1. #1606
    Subliem.

    Reacties
    5.133
    17-02-2007

    Wauwww!

    Always wondering how..


  2. #1607
    Bijna Lid

    Reacties
    4.190
    29-05-2005

    Super!

    Ga gauw weer verder.

  3. #1608
    In silence

    Reacties
    915
    10-03-2004

    Wauuwwwww. Dit bedoel ik dus met een topschrijfster. Elk verhaal hier op m.nl is gestorven behalve deze. Deze zal nooit maar nooit sterven..
    ~*~In Silence~*~

  4. #1609
    Testa Dura

    Reacties
    2.891
    21-08-2007

    OMG! Geweldig stuk! It was worth the wait, maar laat ons aub niet meer zo lang wachten!

    Ga GAUW verder!!

  5. #1610
    Soubhana Allah!

    Reacties
    396
    23-11-2005

    Typische Marokkaans...Directeur wenst gebruik te maken van meerdere 'kwaliteiten' van de vrouwelijke werknemers

  6. #1611
    Wat?!

    Reacties
    718
    22-06-2002

    Bedankt meiden!

    Ed7ak Le Douniya Ted7aklak


  7. #1612
    Wat?!

    Reacties
    718
    22-06-2002

    Hoofdstuk 57

    Ik tik ongeduldig met mijn potlood tegen het bureau. Driss die op het uiteinde zit, blikt zo nu en dan op mij en weer over zijn schouder om. ‘Waarom duurt het zo lang?’, verzucht ik na lange tijd en gooi het potlood terug in het pennenbakje. Driss haalt zijn schouders op. ‘Wael is niet bepaald vrolijk’, fluistert hij en neemt me op. Ik schud mijn hoofd en vouw mijn handen ineen. ‘Als dit maar goed afloopt’, zeg ik op mijn beurt. Driss grijnst en haalt een vinger langs zijn hals, alsof er slachtoffers zullen vallen. ‘Imane, je had het gezicht van BenNasser moeten zien toen hij binnen kwam. Dit kan onmogelijk goed aflopen.’ Ik slik even, maar de brok in mijn keel is enorm. ‘Nou en? BenNasser kijkt altijd alsof hij iemand kan wurgen’, leg ik uit. Terwijl Driss nog is aan het nagrijnzen, schrik ik me wezenloos van mijn telefoon. Ik bedaar mijn hart en neem dan op. ‘Imane El Anbari’, roep ik door het toestel. ‘Imane. Mijn kamer. Nu.’ Wael hangt direct op. Zijn toon bevalt me niet en ik voel me er iets door geïntimideerd. Wael spreekt nooit zo tegen me. Hij klinkt streng, ergens kwaad.
    ‘Wat is er?’, vraagt Driss nieuwsgierig. Ik kijk op in zijn groene ogen en schud traag mijn hoofd. ‘Ik moet gaan’, leg ik uit en sta op uit mijn stoel. Driss loopt achter me aan mijn kantoor uit. Op weg naar het kantoor van Wael scheiden onze paden. Driss sluit zich op in zijn kamertje en ik loop op zwakke benen naar Wael. Ik voel een lading van negatieve energie wanneer ik de ruimte nader. Ik snuif kort wat lucht op en klop dan zacht aan. ‘Binnen.’ Ik haal nog eenmaal diep adem en stap naar binnen. Wael gebaart dat ik door moet lopen. Ik knik en schuif traag naar binnen. BenNasser die tegenover mijn baas zit, kijkt niet op of om. Ook als ik op de stoel naast hem plaats neem, negeert hij mijn aanwezigheid compleet. Ook ik maak geen woord aan hem vuil en vraag Wael waar ik hem mee van dienst kan zijn. ‘Zoals je weet is Ibrahim El Ghali opzoek naar zijn dochter.’ Ik slik als de naam van vader valt. ‘Wij hebben ons als krant aangeboden te helpen bij die zoektocht. We zijn inmiddels een kwartaal verder en er is geen nieuws van El Ghali’s dochter.’ Ik knik begrijpend. Wael legt uit dat hij geen zin meer heeft om tijd en energie in de zaak te stoppen. ‘Het is nutteloos’, briest hij bijna. ‘En ik hoop dat El Ghali dat begrijpt.’ Ik knik nog steeds en als Wael is uitgesproken, haal ik diep adem. ‘Goed. Waar kan ik je mee helpen, Wael?’, vraag ik, terwijl ik het ene been over het andere sla. Mijn baas blikt kort op BenNasser en dan weer op mij. ‘Ik wil een punt achter dit verhaal zetten’, mompelt Wael. Ik frons mijn wenkbrauwen. ‘Wat houdt u tegen?’, vraag ik, alsof BenNasser zich niet in de ruimte bevindt. Wael wrijft met zijn vingers over zijn slapen. ‘Meneer BenNasser is ervan overtuigd dat nog niet alle bronnen benut zijn.’ Ik schud verward mijn hoofd. ‘Sterker nog, meneer BenNasser is er bijna van overtuigd dat jij ons verder kunt helpen.’ Nu kan ik het niet laten te blikken op de aantrekkelijke heer naast me. BenNasser blijft strak voor zich uit kijken. ‘Oh, is dat zo?’, vraag ik haast smalend, terwijl ik de innerlijke angst onderdruk. ‘Volgens BenNasser was u bereid te helpen, indien hij de media er buiten zou houden?’ De woorden treffen me als een bom. Heeft hij Wael verteld over mijn voorwaarden? Ik kan het nauwelijks geloven. Is hij bereidt mijn carrière in gevaar te brengen? BenNasser wilde mij niet vertrouwen en ik had al het vertrouwen in hem. Ik ben tot in mijn diepste gekrenkt.
