1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    31
    14-02-2003

    Wink opleiding MER

    Hello mensen,

    Wat echt een aanrader is, is de MER (Management, Economie en Recht) HEAO. Deze opleiding is heel divers en je kan er alle kanten mee op later (Bijvoorbeeld juridisch medewerker, projectleider, manager etc.) je kan aan de slag bij de overheid of het bedrijfsleven in. Kortom het diploma van de MER staat zeer goed op je CV.Als je de studie voltooid hebt, kan je ook verder studeren op de Universtiteit. Je kan dan de opleiding Rechten binnen een jaar afronden.
    Ik doe deze studie zelf deeltijd, aangezien ik overdag werk. Dit is wel mooi meegenomen, want dan bouw je tegelijkertijd ook je werkervaring op. Echter veel vrije tijd vergt de studie wel, maar dat heb ik er voor over!

    Ik hoop dat ik jullie wat wijzer heb gemaakt

    Groetjes van mij en nog mabrouk el Hwaschar aan alle moslims toegewenst!!

  2. #2
    ..........

    Reacties
    148
    11-07-2003

    daarvoor volg ik het....."manager"
    Wees een speler in je leven, geen toeschouwer...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    35
    19-02-2003

    Mevrouw greenbrowneyes, ik denk dat jij hier verkeerde informatie verspreidt. Na een afgeronde MER-opleiding dien je drie jaar de universiteit te doen voor een diploma Rechten. Dat is niet een jaar. Ik denk dat die twee jaar wel veel zijn voor de mensen die het van plan zijn. Ik wilde dit even plaatsen voor het geval de mensen hier denken dat het echt is.
    Groetjes

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    57
    01-11-2003

    je was me voor safira.....
    I'll make you an offer you can't refuse.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    57
    01-11-2003

    mighty osama , had jij nou nog heao boeken nodig..?

    ps. ben mmmootje..
    I'll make you an offer you can't refuse.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    35
    19-02-2003

    Jammer dealer, maar ik dacht ik moet snel reageren anders gaan ze hier allemaall inschrijven voor de opleiding MER. Doordat iedereen daadwerkelijk denkt na 1 jaar aan de uni klaar te zijn met de opleiding Rechten. Ze zegt zelf ik hoop jullie wijzer gemaakt te hebben met informatie die zij uit haar duim gezeogen heeft. Meid als je voortaan mensen wil inlichten wil je dat wel op basis van feitelijke informatie doen in plaats van iets te verzinnen. Dat is een raad die ik je mee wil geven voor de toekomst.

    Safira

  7. #7
    www.djbless.com

    Reacties
    115
    11-12-2002

    als iemand MER boeken nodig heeft.., dan hoor ik het wel he....;-)
    "Always daddy!"

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    57
    01-11-2003

    HuMz kiFesh concurrentie in zicht.. d8 ik ben de boekenhandelaar....
    I'll make you an offer you can't refuse.

  9. #9
    --

    Reacties
    6.686
    09-01-2003

    Re: opleiding MER

    Origineel gepost door Greenbrowneyes
    Hello mensen,

    Wat echt een aanrader is, is de MER (Management, Economie en Recht) HEAO. Deze opleiding is heel divers en je kan er alle kanten mee op later (Bijvoorbeeld juridisch medewerker, projectleider, manager etc.) je kan aan de slag bij de overheid of het bedrijfsleven in. Kortom het diploma van de MER staat zeer goed op je CV.Als je de studie voltooid hebt, kan je ook verder studeren op de Universtiteit. Je kan dan de opleiding Rechten binnen een jaar afronden.
    Ik doe deze studie zelf deeltijd, aangezien ik overdag werk. Dit is wel mooi meegenomen, want dan bouw je tegelijkertijd ook je werkervaring op. Echter veel vrije tijd vergt de studie wel, maar dat heb ik er voor over!

    Ik hoop dat ik jullie wat wijzer heb gemaakt

    Groetjes van mij en nog mabrouk el Hwaschar aan alle moslims toegewenst!!
    hoe is MER deeltijd? hoe had je je baan gevonden? En is dat niet zwaar deeltijd?

