1. #1
    ~The Souss Member~ ™

    Reacties
    1.807
    10-12-2002

    bizar ongeluk...

    Vrouw omgekomen door bizar auto-ongeluk

    Uitgegeven: 1 november 2003 17:44
    Laatst gewijzigd: 1 november 2003 18:35

    EGHEZEE - Een 54-jarige Vlaamse vrouw is zaterdagmorgen in het Belgische Eghezée op een vreemde manier om het leven gekomen.

    Na een restaurantbezoek was de vrouw in haar auto met hoge snelheid aangereden. De klap was zo hevig dat ze zeven meter omhoog werd geslingerd. In de lucht raakte ze een hoogspanningskabel en werd geëlektrocuteerd. Haar lichaam viel daarna terug op de weg, waar ze nog eens werd aangereden.




    tja...zo kan je leven eenmaal eindigen..

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    140
    31-05-2002

    In de lucht raakte ze een hoogspanningskabel en werd geëlektrocuteerd. .

    Dit klopt niet............om geëlektrocuteerd te worden door een hoogspanningskabel dient ze tegelijkertijd contact te maken met aarde.

    Om trouwens 7 meter de lucht in te vliegen dient er een resulterende ktacht van beneden de persoon te zijn.

    Dus ik zet zo mijn vraagtekens bij dit verhaal.
    Leef en laat leven

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    ayaw zo erg ik moest in begin wel ff lachen ma kdurf da al nie meer :schrik:..allahyehfed..
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  4. #4
    oude garde

    Reacties
    2.270
    09-02-2003

    Re: bizar ongeluk...

    Origineel gepost door Kingofmaroc
    Vrouw omgekomen door bizar auto-ongeluk

    Uitgegeven: 1 november 2003 17:44
    Laatst gewijzigd: 1 november 2003 18:35

    EGHEZEE - Een 54-jarige Vlaamse vrouw is zaterdagmorgen in het Belgische Eghezée op een vreemde manier om het leven gekomen.

    Na een restaurantbezoek was de vrouw in haar auto met hoge snelheid aangereden. De klap was zo hevig dat ze zeven meter omhoog werd geslingerd. In de lucht raakte ze een hoogspanningskabel en werd geëlektrocuteerd. Haar lichaam viel daarna terug op de weg, waar ze nog eens werd aangereden.




    tja...zo kan je leven eenmaal eindigen..
    Zonder te kijken naar de manier waarop en hoe zij om het leven is gekomen, na vele Hollywood films te hebben gezien geloof ik eigelijk alles

    Maar mijn vraag luidt ''was ze vlaams"?

    Ja niet zeiken kaaskoppen
    Ie rdi 3lia sba7 oe 3shia! xyz

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    408
    21-08-2003

    Re: bizar ongeluk...

    Origineel gepost door Kingofmaroc
    Vrouw omgekomen door bizar auto-ongeluk

    Uitgegeven: 1 november 2003 17:44
    Laatst gewijzigd: 1 november 2003 18:35

    EGHEZEE - Een 54-jarige Vlaamse vrouw is zaterdagmorgen in het Belgische Eghezée op een vreemde manier om het leven gekomen.

    Na een restaurantbezoek was de vrouw in haar auto met hoge snelheid aangereden. De klap was zo hevig dat ze zeven meter omhoog werd geslingerd. In de lucht raakte ze een hoogspanningskabel en werd geëlektrocuteerd. Haar lichaam viel daarna terug op de weg, waar ze nog eens werd aangereden.




    tja...zo kan je leven eenmaal eindigen..
    dit is nou een goed voorbeeld van een broodje aap verhaal.

  6. #6
    ....

    Reacties
    131
    20-08-2003

    lijkt op een scene uit Final Destination..
    ..

  7. #7
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door Mrmassimo
    In de lucht raakte ze een hoogspanningskabel en werd geëlektrocuteerd. .