    Ik schraap mijn keel en wend me tot Wael. ‘Wat het ook is, ik kan niet helpen’, zeg ik en sta op uit de stoel. Ik voel hoe de twee innemende ogen zich afwenden van Wael en mijn bewegingen volgen, maar ik ben niet meer gefascineerd door hun honingbruine kleur. Ik draai me om en been naar de deur. ‘Imane, dit is in het belang van onze krant’, roept Wael ongeduldig. ‘En het belang van de krant, gaat voor het eigen belang’, vervolgt hij. ‘Het zal wel’, sis ik en open de deur. Ik hoor nog net hoe Wael BenNasser belooft met me te praten. Ziedend beweeg ik me naar mijn kamertje en sla de deur achter me dicht. ‘Hoe durft hij?’, gil ik trillend. Ik houd me vast aan het bureau, zodat mijn benen het niet begeven.
    Een zachte klop op de deur. ‘Ik ben bezig’, roep ik onbeheerst. De deur wordt geopend en Wael verschijnt. Zuchtend neem ik plaats in mijn stoel en ontwijk zijn onderzoekende blik. ‘BenNasser is weg’, zegt hij en komt aan het uiteinde van mijn bureau zitten. Lange tijd blijft het stil in de ruimte, maar de spanning is om te snijden. ‘Imane’, begint Wael uiteindelijk. ‘Ik hoef je denk ik niet uit te leggen dat wat jij hebt gedaan je, je baan had kunnen kosten. Ik weet niet waarom je hebt gehandeld, zoals je hebt gedaan. Je bent slimmer dan dat. Je had bij me moeten komen, als je informatie hebt over El Ghali’s dochter. Waarom koos je ervoor BenNasser in te lichten?’ Ik zwijg, omdat alles wat ik zeg me zou kunnen verraden. ‘Het doet er ook niet meer toe. Wat er wel toe doet, Imane, is dat je moet helpen. BenNasser durft erop te zweren dat jij meer weet. En ook ik heb een sterk vermoeden dat, dat klopt’, mompelt Wael. Ik sla mijn blik neer en laat een lok haar voor mijn ogen spelen, opdat de onzekerheid niet van mijn gezicht te lezen is. ‘Imane, het doet me pijn dit te zeggen, maar helpen is het enige wat je nog kunt doen, om hier te blijven werken.’ Ik verstar en leg mijn trillende handen in mijn nek om me niet kenbaar te maken.
    Ik voel de tranen in mijn ogen pikken. De onrechtvaardigheid waarmee ik behandeld word, is me niet onbekend. Je zou denken dat een tweede keer minder pijn doet. Niets is minder waar. Is het niet treurig om een vrouw te zijn in onze gemeenschap? Een vrouw zonder familie, zonder vrienden. Wat maakt het succes dat je hebt nog uit? Je schoonheid, kennis, innemendheid, je talenten, je rijkdom, je vurigheid. Die doen er allemaal niet meer toe, want je vrouw-zijn is genoeg om al het andere te ontkrachten. Het is reden genoeg om alles wat je hebt te vergeten.
    Voor ik er erg in heb, ontsnapt er een snik aan mijn keel. Geschrokken veeg ik een verloren traan weg en als Wael’s warme hand over mijn wang glijdt, ben ik als van steen. Ik voel hoe zijn vingers langs mijn kaaklijn lopen en me bij de kin grijpen. Hij dwingt me naar hem op te kijken. Langzaam duwt hij het haar uit mijn gezicht. Zijn grote handen omvatten mijn gezicht en ik verroer geen vin. Wael glimlacht, terwijl zijn ogen me nauwkeurig opnemen. Als hij zich voorover buigt, schiet ik uit mijn trance en trek me terug. ‘Niet doen’, fluister ik. Hij fronst zijn wenkbrauwen even en buigt zich dan verder naar me toe. Ik duw hem van me af en stap kwaad weg. Wael volgt me en grijpt me bij mijn elleboog. Met een ruk trekt hij me tegen zich aan en slaat een arm op mijn middel, zodat ik niet ontsnappen kan. Mijn hart klopt als een wilde in mijn borstkas, terwijl ik me los probeer te wringen. Wael snuift aan mijn hals tot zijn lippen aan mijn oor hangen. Zijn lippen raken mijn oorlel en zodra zijn gefluister de kamer vult, heb ik het gevoel dat de vloer onder mijn voeten verdwijnt. ‘Ik ken je geheim.’

    Ed7ak Le Douniya Ted7aklak


  8. #1613
    MVC Lid

    Reacties
    116
    15-11-2009

    Waauuw

  9. #1614
    * MoSliMa *

    Reacties
    2.286
    16-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    ga verder

    [SIGPIC][/SIGPIC]

  10. #1615
    In silence

    Reacties
    915
    10-03-2004

    Adembenemend! Ongelooflijk! Prachtig! Ik wil meer!
    ~*~In Silence~*~

  11. #1616
    OFFLINE

    Reacties
    3.846
    08-03-2007

    waaah, nog meer !!

  12. #1617
    InshaAllah.

    Reacties
    419
    12-01-2005

    Geweldig vervolg.

  13. #1618
    Subliem.

    Reacties
    5.133
    17-02-2007

    Ik kan niet vertellen hoe geweldig je vervolg is! Bedankt!

    Always wondering how..


  14. #1619
    OFFLINE!

    Reacties
    1.591
    22-01-2003

    MVC Premium MVC Premium
    wajow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Haar geheim!!

  15. #1620
    Ya Rab #

    Reacties
    3.474
    18-12-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Oei, spannend..
    Zou hij echt haar geheim weten?