1. #1
    Jattaaaaaaaaahhhh!!!

    Reacties
    1.303
    30-04-2003

    Question De dood..

    Salaam 3alikoum Broeders en Zusters,

    Vandaag had ik een gesprek met een paar vriendinnen van mij, over de dood en het hiernamaals. Ik snap een paar dingen niet. Is het waar dat degene die overleden is, zich pas echt realiseert dat hij dood is nadat hij is begraven?
    en als je naar de Hemel gaat, dan herken je toch niemand behalve je echtgenoot/echtgenote..

    Graag een paar serieuse antwoorden..

    M3a Salama

    Meryem

    Elf.


    is back



  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    65
    27-02-2002

    Sorry kan je niet helpen, maar ik ebn ook wel erg benieuwt naar de antwoorden op je vragen

  3. #3
    tettaounia

    Reacties
    640
    04-10-2002

    Ik heb ooit ergens gelezen dat we dan eerst 3 keer zulen proberen op te staan en de derde keer zullen wij pas bessefen dat we dood zijn en dan pas komen MALAKAYN!
    O’ vergeef me Allah!!! Ik laat me nog te veel door deze doenya verleiden. maar met mijn hart en imaan zal ik er Insha’Allah tegen strijden.(amien)

  4. #4
    tettaounia

    Reacties
    640
    04-10-2002

    Als je dat perse wilt weten dan moet je deze boek gaan kopen: dood graf en wat erna komt! echt boeiend ALLAH HOMA IGHFER LANAGATAJANA
    O’ vergeef me Allah!!! Ik laat me nog te veel door deze doenya verleiden. maar met mijn hart en imaan zal ik er Insha’Allah tegen strijden.(amien)

  5. #5
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Origineel gepost door chouroek
    Als je dat perse wilt weten dan moet je deze boek gaan kopen: dood graf en wat erna komt! echt boeiend ALLAH HOMA IGHFER LANAGATAJANA

    Aaaaaaaaaaamieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  6. #6
    tettaounia

    Reacties
    640
    04-10-2002

    ik denk van wel anders moet je hem via www.m.a.r.o.c.s.t.o.r.e.nl bestellen!
    O’ vergeef me Allah!!! Ik laat me nog te veel door deze doenya verleiden. maar met mijn hart en imaan zal ik er Insha’Allah tegen strijden.(amien)

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.157
    30-12-2002

    Ja ik heb dat boek ook...De dood..het graf..En wat erna gebeurt...

    Wat betreft je vragen oegti daar weet ik geen antwoorden op, staat denk wel in t boek als t zo is...maar ik weet wel dat een overledene alles hoort wat de levende zeggen, als ze hem begraven en wassen enzo...

    En Allah Oe3lam

  8. #8
    oujda city

    Reacties
    333
    18-05-2003

    Re: De dood..

    Origineel gepost door Elfniewna
    Salaam 3alikoum Broeders en Zusters,

    Vandaag had ik een gesprek met een paar vriendinnen van mij, over de dood en het hiernamaals. Ik snap een paar dingen niet. Is het waar dat degene die overleden is, zich pas echt realiseert dat hij dood is nadat hij is begraven?
    en als je naar de Hemel gaat, dan herken je toch niemand behalve je echtgenoot/echtgenote..

    Graag een paar serieuse antwoorden..

    M3a Salama

    Meryem

    salaam ou 3alaikom

    ik heb zoveel fatwa,s gehoord en ben nog nooit tegen gekomen
    dat je dan later besteft dat je dood bent
    zodra je wordt begraven komen nakier wa monkier naar je toe
    wallaho a3lem

    www.islamway.com

    en luister naar elfatwa van mohammed 7aseen
    naar 3adeb elkabr



    en als je daden goed waren kom je de mensen die je lief waren tegen
    niet alleen je echtgenoot(e)
    luister voor deze vraag elke avond naar tarik swaiden
    die heeft het altijd over intersante onderwerpen
    en komt altijd deze vraag terug

    wa sallem ou 3alaikom