    Dit klopt niet............om geëlektrocuteerd te worden door een hoogspanningskabel dient ze tegelijkertijd contact te maken met aarde.

    Om trouwens 7 meter de lucht in te vliegen dient er een resulterende ktacht van beneden de persoon te zijn.

    Dus ik zet zo mijn vraagtekens bij dit verhaal.
    Je herkend wel meteen weer de fundi-moslim-marokkaan.

    Meteen de feiten ontkennen

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    140
    31-05-2002

    Origineel gepost door rnaj
    Je herkend wel meteen weer de fundi-moslim-marokkaan.

    Meteen de feiten ontkennen

    Excuse me.............ik ontken de feiten niet........ik ben alleen zeer kritisch.

    En wat een opmerking.....................je herkend meteen de fundi-moslim-marokkaan............waar slaat dat op.

  9. #9
    oude garde

    Reacties
    2.270
    09-02-2003

    Origineel gepost door Mrmassimo
    Excuse me.............ik ontken de feiten niet........ik ben alleen zeer kritisch.

    En wat een opmerking.....................je herkend meteen de fundi-moslim-marokkaan............waar slaat dat op.
    Trek je niets aan van zijn/haar homo-gebalk, die jongen wordt op straat door een paar snotneus Marokkaantjes gepest en wil zijn hart hier op Marokko.nl ventileren....rnaj slaat wanhopig omzich heen en wil begrepen worden
    Ie rdi 3lia sba7 oe 3shia! xyz

  10. #10
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door Bidawi_Mazlot
    Trek je niets aan van zijn/haar homo-gebalk, die jongen wordt op straat door een paar snotneus Marokkaantjes gepest en wil zijn hart hier op Marokko.nl ventileren....rnaj slaat wanhopig omzich heen en wil begrepen worden
    Helaas Mazlot, je moet toch even beter in mijn bijdrages verdiepen.
    Ben nog nooit door een marokkaan gepest, dus ook nog nooit vanwege mijn homosexualiteit.
    En het begrip waar ik naar op zoek ben, gaat niet verder dan dat jij begrip heb voor jouw homo-broertje en dat jij hem niet als een derde rangs mens beschouwd.....

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  11. #11
    oude garde

    Reacties
    2.270
    09-02-2003

    Origineel gepost door rnaj
    Helaas Mazlot, je moet toch even beter in mijn bijdrages verdiepen.
    Ben nog nooit door een marokkaan gepest, dus ook nog nooit vanwege mijn homosexualiteit.
    En het begrip waar ik naar op zoek ben, gaat niet verder dan dat jij begrip heb voor jouw homo-broertje en dat jij hem niet als een derde rangs mens beschouwd.....
    Als jij mijn broertje zou zijn geweest dan had ik je in een vroeg stadium verlost van de pijn en onzekerheid die je nu ervaart....ik heb totaal niets op jou tegen maar soms schieten jouw homosexuele waangevoelens te ver uit.....hier bedoel ik mee dat jij de islam niet respecteerd waardoor wederzijdsrespect niet meer van toepassing is...

    Begrijp je het nu?
    Ie rdi 3lia sba7 oe 3shia! xyz

  12. #12
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door Bidawi_Mazlot
    Als jij mijn broertje zou zijn geweest dan had ik je in een vroeg stadium verlost van de pijn en onzekerheid die je nu ervaart....ik heb totaal niets op jou tegen maar soms schieten jouw homosexuele waangevoelens te ver uit.....hier bedoel ik mee dat jij de islam niet respecteerd waardoor wederzijdsrespect niet meer van toepassing is...

    Begrijp je het nu?
    Hoezo respecteer ik de Islam niet, daar moet je me toch een paar voorbeelden van geven...

    Ik wijs er alleen af en toe sommige mensen op het feit dat de Koran door andere mensen (ook moslims) op een andere manier wordt uitgelgt.
    En dat is heel wat toleranter dan dat jij het doet..


