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    jeetje zo vroeg al slapen????????????????????????????????????????????

  15. #15
    life your own live!!

    Reacties
    549
    25-07-2002

    you go girl goed begin ga gauw verder ik ben nog steed een trouwe lezeres van je.


    dikke boessa Lady
    Life is a journey not a destination!!