1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    119
    11-07-2002

    een droom ??????

    a salam wa alaikoem

    broeders en zusters,

    ik probeer op www.walidien.com te gaan om eens op te zoeken over dromen.
    maar ik geraak er niet op, dus daarom vraag ik het jullie of jullie het misschien weten allahoe allem

    ik had gisteren soebhanoe allah gedroomd dat ik met m'n familie naar mekka ging, en er waren miljoenen mensen MILJOENEN nog veel meer dan dat je op tv ziet! en ik was daar dus, al die mensen soebhanoe allah in het wit!wat betekend het???

    en mijn vriendin heeft eens gedroomd dat ze zat te eten tijdens de maand ramadan, een dag of twee later hadden haar vriendinnen ook dezelfde droom gedroomd?soebhanoe allah!

    ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen om uit te zoeken wat het allemaal betekend

    djazakallahoe gairan
    salam a alaikoem

    sanae
    "Voelt jullie niet vernederd en treurt niet,en jullie zijn winnaars, indien jullie ware gelovigen zijn"

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    717
    28-11-2002

    Assalamoe 'alaikoem wa rahmatoellah,

    Vraag het aan Rita Maria ik hoop dat ze je verder kan helpen Insha'Allah. Ik weet alleen dat ze het momenteel druk heeft, maar je kunt haar in iedere geval een pmtje sturen. Ik denk dat dit juist een Mas'Allah droom is vooral als je droomd dat ze in het wit zijn.

    Aleikoem salaam wa rahmatoelillaah

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    119
    11-07-2002

    a salam a alaikoem zuster

    aan wie? wie is rita ya agti?

    a salam wa alaikoem
    "Voelt jullie niet vernederd en treurt niet,en jullie zijn winnaars, indien jullie ware gelovigen zijn"

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    717
    28-11-2002

    Origineel gepost door sanaeb
    a salam a alaikoem zuster

    aan wie? wie is rita ya agti?

    a salam wa alaikoem
    Het spijt me voor mijn onvolledig antwoord. RitaMaria is ook een lid. Zij weet veel over dromen..

  5. #5
    Quran en Soena

    Reacties
    1.240
    24-11-2002

    Re: een droom ??????

    Origineel gepost door sanaeb
    a salam wa alaikoem

    broeders en zusters,

    ik probeer op www.walidien.com te gaan om eens op te zoeken over dromen.
    maar ik geraak er niet op, dus daarom vraag ik het jullie of jullie het misschien weten allahoe allem

    ik had gisteren soebhanoe allah gedroomd dat ik met m'n familie naar mekka ging, en er waren miljoenen mensen MILJOENEN nog veel meer dan dat je op tv ziet! en ik was daar dus, al die mensen soebhanoe allah in het wit!wat betekend het???

    en mijn vriendin heeft eens gedroomd dat ze zat te eten tijdens de maand ramadan, een dag of twee later hadden haar vriendinnen ook dezelfde droom gedroomd?soebhanoe allah!

    ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen om uit te zoeken wat het allemaal betekend

    djazakallahoe gairan
    salam a alaikoem

    sanae

    Dat van ramdan eten heb ik ook gedroomd

  6. #6
    Untiteld

    Reacties
    492
    16-12-2002

    Re: een droom ??????

    Origineel gepost door sanaeb
    a salam wa alaikoem

    broeders en zusters,

    ik probeer op www.walidien.com te gaan om eens op te zoeken over dromen.
    maar ik geraak er niet op, dus daarom vraag ik het jullie of jullie het misschien weten allahoe allem

    ik had gisteren soebhanoe allah gedroomd dat ik met m'n familie naar mekka ging, en er waren miljoenen mensen MILJOENEN nog veel meer dan dat je op tv ziet! en ik was daar dus, al die mensen soebhanoe allah in het wit!wat betekend het???

    en mijn vriendin heeft eens gedroomd dat ze zat te eten tijdens de maand ramadan, een dag of twee later hadden haar vriendinnen ook dezelfde droom gedroomd?soebhanoe allah!

    ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen om uit te zoeken wat het allemaal betekend

    djazakallahoe gairan
    salam a alaikoem

    sanae


    een droom hoor je voor je te houden.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.439
    18-07-2002

    Origineel gepost door sanaeb
    a salam a alaikoem zuster

    aan wie? wie is rita ya agti?

    a salam wa alaikoem
    Ik zou je 1 advies willen meegeven. Laat je dromen niet verklaren door iemand die daar geen verstand van heeft en zeker niet door iemand die zich uitgeeft voor waarzegger, en dus ook niet aan RitaMaria of welk ander lid hier. Als je het echt wil weten zou ik een imam raadplegen. Op de site van al-islaam.com kun je meer lezen over dromen en eventueel contact opnemen met de cyberimaam...
    Respect krijg je niet, respect moet je verdienen!!!
    Stop de bezetting
    MARMOUCHA=HARAMOUCHA

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.439
    18-07-2002

    Re: Re: een droom ??????

    Origineel gepost door Wa7ida
    een droom hoor je voor je te houden.
    Even ter volledigheid van je antwoord:
    Alleen slechte dromen mag je niet vertellen
    Respect krijg je niet, respect moet je verdienen!!!
    Stop de bezetting
    MARMOUCHA=HARAMOUCHA

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    17
    24-10-2003

    nou nu jullie het over dromen hebben me tante heeft 3 keer achter elkaar gedroomt dat een engel naar er toe kwam en zei ga een hoofddoek dragen want de aarde zal vergaan wel drie keer cahter elkaar en na de derde keer is ze wakker geworden en liep naar de kast en van af toen draagt ze een hoofddoek is pas 2 weken geleden wou het ff vertelle en elke droom dat over islam gaat heeft wel een betekenis xxxxxxxxxx
    Geloof In Allah En Wees Niet Eigenwijs Hij Is De Enige Naar Wie Ik Wijs Volg Het Rechte Pad En Je Vindt De Weg Naar Het Paradijs....

  10. #10
    dejman moslima

    Reacties
    94
    07-01-2003

    het is walidin.com..niet walidien
    Mag Allah je op de rechte pad brengen!

    DENK GOED NA OVER DE SLECHTE DINGEN DIE JE DOET, WANT VOORDAT JE HET WEET IS HET LEVEN VOORBIJ.