    En eigenlijk bedoelde ik niet je broertje (god moge het verhoede) maar meer je moslim broerders en zusters

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein


  13. #13
    oude garde

    Reacties
    2.270
    09-02-2003

    Origineel gepost door rnaj
    Hoezo respecteer ik de Islam niet, daar moet je me toch een paar voorbeelden van geven...

    Ik wijs er alleen af en toe sommige mensen op het feit dat de Koran door andere mensen (ook moslims) op een andere manier wordt uitgelgt.
    En dat is heel wat toleranter dan dat jij het doet..


    En eigenlijk bedoelde ik niet je broertje (god moge het verhoede) maar meer je moslim broerders en zusters
    Jij bent toch één van die lieden die onwetende uitspraken doen alsof ze moeten kunnen?....zoals een homo-moskee(a 3jaden BilAh)?....en dan hoef ik je hatelijke uitspattingen richting broeders en zusters, die jou op vele nette manieren wilde uitleggen dat een Moskee voor Homo's pas zal onstaan wanneer Ramadan en Nieuwjaar op één dag vallen, in andere woorden NOOIT!, erbij te halen....kortom je maakt misplaatste uitingen en beledigd vaak indirect de Islam en soms direct....laten we volwassen onder mekaar zijn en kinderlijk uitkennen achterwegen laten, afgesproken?

    Tja een wees blij dat jij mijn broertje niet bent want het roeren in anderMANs uitlaatklep zou er niet van zijn gekomen, wanneer je mijn broertje wel zou zijn geweest
    Ie rdi 3lia sba7 oe 3shia! xyz

  14. #14
    Realist

    Reacties
    349
    15-08-2003

    Origineel gepost door Bidawi_Mazlot
    Trek je niets aan van zijn/haar homo-gebalk, die jongen wordt op straat door een paar snotneus Marokkaantjes gepest en wil zijn hart hier op Marokko.nl ventileren....rnaj slaat wanhopig omzich heen en wil begrepen worden


    Die opmerking van het knulletje was in elk geval totaal misplaatst!

  15. #15
    Kaas

    Reacties
    5.489
    18-06-2003

    Origineel gepost door Bidawi_Mazlot
    Jij bent toch één van die lieden die onwetende uitspraken doen alsof ze moeten kunnen?....zoals een homo-moskee(a 3jaden BilAh)?....en dan hoef ik je hatelijke uitspattingen richting broeders en zusters, die jou op vele nette manieren wilde uitleggen dat een Moskee voor Homo's pas zal onstaan wanneer Ramadan en Nieuwjaar op één dag vallen, in andere woorden NOOIT!....kortom je maakt misplaatste uitingen en beledigd vaak indirect de Islam en soms direct....laten we volwassen onder mekaar zijn en kinderlijk uitkennen achterwegen laten, afgesproken?

    Tja een wees blij dat jij mijn broertje niet bent want het roeren in andermans uitlaatklep zou er niet van zijn gekomen, wanneer je mijn broertje wel zou zijn geweest
    Ik heb nergens geschreven dat ik een voorstander ben van een homo-moskee, sterker nog op pag 2 van dat topic schrijf ik dat zelfs expliciet....
    En verder hou ik me gewoon aan artikel 23 van de grondwet en respecteer ik iedereen zijn geloof en hou ik mij de vrijheid voor om in sommige gevallen ook andere stromingen te laten horen....

    En verder hoor ik vaker dat ik juist zeer respectvol met de Islam omga, dan andersom.

    Lijkt me dus, dat we verder niets hebben afgesproken behalve dan dat ik de Islam altijd zal respecteren.

    Love should not be a secret, L'amour ne devrait pas être un secret, η αγάπη δεν πρέπει να είναι ένα μυστικό, eL houb lai ja kounoe mogtafi3an, Влюбленностью не должна быть секрет, O amor não deve ser um segredo, L'amore non dovrebbe essere un segreto, liefduh zou gein gehèm moetuh zèn, Liebe sollte kein Geheimnis sein