1. #1
    Be WhAt YoU wAnNe Be

    Reacties
    197
    18-05-2003

    allochtonen= criminaliteit

    allochtonen= criminaliteit

    is het terecht dat elke keer als we op het nieuws komen het in verband is met criminaliteit.

    zouden julie jullie mening willen geven hierover. het is voor mijn mondeling betoog.

    cousina_rifia
    wat dacht je van ieder dag uitslapen...nooit meer werken...beetje bellen...rondtouren...geldzaken wordt geregeld...opeens weet je het ...JE WORDT MAROKKAAN!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    486
    03-09-2003

    nou soms is het wel terecht. Want er zijn wel degelijk marokkanen die anderen zwart maken doordat ze slecht in de media komen. Maar dat is selchts een klein gedeelte dus. Ze moeten in de media meer de positieve marokkanen belichten zoals die mocros die het ver hebben geschopt met studie e.d.
    samiraatje

  3. #3
    Be WhAt YoU wAnNe Be

    Reacties
    197
    18-05-2003

    Origineel gepost door salouaatje
    nou soms is het wel terecht. Want er zijn wel degelijk marokkanen die anderen zwart maken doordat ze slecht in de media komen. Maar dat is selchts een klein gedeelte dus. Ze moeten in de media meer de positieve marokkanen belichten zoals die mocros die het ver hebben geschopt met studie e.d.
    ik ben het met je eens.
    bedankt voor je hulp.
    wat dacht je van ieder dag uitslapen...nooit meer werken...beetje bellen...rondtouren...geldzaken wordt geregeld...opeens weet je het ...JE WORDT MAROKKAAN!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    409
    06-02-2003

    Onzin marokkanen=criminaliteit , marokkanen worden door de beeldvorming criminieler gemaakt dan ze zijn. 1200 marokkanan zijn zgn crimineel t.o.v. van een marokkaanse gemeeschap die 60000 jongeren telt
    De media houdt van hypen en dingen uit hun proporties blazen,als ze nou eens het in de juiste context zouden zetten dan zou je merken dat t meevalt.

    Toegeveven marokkaanze crimineeltjes zijn wel een doorn in t oog voor veel mensen maar als je hun 'praktijken'vergelijkt met andere verbleken ze.

    Turken die doen massaal aan mensensmokkel en witwassen, bulgaren ook. En dan heb ik t niet eens gehad over de ergste criminelen namelijk de NEDERLANDERS

    Die nederlanders doen wel alsof ze heilig zijn maar ze zijn t ergs van allemaal stelletje hyprocrieten;
    Die dievegge van World online
    Die gast die met voorkennis op de beurs handelde
    Die boekhouders van Ahold die miljoenen in hun zak hebben gestopt
    Die gasten van de bouwfraude
    EN GA ZO MAAR DOOR
    Als je dit vergelijkt met die mokers die een tasje met 5 euro stelen dan is t ineens andere koek

    Dat bedoel ik met CONTEXT, waarom rept de media daar nauwelijks over en blijven ze met marokkanen op de voorpagina komen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    28
    29-09-2003

    Origineel gepost door Moessie21
    Onzin marokkanen=criminaliteit , marokkanen worden door de beeldvorming criminieler gemaakt dan ze zijn. 1200 marokkanan zijn zgn crimineel t.o.v. van een marokkaanse gemeeschap die 60000 jongeren telt
    De media houdt van hypen en dingen uit hun proporties blazen,als ze nou eens het in de juiste context zouden zetten dan zou je merken dat t meevalt.

    Toegeveven marokkaanze crimineeltjes zijn wel een doorn in t oog voor veel mensen maar als je hun 'praktijken'vergelijkt met andere verbleken ze.

