1. #1
    Nature freak

    Reacties
    4.400
    15-10-2004

    Wie kan architect tekeningen maken?

    Salaam alaikoum,

    Wie kan er architect-tekeningen maken of volgt zo'n soort opleiding?

    Wil en kan iemand mij helpen met een mooie weeshuis te ontwerpen? Ik heb een beeld in mijn hoofd alleen krijg ik dat niet zo mooi op papier als dat ik zou willen. Daarom wil ik iemand vragen om mij te helpen daarmee.

    Insha'allah kan iemand me helpen.
    of als je iemand kent, laat het me dan weten insha'allah.

    Wasalaam alaikoum.
    "Wie gelooft in Allah en de Laatste Dag, laat hem goede dingen zeggen of laat hem anders stil blijven." (Overgeleverd door Al-Boekhaarie, hadieth 6135).

    Plaats hier je zelf gemaakte foto's

  2. #2
    Nature freak

    Reacties
    4.400
    15-10-2004

    nobody?? come on.. help me please!

    Natuurlijk krijg je een bedankje voor de moeite!!

    wasalaam alaikoum.
    "Wie gelooft in Allah en de Laatste Dag, laat hem goede dingen zeggen of laat hem anders stil blijven." (Overgeleverd door Al-Boekhaarie, hadieth 6135).

    Plaats hier je zelf gemaakte foto's

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    543
    13-09-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Is het al gelukt?
    Er zijn 2 personen die deze nickname gebruiken, hé Iem

  4. #4
    Respect ME

    Reacties
    203
    07-04-2005

    Citaat Geplaatst door boelboel Bekijk reactie
    Salaam alaikoum,

    Wie kan er architect-tekeningen maken of volgt zo'n soort opleiding?

    Wil en kan iemand mij helpen met een mooie weeshuis te ontwerpen? Ik heb een beeld in mijn hoofd alleen krijg ik dat niet zo mooi op papier als dat ik zou willen. Daarom wil ik iemand vragen om mij te helpen daarmee.

    Insha'allah kan iemand me helpen.
    of als je iemand kent, laat het me dan weten insha'allah.

    Wasalaam alaikoum.
    hoi,

    wat bedoel je juist met architect tekeningen?ik neem aan dat je gewoon de plans bedoelt met aanzichten, doorsnedes, grondplannen,.... Ik weet ni of je het beseft maar er kruipt toch enige tijd in.

    ik zou zeggen zet je ideeen op papier dmv schetsjes en wat commentaar en kzal je proberen verder helpen.
    Ik zal het zien als goede daad voor de weeskindjes

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    543
    13-09-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Mcstylo Bekijk reactie
    He gast ik weet dat het vakantie is, Maar weet je hoe lang dat duurt.
    Alleen al tekenen in AutoCAD dat duurt al 6 of 7 uurtje.
    Hij had al opgemerkt dat er enige tijd in gaat zitten. Het hangt er ook vanaf hoe specifiek zij de tekeningen wilt hebben. Als ze alleen de countouren wil hebben met maatverdeling etc. dan neemt dat weinig tijd in beslag. Daarnaast kun je het opleuken door het in sketchup te bewerken.

    Groetjes
    Er zijn 2 personen die deze nickname gebruiken, hé Iem

  6. #6
    Respect ME

    Reacties
    203
    07-04-2005

    Citaat Geplaatst door Rachidaaatje Bekijk reactie
    Hij had al opgemerkt dat er enige tijd in gaat zitten. Het hangt er ook vanaf hoe specifiek zij de tekeningen wilt hebben. Als ze alleen de countouren wil hebben met maatverdeling etc. dan neemt dat weinig tijd in beslag. Daarnaast kun je het opleuken door het in sketchup te bewerken.

    Groetjes
    Toch ene die goed gelezen heeft

  7. #7
    Respect ME

    Reacties
    203
    07-04-2005

    Citaat Geplaatst door Mcstylo Bekijk reactie
    He gast ik weet dat het vakantie is, Maar weet je hoe lang dat duurt.
    Alleen al tekenen in AutoCAD dat duurt al 6 of 7 uurtje.
    Ah heb ik vakantie?

