1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    50
    09-08-2002

    Hetze Tegen Ons!!!!!lees Dit

    DEN HAAG (ANP) - Minister Nawijn (Vreemdelingenbeleid) wil bekijken of criminele Marokkanen met een Nederlands paspoort het land kunnen worden uitgezet. In een vraaggesprek met de GPD-bladen zegt hij dat uitzetting naar Marokko mogelijk zou moeten zijn.

    Ook toegelaten vreemdelingen met een verblijfsvergunning komen volgens Nawijn in aanmerking voor een gedwongen vertrek, als zij de wet hebben overtreden. ,,En dan denk ik aan geweldsdelicten, zedendelicten en ook diefstal. Men moet met zijn poten van andermans spullen afblijven.'' Als uitwijzing juridisch niet mogelijk is, ziet Nawijn wel wat in heropvoedingscentra.

    Hoogleraar migratierecht aan de Vrije Universiteit Amsterdam T. Spijkerboer denkt dat de minister misschien daadkrachtig over wil komen, maar dat hij dondersgoed weet dat een onderzoek naar de mogelijkheden overbodig is. ,,Nawijn is een uitstekend jurist, is jaren topambtenaar geweest op dit gebied, hij weet dat wat hij voorstelt juridisch absoluut niet kan.''

    Reactie Kamerleden
    Kamerleden reageren eveneens negatief op de uitlatingen van Nawijn. Regeringspartij CDA ziet principiële bezwaren. ,,Mensen met het Nederlands staatsburgerschap moet je gelijk behandelen en niet als tweederangs burgers'', zegt CDA-Kamerlid Van Vroonhoven. Ze vindt ook dat Nawijn moet oppassen voor stemmingmakerij en stigmatisering van Marokkanen. Wel wil het CDA praten over de aanpak van vreemdelingen met een verblijfsvergunning die crimineel zijn.

    Het Kamerlid Van den Brand van GroenLinks heeft vrijdag schriftelijk vragen gesteld aan Nawijn over zijn uitlatingen. Hij wil onder meer weten hoe de LPF-bewindsman het uitwijzen van Nederlandse staatsburgers naar Marokko voor zich ziet. Ook wil Van den Brand weten of Nawijn een dergelijke maatregel in lijn acht met artikel 1 van de Grondwet, dat disciminatie verbiedt.

    Directeur A. Menebhi van Emcemo, een samenwerkingsverband van Marokkaanse organisaties, bestempelt het voornemen van Nawijn als ,,onzin''. ,,Volgens de wet kun je een Nederlander niet wegsturen naar een ander land.'' De dreiging van uitzetting bij crimineel gedrag bevordert de integratie van Marokkanen volgens Menebhi niet. De minister kan beter met Emcemo komen praten over een preventieve aanpak, vindt hij.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    131
    02-08-2002

    Wayoooooooooooooo het gaat hier echt leeg worden in nederland
    ''Twee hongerige wolven veroorzaken niet zoveel schade aan een kudde schapen, als hebzucht en lust aan iemands religie." (Tiermidie)

  3. #3
    erelid

    Reacties
    399
    13-08-2001

    puur gelul...een Nederlands paspoort is een nederlands paspoort zet die lelijke dikke kop uit ...die Nazwijn.......
    Hier zou een ondertekening kunnen staan maar ik ben nog steeds op zoek naar iets orgineels......

  4. #4
    Modeontwerpster

    Reacties
    1.318
    13-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    (Men moet met zijn poten van andermans spullen afblijven.)

    Net alsof zij dat niet doen.

    Subhanallah - Alhamdolilah - La Illaha Illa Allah

    La ilaha Ila enta subhanak ini koento mina dalimien.


  5. #5
    erelid

    Reacties
    399
    13-08-2001

    misschien is het een idee om alle criminelen zonder onderscheid te deporteren naar kampen in Duitsland en Polen.......er schijnen daar nog oude kampen zat te zijn........

    Nazwijn

    Salahdin
    hichamtwentyone dat heb je goed gezien !!!!!!!
    Hier zou een ondertekening kunnen staan maar ik ben nog steeds op zoek naar iets orgineels......

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    50
    09-08-2002

    Het ernstige zijn de meningen van de Nederlanders ( zie www.fok.nl )

    Linksboven het artikeltje over Maroccs

  7. #7
    erelid

    Reacties
    399
    13-08-2001

    het gaat om pure discriminatie op grond van afkomst......en wat doe je met halfbloedjes....half uitwijzen......ik moet langzamerhand concluderen dat er veel puur rascime is onder Nederlanders........Hilter heeft hier toch nog was achtergelaten aan ideologie
    Hier zou een ondertekening kunnen staan maar ik ben nog steeds op zoek naar iets orgineels......

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    78
    04-06-2002

    en wat doen we met de nederlandse criminelen die kinderen vermoorden, verkrachten en dergelijken????????

    Die man is echt gestoord

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3
    16-08-2002

    Nawijn wil criminele Marokkanen uitwijzen....

    Nawijn wil criminele Marokkanen uitwijzen
    Minister Nawijn (Vreemdelingenbeleid) wil bekijken of criminele Marokkanen met een Nederlands paspoort het land kunnen worden uitgezet. In een vraaggesprek met de GPD-bladen zegt hij dat uitzetting naar Marokko mogelijk zou moeten zijn.

    Idioot niet??

    Wat is jullie reactie hierop....
    Komt nog wel....

  10. #10
    Sweet Angel

    Reacties
    1.327
    13-07-2002

    uhhhhhhhh...mag ik ff wat vrage wat houd dit in????
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  11. #11
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    hmmmm ik snap het



    xxx
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  12. #12
    Gemeenste lid.

    Reacties
    1.586
    03-08-2002

    Ben jij de nieuwe Bouinchran?
    Ik heb nooit slaap.


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    936
    21-03-2002

    Je moet niet de broncode van de pagina kopieeren en plakken, gewoon de tekst man. Tsss, jij moet nog veel leren.
    Marokko.nl Virtual Community's - Bienvenue younesel18 sur la maison du Maroc

  14. #14
    VIVA LÁ REVOLUTION

    Reacties
    303
    08-07-2002

    sorry het kwam door de rare modus, nu staat het er wel goed !!!

    deze eikel wil zelfs marokkanen met een nederlands paspoort uitzetten !!
    3la Allahitawakalna !!!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    936
    21-03-2002

    Ja nu word ie wel goed weergegeven.
    Marokko.nl Virtual Community's - Bienvenue younesel18 sur la maison du Maroc