1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    38
    30-03-2002

    De nour de van je afstraalt als je de juiste islamitische kledingdracht hebt

    asalaam aleikoem warahmatoe alah wabaraktoeh,
    zusters en broeders merken jullie ook dat als een broeder of zuster in de islam zich islamitisch kleed dat er nourvan hen afstraalt zoals een zuster met een ghimaar die ziet er gewoon prachtig uit mascha-alah en een broeder met een baard en de kleding tot de enkels die ziet er ook prachtig uit soebhana-alah zo kom zusters en broeders laten we ons op de juiste manier kleden inscha-alah.
    asalaam aleikoem jullie zuster fie dien wafae
    en wie onrecht pleegde en vervolgens een slechte daad voor een goede daad inruilde; dan ben Ik waarlijk Vergevensgezind, Meest Barmhartig (19:11)

  2. #2
    born to die...die to live

    Reacties
    518
    13-08-2002

    asalaam aleikum waragamtoellahi ta'ala wabarakatoe

    Jazeker! Mash Allah, mensen die voldoen aan de Islamitische kledingeisen, stralen veel nour uit alhumdoelilah! Moet je nagaan hoeveel nour iemand uitstraalt als die persoon getrouwd is!!!! Heb je daar nooit opgelet?
    Dus, je weet wat je moet doen, zusters en broeders:

    TROUWEN


    Allah hdiena: Allahoema ameen
    De deugd van Onze Heer is als die van de wind en de deugd van Zijn dienaren als het gras. Onder de kracht van de wind kan het gras niets anders dan buigen!

  3. #3
    born to die...die to live

    Reacties
    518
    13-08-2002



    Na3am, ik ben nog 'vrij'. Hint? Tja.....alles is Mekteb, ghoea.

    asalaam aleikum waragmatoellahi ta'ala wabarakatoe
    De deugd van Onze Heer is als die van de wind en de deugd van Zijn dienaren als het gras. Onder de kracht van de wind kan het gras niets anders dan buigen!

  4. #4
    Gedenk Allah...

    Reacties
    918
    15-07-2002

    Re: De nour de van je afstraalt als je de juiste islamitische kledingdracht hebt

    Origineel gepost door sensabiel
    asalaam aleikoem warahmatoe alah wabaraktoeh,
    zusters en broeders merken jullie ook dat als een broeder of zuster in de islam zich islamitisch kleed dat er nourvan hen afstraalt zoals een zuster met een ghimaar die ziet er gewoon prachtig uit mascha-alah en een broeder met een baard en de kleding tot de enkels die ziet er ook prachtig uit soebhana-alah zo kom zusters en broeders laten we ons op de juiste manier kleden inscha-alah.
    asalaam aleikoem jullie zuster fie dien wafae
    Ailikoem Asalaam,

    is zeker prachtig om te zien hoe praktizerende moslims zich kleden..

    Alleen niet te lang naar een broeder kijken hé..
    Bij middagtijd.Waarlijk, de mens is verliezend.Behalve degenen die geloven en goede daden verrichten en anderen tot de waarheid aansporen en anderen aansporen in geduld (103:1-3)

  5. #5
    Sel7i

    Reacties
    728
    29-05-2003

    Re: Re: De nour de van je afstraalt als je de juiste islamitische kledingdracht hebt

    Origineel gepost door Iznogoedh
    Is "nour" het Marokkaanse woord voor "cool"?

    Iznogoedh
    nour = verlichting.

  6. #6
    Sel7i

    Reacties
    728
    29-05-2003

    Re: Re: Re: Re: De nour de van je afstraalt als je de juiste islamitische kledingdracht h

    Origineel gepost door Iznogoedh
    Dank je.

    Iznogoedh
    graag gezegd

    heeeelp

  7. #7
    Zoekend lid

    Reacties
    1.327
    01-02-2003

    Moge allah jullie nog meer nour geven

    ps vandaag sourat al kehf lezen helpt ook

  8. #8
    Qad aflah al mu´minuun

    Reacties
    514
    12-02-2003

    Re: De nour de van je afstraalt als je de juiste islamitische kledingdracht hebt

    Origineel gepost door sensabiel
    asalaam aleikoem warahmatoe alah wabaraktoeh,
    zusters en broeders merken jullie ook dat als een broeder of zuster in de islam zich islamitisch kleed dat er nourvan hen afstraalt zoals een zuster met een ghimaar die ziet er gewoon prachtig uit mascha-alah en een broeder met een baard en de kleding tot de enkels die ziet er ook prachtig uit soebhana-alah zo kom zusters en broeders laten we ons op de juiste manier kleden inscha-alah.
    asalaam aleikoem jullie zuster fie dien wafae

    gelijk heb je!

    ik stapte de tram in vandaag toen ik iemand zag met die soort rode hoofddoek voor mannen je weet wel die ze in S-arabie ook dragen.
    ik was namelijk opzoek naar een zit plaats .............ik was moe,,,,,,,,,kwam van stage
    maar hij zat helemaal voor aan. Toevallig een vrouw die achter hem zat stapte uit. Ik ging daar zitten en wat zag ik ook maaaaaaaaaash allah. hij was Qoraan aan het lezen. ..................soebhanaallah

    maasha allah. wat ik de hele tijd deed was dua voor hem doen.

    maar ook zusters die ik ook soms zie. zo netjes.........zo bedekt......zo NUUR.


    Moge Allah SWT onze leiden ..........AMIEN

  9. #9
    Qad aflah al mu´minuun

    Reacties
    514
    12-02-2003

    heeeeey mischien was hij soerat al kehf aan het lezen,,,,,,,,,,,,mmmmmmm
    "Allahoe Al-Moesta-3aan"