  8. #8
    Lelijkste Lid

    Reacties
    72
    25-07-2005

    Citaat Geplaatst door boelboel Bekijk reactie
    Salaam alaikoum,

    Wie kan er architect-tekeningen maken of volgt zo'n soort opleiding?

    Wil en kan iemand mij helpen met een mooie weeshuis te ontwerpen? Ik heb een beeld in mijn hoofd alleen krijg ik dat niet zo mooi op papier als dat ik zou willen. Daarom wil ik iemand vragen om mij te helpen daarmee.

    Insha'allah kan iemand me helpen.
    of als je iemand kent, laat het me dan weten insha'allah.

    Wasalaam alaikoum.
    bied mijn hulp aan, heb je gepm'd

  9. #9
    Nature freak

    Reacties
    4.400
    15-10-2004

    salaam alaikoum,

    Ik heb dus echt geen benul hiervan. Ik weet alleen dat ik een plaatje in mijn hoofd heb die ik gewoon op papier wil hebben helemaal uitgewerkt. Ik begrijp niets van countouren etc. Kunnen jullie me een vb geven van wat rachida zegt?

    baraka allah oe fiekoum dat jullie bereid zijn mij te helpen!

    wasalaam alaikoum.
    "Wie gelooft in Allah en de Laatste Dag, laat hem goede dingen zeggen of laat hem anders stil blijven." (Overgeleverd door Al-Boekhaarie, hadieth 6135).

    Plaats hier je zelf gemaakte foto's

  10. #10
    Respect ME

    Reacties
    203
    07-04-2005

    Citaat Geplaatst door boelboel Bekijk reactie
    salaam alaikoum,

    Ik heb dus echt geen benul hiervan. Ik weet alleen dat ik een plaatje in mijn hoofd heb die ik gewoon op papier wil hebben helemaal uitgewerkt. Ik begrijp niets van countouren etc. Kunnen jullie me een vb geven van wat rachida zegt?

    baraka allah oe fiekoum dat jullie bereid zijn mij te helpen!

    wasalaam alaikoum.
    tja ik neem aan dat je ook geen tekenprogramma hebt , dus zal ik het gewoon zeggen;

    Da contouren wil zeggen denk ik (in belgie gebruiken we die term ni) of je alleen de plaats van de muren met afmetingen en diktes ervan wil hebben en dat je niet een 3D animatie ofzoiets wil hebbe

  11. #11
    Lelijkste Lid

    Reacties
    72
    25-07-2005

    Citaat Geplaatst door blero Bekijk reactie
    tja ik neem aan dat je ook geen tekenprogramma hebt , dus zal ik het gewoon zeggen;

    Da contouren wil zeggen denk ik (in belgie gebruiken we die term ni) of je alleen de plaats van de muren met afmetingen en diktes ervan wil hebben en dat je niet een 3D animatie ofzoiets wil hebbe
    Maak jij 3D's animaties/presentaties..

  12. #12
    Respect ME

    Reacties
    203
    07-04-2005

    Citaat Geplaatst door BEAutiful Bekijk reactie
    Maak jij 3D's animaties/presentaties..
    nee bratha

  13. #13
    Lelijkste Lid

    Reacties
    72
    25-07-2005

    Citaat Geplaatst door blero Bekijk reactie
    nee bratha
    oke man,

  14. #14
    Nature freak

    Reacties
    4.400
    15-10-2004

    ik ga even op google zoeken naar een plaatje van hoe ik het bedoel. misschien dat jullie me dan kunnen zeggen wat het is
    "Wie gelooft in Allah en de Laatste Dag, laat hem goede dingen zeggen of laat hem anders stil blijven." (Overgeleverd door Al-Boekhaarie, hadieth 6135).

    Plaats hier je zelf gemaakte foto's

  15. #15
    Nature freak

    Reacties
    4.400
    15-10-2004

    "Wie gelooft in Allah en de Laatste Dag, laat hem goede dingen zeggen of laat hem anders stil blijven." (Overgeleverd door Al-Boekhaarie, hadieth 6135).

    Plaats hier je zelf gemaakte foto's