1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    140
    20-08-2002

    Kleding laten maken???

    is er iemand die zijn eigen kleding ontwerp zou willen laten maken.
    bijv pantalons
    rokken
    jurken
    hoofdoeken
    blousen
    of een ontwerp naar jouw smaak!!!

    mail me dan,en dan spreken we af

    arabia120@dolfijn.nl

  2. #2
    sweet little princess ;)

    Reacties
    117
    23-07-2002

    ....ff een klein vraagje

    waar zit je ergens in hollanda????

    groetjes
    Wanneer iemand mijn hart treft,
    breekt het niet
    maar barst ,
    de vlam die er uitslaat
    wordt de fakkel op mijn pad.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    213
    25-07-2002

    Salaam oe aleikoem,

    Bedoel je of er iemand is die een eigen kledinglijn wil beginnen met jouw hulp of bedoel je of iemand isl. kleding bij je wil bestellen?
    Je ne sais pas

  4. #4
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ja wil je echt voor mensen kleding gaan maken of wil je gewwon een hele kledinglijn gaan maken

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    140
    20-08-2002

    salaam

    ik was geloof ik een beetje onduidlijk!!hiebij dus..

    ik ben afgestudeerd aan de modelyceum en kan dus redelijk kleding maken,omdat ik nog twijfel tussen een studie en werk,leek het me leuk om in die tussentijd kleding voor andere mensen te maken.dus als iemand een rok zou willen op haar maat,dan kan ik dat maken.of iets dergelijks.en wat betreft islamitische kleding is dat op zich een goed idee,want dergelijke kleding is moeilijk te vinden hier in nederland.

    en ik woon in amsterdam.

    als ik nog steeds onduidelijk ben hoor ik dat wel van jullie

    liefs
    shirihane

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    140
    20-08-2002

    ik had meer gedacht dat ik met de despetreffende persoon een afspraak kan maken,bij mij thuis,waarna ik kleding kan laten zien die ik zelf heb gemaakt.bijv:een marokkaanse extravagante jurk.die er dus anders uitziet als de tradionele marokkaanse jurk,door het gebruik van andere stoffen en een andere patroon,nauwaansluitend bij de taille,hele wijde mouwen,en in zwart/gouden kant gemaakt.
    of een zelfontworpen bruidsjurk naar de stijl van de bekende modeontwerper emanuel ungaro.
    of een zeg maar isl pak:bestaande uiteen wijde pantalon en daar over heen een lange(hoe moet ik zoiets noemen )jurk.met lange spleten aan de zijkant,waardoor je de pantalon kan zien.

    en daar vanuit kan de gene die interesse heeft,vertellen wat zij in gedachten heeft en ontstaat er dus een ontwerp en kan ik het gaan vervaardigen.

    maar geen super ingewikkelde patronen,die meer iets van een abnormale kledingstuk hebben dan een normale,want ik ben nog geen
    TOM FORD

    liefs
    shirihane

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    597
    08-06-2002

    Dat is een goed idee van je!
    Ik ben al heeeeel lang op zoek naar een nette pantalon met een wat langere blouse/jurkachtig iets er over heen zoals jij beschrijft, maar ik kan het nergens vinden!
    Ik kan voor geen meter met een naaimachine overweg en
    mijn moeder heeft er geen zin meer in dus dat is duidelijk.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    140
    20-08-2002

    salaam

    wat betreft,marokkaanse jurken,denk het niet.tenminste niet de traditionele jurk,met de hand geborduurd.want dat borduren heb ik niet onder de knie.moet ooit maar eens naar marokko voor een cursus insha allah.maar ik heb wel zelf een marokkaanse jurk gemaakt,maar daarvoor heb ik alleen kanten stof gebruikt,en de zijkanten met de hand afgewerkt.dus het gaat er eigenlijk om wil je echt zo een marokkaanse jurk,dan spijt het me.maar ben je in voor een aparte jurk,die niemand op die feest aan zal hebben,dan kun je bij mij zijn.verder moet je eerst maar even kijken of je zo,n jurk wel mooi vindt.

    maar zwarte pantalons en gewone kledingstukken ,laat me het gewoon weten.
    en wat betreft hoelang ik er over doe,ik heb nu alle tijd,maar het hangt ook van de kledingstuk af.wel voering/geen voering.veel met de hand,of alleen werk met de naaimachine.

    en wat betreft,de prijs.ja daar kunnen we wel over praten.ben wel voor betaalbare kleding.dus dat komt wel goed.

    liefs
    shirihane

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    19
    09-07-2001

    Ik zou graag willen weten of je ook bruidsjurken kunt maken en voor hoeveel. Ik heb er namelijk eentje nodig. Ik hou meer van dat simple. Als je dat voor elkaar kunt krijgen dan wil ik graag langs komen.

    Ik hoor het graag van je

    Groetjes,

    Farida

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    107
    25-06-2002

    He ik heb je net prive gemailt en ik hoor het wel van je!!!!

  11. #11
    love hurts

    Reacties
    13
    08-03-2005

    ik heb even een vraagje bestaan er ook patronen van takchitas of kaftans en zo ja waar kan je die halen want ik zou het heel graag zelf willen proberen ik heb toch niet veel te doen en het houd me bezig tot de zomer

  12. #12
    waar is de oemma?

    Reacties
    3.148
    26-03-2006

    ik geloof mijn ogen niet. deze topic van 2002