1. #121
    MVC Lid

    Reacties
    607
    12-04-2002

    Origineel gepost door Tarifscht
    het is toch raar dat er zo veel slechts over de marokanen worden gepraat niet normaal meer....! in kranten, tv, radio, mensen onderling.... het zijn altijd weer die ''slechte marokanen'' maar als er marokanen zijn met een goed opleiding/baan wordt er niks over gezegd daar baal ik gewoon van...................

    beslama

    Tarifscht
    dat zal je nog wel ff houden hoor
    daar ben ik zeker van
    hoe denken de marokkanen (die in marokko wonen) over Nederlanders?
    Ik vraag t uit intresse hoor, niet hatelijk bedoeld

    beslama
    ¿Alo habib alby, ezzayek?

  2. #122
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    Zaterdag weer 17 moslimfundi's opgepakt op verdenking van bandewn met terreurorganisaties zoals Al-Qaida. Ben benieuwd hoeveel Marokkanen zitten onder de vijf die in Eindhoven zijn opgepakt

  3. #123
    Eerst DENKEN.....dan DOEN

    Reacties
    260
    02-08-2002

    Het huidige kabinet heeft volgens mij nog vele verassingen voor ons in petto. Ik vind het echt een stelletje amateurs bij elkaar.

    Konden we maar met z'n allen onze krachten bundelen en Marokko gaan opbouwen voor de komende generaties. Nederland doet alsof het zoveel voorstelt, maar het is een 'ZJOE3'land geworden. Je werkt je kapot en nog houd je geen cent over. Die stomme EURO maakt het er niet beter op.
    En dan heb ik het nog niet over hoe mensen behandeld worden die (terecht) in de WAO of bijstand zitten.

    Ik weet het wel hoor, zodra ik de kans krijg ben ik hier weg. Mensen hebben geen tijd meer voor elkaar dankzij de 24-uurs economie. HAASTEN HAASTEN EN NOG EENS HAASTEN.

    Get a life Nederland!
    AIN'T NO WOMAN THAT CAN TAKE MY MOMMA'S PLACE

  4. #124
    MVC Lid

    Reacties
    101
    02-09-2002

    Hoi mensen,

    Ik vind het echt belachelijk! Een klein groepje marokaanse criminelen, wordt er dit van gemaakt! Waarom altijd de marokanen, ze komen ons toch niet vertellen dat de marokanen alleen hier de criminelen zijn, er zijn nog zeker andere rassen met criminaliteit!!! Ze moesten het ZEKER anders formuleren!!

    Ik begrijp het niet, zoiets moeten ze hier oplossen. De meeste zijn eenmaal hier geboren, met een Nederlandse paspoort, hoe pakken ze de Nederlandse criminelen aan dan? Nou marokanen moeten onder de Nederlandse criminelen vallen, ze moeten een plan van aanpak hier in Nederland regelen en niet terug sturen naar Marokko.

    Miss kreta je hebt helemaal gelijk, je werkt je hier kapot met die stomme euro, en het is maar haasten haasten en nog eens haasten! BAH

    We moeten voor elkaar toch opkomen en elkaar steunen!

    De groeten,
    Ayat al-Koersie

    Allahu laa ilaaha illaa huwa-l7ayu-lqayoem, laa ta'khudhuhoe sinatun walaa nawm, lahoe maa fi-ssamaawaati wa maa fi-l'ardi mandhalladhie yashfa3u 3indahoe illaa bi'idhnihie ya3lamu maabayna aydiehim wamaa khalfahum walaa yoe7ietoena bishay'in min 3ilmihie illaa bimaa shaa' wasi3a kursiyoehu-ssamaawaati wal'arda walaa ya'oeduhoe 7ifdhuhumaa wa huwa-l3aliyoe-l3adhiem

  5. #125
    MVC Lid

    Reacties
    8
    01-06-2002

    ik vind dat dat niet moet kunnen het is dan heel erg.
    je hebt je passeport dan moet je neit uit nl gegooid worden
    een gevangenisstraf
    okee maar dat je eruit word gegooid vind ik een beetje racisties. aleen marrokaanse jongens staaat er in de brief.
    dus als de nederlanders iets doen dan word er alleen gevangenis straf gezegd.
    het slaat nergens op die wet
    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd