1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    639
    20-08-2006

    Citaat Geplaatst door misssweettie Bekijk reactie
    het is nua l 2 jaar geleden en ik moet nu veder met me leven.. ik kan haar jammer genoeg niet terug halen.. ik ben ook door met het geloof .. het is een goeie vriend die me hier dezxe 2 jaar heeft geholpen
    En die 2 jaar is dan nog geen excuus om je huis te evrlichten met kaarsjes, zodat jij tegen hem aan kan leunen voor de tv en vieze dingetjes gaat doen.

    Meid neem hem uit eten ergens naar een restaurant ofzo, maar niet thuis !
    *Mimoena tessan Arrabie en Arrabie jessan Mimoena*
    * Mimoena kent God en God kent Mimoena*

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    570
    17-02-2002

    Het enige wat ik hier lees is tfoe, Fuck en dood........................ schaam jullie en ga jullie mondjes spoelen met zeep!!!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    639
    20-08-2006

    Citaat Geplaatst door lelalaila Bekijk reactie
    Het enige wat ik hier lees is tfoe, Fuck en dood........................ schaam jullie en ga jullie mondjes spoelen met zeep!!!

    Zo dat is een tijd geleden, 2007 en nu haal jij die topic ineens naar boven? Heb je op mijn naam staan zoeken.
    *Mimoena tessan Arrabie en Arrabie jessan Mimoena*
    * Mimoena kent God en God kent Mimoena*

  4. #19
    MVC Premium

    Reacties
    361
    25-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    STuur hem een spoorzoekersbrief met allerlei aanwijzingen uiteindelijk blijkt dat hij ergens aankomt waar jullie graag komen of wat voor jou een speciale plek is of niet kan ook een onderneem daar een leuke activiteit picknicken, musea, zeilen ect..
    Bitches can't hurt me.

  5. #20
    just be yourself..

    Reacties
    1.382
    23-03-2009

    Vind niet dat je het op die manier moet aanpakken..Je moeder is net overleden..Moge Allah je Sbar geven..Amien!..Maar dat je hem op die manier wil bedanken is niet zoo slim..Doe iets voor m waar je je moeder ook blij mee maakt..dus NIET een kamer vol kaarsjes..waardoor de lusten opgewekt kunnen worden haha..
    Meerdere gebruikers..