  10. #10
    Be WhAt YoU wAnNe Be

    Reacties
    197
    18-05-2003

    ik wil insha'allah volgend jaar ook aan de Mer beginnen. Dus mocht ik boeken nodig hebben dan laat ik het weten people.
    wat dacht je van ieder dag uitslapen...nooit meer werken...beetje bellen...rondtouren...geldzaken wordt geregeld...opeens weet je het ...JE WORDT MAROKKAAN!

  11. #11
    Do I Look Like I Care..

    Reacties
    174
    21-02-2003

    Heey ik doe de MER
    ~~Let maar niet op 3ROBIE, he's related :melig:~~

    Citaat Geplaatst door hajiba
    KENITRIA>>>>JE BENT DE BESTE IK GEEF JE REPUTATIE PUNTJE

  12. #12
    Le President

    Reacties
    4.088
    12-06-2002

    Re: opleiding MER

    Origineel gepost door Greenbrowneyes
    Hello mensen,

    Wat echt een aanrader is, is de MER (Management, Economie en Recht) HEAO. Deze opleiding is heel divers en je kan er alle kanten mee op later (Bijvoorbeeld juridisch medewerker, projectleider, manager etc.) je kan aan de slag bij de overheid of het bedrijfsleven in. Kortom het diploma van de MER staat zeer goed op je CV.Als je de studie voltooid hebt, kan je ook verder studeren op de Universtiteit. Je kan dan de opleiding Rechten binnen een jaar afronden.
    Ik doe deze studie zelf deeltijd, aangezien ik overdag werk. Dit is wel mooi meegenomen, want dan bouw je tegelijkertijd ook je werkervaring op. Echter veel vrije tijd vergt de studie wel, maar dat heb ik er voor over!

    Ik hoop dat ik jullie wat wijzer heb gemaakt

    Groetjes van mij en nog mabrouk el Hwaschar aan alle moslims toegewenst!!
    Nou er onstaat een OVERSCHOT aan MER-studneten, weet je wel hoeveeeeeeeeeeel mensen het doen en vooral hoeveeeeeeeel marokkanen en andere allochtonen.
    Voor mensen die niet weten wat ze gaan volgen luidt mijn advies: denk goed na er zijn vele richtingen, laat je niet verleiden door de naam.
    "Wie iets wil doen, vindt een middel. Wie niets wil doen, een excuus."

  13. #13
    Allahoema bareek

    Reacties
    5.704
    30-05-2003

    Re: Re: opleiding MER

    Origineel gepost door Atlasleeuw
    Nou er onstaat een OVERSCHOT aan MER-studneten, weet je wel hoeveeeeeeeeeeel mensen het doen en vooral hoeveeeeeeeel marokkanen en andere allochtonen.
    Voor mensen die niet weten wat ze gaan volgen luidt mijn advies: denk goed na er zijn vele richtingen, laat je niet verleiden door de naam.

    Inderdaad

    Ps. Spreek uit ervaring


    06-05-2011
    Hou je aan Allaah en je zal Hem vóór jou vinden, maak jezelf kenbaar bij Allaah in tijden van voorspoed, dan zal Allaah jou kennen in tijden van tegenspoed. En weet dat datgene wat jou ontgaat, niet geschreven stond om jou te treffen, en datgene wat jou treft niet geschreven stond om jou te ontgaan. Weet ook dat de overwinning na het oefenen van geduld komt, en dat de oplossing na het probleem komt, en dat er na moeilijke tijden gemakkelijke tijden komen. (Ahmad Abu Ya'la)

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    179
    09-07-2002

    heeey safiriaa , hoe is het meisje, alles goed. Ewa ik zie je morgen op school wel, maar ik wilde zeggen dat je helemaal gelijk had over de MER, je kan niet binnen een jaar de uni halen , sorry was het maar waar!!!!

    groetjes el habiba
    Be your self

  15. #15
    --

    Reacties
    6.686
    09-01-2003

    Re: Re: opleiding MER

    Origineel gepost door Atlasleeuw
    Nou er onstaat een OVERSCHOT aan MER-studneten, weet je wel hoeveeeeeeeeeeel mensen het doen en vooral hoeveeeeeeeel marokkanen en andere allochtonen.
    Voor mensen die niet weten wat ze gaan volgen luidt mijn advies: denk goed na er zijn vele richtingen, laat je niet verleiden door de naam.
    dat lijkt alleen maar zo. Door de school waarop je studeert lijkt het alsof er een overschot aan studenten is, terwijl andere opleidingen ook voldoende studenten hebben.