    Turken die doen massaal aan mensensmokkel en witwassen, bulgaren ook. En dan heb ik t niet eens gehad over de ergste criminelen namelijk de NEDERLANDERS

    Die nederlanders doen wel alsof ze heilig zijn maar ze zijn t ergs van allemaal stelletje hyprocrieten;
    Die dievegge van World online
    Die gast die met voorkennis op de beurs handelde
    Die boekhouders van Ahold die miljoenen in hun zak hebben gestopt
    Die gasten van de bouwfraude
    EN GA ZO MAAR DOOR
    Als je dit vergelijkt met die mokers die een tasje met 5 euro stelen dan is t ineens andere koek

    Dat bedoel ik met CONTEXT, waarom rept de media daar nauwelijks over en blijven ze met marokkanen op de voorpagina komen
    reden 1:
    Omdat ze zich vervelen.........als er alleen maar saai nieuws door de media wordt gedrukt.....dan wordt de krant minder verkocht.
    reden 2:
    Wie worden er meestal gekleineerd?...de mensen die gevreesd worden.
    In mijn ogen zijn de Hollanders bang voor ons...(niet op een geweldadige manier) maar ze zijn bang dat wij een belangerijke positie gaan verkrijgen in Nederland ...Ze willen ons wel houden hier maar een beetje voor het vuile werk (kassa draaien bij de dirk, automonteur enz)
    Stel je voor over 10 jaar....kabinet bestaat uit CDA,SP en IMS (Islamitische Marokkaanse Partij...net bedacht)
    Dit schrikt ze erg af.............toch?
    Zolang ze ons kleineren en zwart maken in de media.........zijn hun verzekerd van hun "nederlandse" hoge posities.
    Zeg nou zelf.....zou jij stemmen op een partij die wordt vertegenwoordigd door "criminelen en herrieschoopers" want zo worden we gezien door de meeste Hollanders.

    .......Zo denk ik erover.........ze gunnen het ons niet om echt "iets" te bereiken. En ik zeg je eerlijk.........het lukt ze (jammer genoeg) aardig.
    De beste mannen..zijn degene die het beste voor hun vrouwen zijn!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    409
    06-02-2003

    IMS leuke partij, ik stel voor dat we die nu opzetten, de naam hebben we al dus het moeilijkste hebben we al gehad

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    28
    29-09-2003

    Denk je dat we er ver mee komen......
    Alleen als je achternaam Bruinsma is.........en je blond bent.
    De beste mannen..zijn degene die het beste voor hun vrouwen zijn!

  8. #8
    Mounir

    Reacties
    7.104
    10-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    ik denk niet dat deze onderwerp bij studie&infopunt hoor
    ik ben het eigenlijk zat om steeds hierover te gaan discusseren

  9. #9
    Mounir

    Reacties
    7.104
    10-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    1200 van 60 000 is best veeeeeeeeeeeeeeel hoor dat is wel 2 procent hoor

  10. #10
    Be WhAt YoU wAnNe Be

    Reacties
    197
    18-05-2003

    Origineel gepost door layla86
    ik denk niet dat deze onderwerp bij studie&infopunt hoor
    ik ben het eigenlijk zat om steeds hierover te gaan discusseren
    dit heeft wel met studie te maken, want ik heb jullie hulp nodig voor mijn mondeling betoog.
    wat dacht je van ieder dag uitslapen...nooit meer werken...beetje bellen...rondtouren...geldzaken wordt geregeld...opeens weet je het ...JE WORDT MAROKKAAN!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    682
    20-10-2003

    Hey, ik ga mijn betoog ook hierover doen! Zullen we hem anders samen maken,jij een gedeelte en ik een gedeelte en sturen het mekaar op!
    Wacht op antwoord....
    Laat je niet gek maken..

  12. #12
    Be WhAt YoU wAnNe Be

    Reacties
    197
    18-05-2003

    Origineel gepost door xxxHannan
    Hey, ik ga mijn betoog ook hierover doen! Zullen we hem anders samen maken,jij een gedeelte en ik een gedeelte en sturen het mekaar op!
    Wacht op antwoord....
    c'est un bon idee... reageer snel op mijn pm.
    wat dacht je van ieder dag uitslapen...nooit meer werken...beetje bellen...rondtouren...geldzaken wordt geregeld...opeens weet je het ...JE WORDT MAROKKAAN!

  13. #13
    Mimimomammimi

    Reacties
    19.838
    30-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Ik wil meer argumenten
    F.Zohra

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    692
    09-09-2005

    Citaat Geplaatst door cousina_rifia Bekijk reactie
    c'est un bon idee... reageer snel op mijn pm.

    Ik maak samen met een vriendin ook een prestatie over discriminatie en marokkanen zouden jullie me ook een stukje kunnen opsturen?