1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    59
    10-06-2002

    soms vwerlang ik weleens naar een Nederland, waar weer 1 cultuur heerst. Waar we weer met alle ***kaaskoppen alleen zijn, en alleen met elkaar ruzie kunnen maken.
    LIFE YOUR LIVE THE WAY YOU WANT!!!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    8.045
    27-06-2003

    Origineel gepost door miriamm
    soms vwerlang ik weleens naar een Nederland, waar weer 1 cultuur heerst. Waar we weer met alle ***kaaskoppen alleen zijn, en alleen met elkaar ruzie kunnen maken.

    En toen ging de wekker

  3. #18
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Weet wat ik mij opeens bedenk dat ik laatst in de krant las dat steeds meer Nederlander weg willen uit Nederland. Ben dan toch wel nieuwsgierig of ze deze groep daar ook bij geteld hebben.

    Maar ik wist het wel, ook de Marokkanen zijn net Nederlanders

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    8.045
    27-06-2003

    Origineel gepost door esmaII
    Wat is er Ritaatje?

    Ik voel me zo treurig wanneer er door sommigen zulke
    loze uitspraken worden gemaakt..(mirriam 'onze' Riffia bv )

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    Mirriam geeft waarschijnlijk haar onbewuste gevoelens bloot. Dat gebeurt wel vaker als er alcohol in het spel is.

    Sommige moslims willen nog weleens alcohol te gebruiken in stress-situaties.
    "God is een door de mens gemaakt wezen, waarop de mens omwille van eigen geluk en genotsverhoging zijn menselijke idealen, noden en wensen projecteert."

    - L. Feuerbach

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    Precies, alleen ik wil graag een allochtoon uit Marokko zijn. Ikhou van Marokkanen!!!!!!
    "God is een door de mens gemaakt wezen, waarop de mens omwille van eigen geluk en genotsverhoging zijn menselijke idealen, noden en wensen projecteert."

    - L. Feuerbach

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    8.045
    27-06-2003

    Origineel gepost door esmaII
    Ach trek het je niet te veel aan. Mirriam is geen rifijnse volgens haarzelf, ze is autochtoon, dus gewoon een Hollandse dame, die het erg op prijs zou stellen als wij allochtonen een one-way ticket kopen, meer niet....


  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    8.045
    27-06-2003

    Origineel gepost door MiH
    bestaat er ook iets als n marokkaanse nsb-er?
    MSB-er??

    ff serieus, ik wil die 10.000 best hebben waar moet ik zyn miriamm


    Hmm..10.000 Euro maar??
    Wat is je laatste bod??

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    8.045
    27-06-2003

    Origineel gepost door MiH
    ach afentoe moet je gekken en simpele zielen tegemoet komen..















    helpt je door de dagelijkse sleur


    Ja, ik geniet in ieder geval met 'volle' teugen