1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    508
    11-05-2002

    hoohhihihih
    is best wel grappig en viez , ik zou allemaal graag mijn verhalen vertellen over mijn vakantie in marokko, maar het is niet zo grappig maar verdrietig, ik heb echt zin om het jullie te vertellen, maar ben nu wel slaperig de volgende keer dan maar,
    Ik zal dan broberen mijn hart uit te luchten?
    waaah ....slaapwel allemaal
    grrrrr.....
    Je ne veux pas de cadeaux, ni de fleurs juste le don de ton coeur !!!!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    92
    12-03-2003

    Ja man Mocra. nu je het zegt die dronkelappen he?? zoooo daar lach ik me echt kapot om, weet je wat mij ook was overkomen?? Ewa ik zat gewoon chill en relaxed in de taxi he.. met me nicht en zus was ook in Casa trouwens, wij stonden dus voor de stoplicht, het was rood, maar het was daar ernstig druk dus we zaten daar zo een 10 min, ewa dus die taxicchauffeer was heel erg gezellig, hij met ons praten enzo.. komt opeens zo een dronke gast naar ons toe, wou die 2 dirham ofzo dus hoor je die taxichauffeur haha zegt die nee tegen hem, maar die man bleef doordringen dus opeens zet die taxichauffeur een goeie kasette van chaabi op en zei die van jallah begin te dansen, dan pas krijg je 2 dirham, dus die gast die dronke, die ging daar zitten dansen meisje, midden tussen al die auto's en wij allemaal klappen, ik ging daar echt kapot hahah, dus die dronke man voelde zich echt tof toen hij helemaal lachen en zijn best doen met dansen naaa ik d8 echt WAT IS DIT ik kon niet meer.. wat nog grapig was is dat die dronke man best wel een aantal tanden miste hahaha wanneer het licht op groen sprong kreeg hij die 2 dirham en hij helemaal blij... wat heb ik toen gelachen sjowww nie meer normaal man

    Nou meid fatima lucht je hart maar uit !!!!!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    13
    27-03-2002

    wahahhahhaha. heb je dit allemaal in rabat meegemaakt?

    doei doei meid
    La Fessia Dangereux........

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    92
    12-03-2003

    Hahaha ja Rabat ook deels... maarruh Casa toch wel het meest, lachen man die mensen zijn echt grappig. En jij?? Nog wat grappigs te melden???

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    52
    30-03-2003

    Mensen ik heb een verhaal, hij is echt goed!!! Het gaat over een kennisje die samen met haar man, hun eerste vakantie samen in marokko doorbrachten.

    Ze gingen met z'n tweeen een beetje touren in marokko. Ze kwamen uiteindelijk in Agadir terecht. Het bevalt hun, dus ze besluiten daar een aantal daagjes te blijven. De eerste avond gaan ze uit eten en er is nog niks aan de hand. Daarna gaan ze uit in discotheek Beach Club. Zit er zo een dikke marokaanse man met baard en zonder tanden van gemiddelde leeftijd tegenover haar. Hij zit naar haar te knipogen en hij kijkt haar op een manier aan alsof hij Don Juan is ofzo! Hij ziet haar zitten met haar man, maar dat interreseert hem niets. Ze gaat naar de wc, hij achtervolgt haar en spreekt haar aan. Ze zegt dat ze getrouwd is. Hij trekt zich er niets van aan. Terug van het toilet, zit die man nog steeds tegenover haar naar haar te knipogen en rare bewegingen met z'n tong te maken, echt discusting gewoon!!!!!

    Zegt ze tegen haar man, let op!!!
    Haar man blijft zitten en kijkt toe. Zij staat op en begint te dansen. Die dikke viezerik staat op en hij komt ze3ma naast haar dansen. :verliefd: Toen kwam er een onwijs dom rock en roll liedje, die van let's twist again. Zij helemaal lachen ze3ma alsof ze het leuk vond en die dikzak dacht:"ik ben de man"! Bij het liedje twist again, moet je dus twisten, je moet dus naar benenden zakken zeg maar, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Toen zij zei tegen hem: Ejwa!!!!!!!!!!! Tbarkelah a3liek!!! Jalah!!! Hbat, Hbat, Hbat, Hbat,(zakken, zakken, zakken, zakken) dus hij zakken en twisten!!!!! Toen hij bijna bij de grond was, hij was al helemaal rood, met dat gewicht van hem was het natuurlijk hartstikke zwaar, drukte ze met haar middelvinger op zijn neus, je weet wel op z'n marokaanse middelvinger en toen zei ze: "Ejwa sier tegra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En toen ging ie op z'n bek, daar midden op de dansvloer!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hahahahahahahha, toen liep ze naar haar man en gaf ze hem een high five en ze liepen samen lachend weg!! Net een film, wolah!!!! Toen ze het vertelde lag iedereen in een deuk!!


    beslemma

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    92
    12-03-2003

    hahaha Diss hoor....... jegg wat een vies mannetje trouwens

  7. #22
    Voor altijd samen

    Reacties
    521
    13-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    OO DIE WC POTTEN ZIJN WEL POPILAIR HE

  8. #23
    Voor altijd samen

    Reacties
    521
    13-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Kenza_17
    Mensen ik heb een verhaal, hij is echt goed!!! Het gaat over een kennisje die samen met haar man, hun eerste vakantie samen in marokko doorbrachten.

    Ze gingen met z'n tweeen een beetje touren in marokko. Ze kwamen uiteindelijk in Agadir terecht. Het bevalt hun, dus ze besluiten daar een aantal daagjes te blijven. De eerste avond gaan ze uit eten en er is nog niks aan de hand. Daarna gaan ze uit in discotheek Beach Club. Zit er zo een dikke marokaanse man met baard en zonder tanden van gemiddelde leeftijd tegenover haar. Hij zit naar haar te knipogen en hij kijkt haar op een manier aan alsof hij Don Juan is ofzo! Hij ziet haar zitten met haar man, maar dat interreseert hem niets. Ze gaat naar de wc, hij achtervolgt haar en spreekt haar aan. Ze zegt dat ze getrouwd is. Hij trekt zich er niets van aan. Terug van het toilet, zit die man nog steeds tegenover haar naar haar te knipogen en rare bewegingen met z'n tong te maken, echt discusting gewoon!!!!!

    Zegt ze tegen haar man, let op!!!
    Haar man blijft zitten en kijkt toe. Zij staat op en begint te dansen. Die dikke viezerik staat op en hij komt ze3ma naast haar dansen. :verliefd: Toen kwam er een onwijs dom rock en roll liedje, die van let's twist again. Zij helemaal lachen ze3ma alsof ze het leuk vond en die dikzak dacht:"ik ben de man"! Bij het liedje twist again, moet je dus twisten, je moet dus naar benenden zakken zeg maar, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Toen zij zei tegen hem: Ejwa!!!!!!!!!!! Tbarkelah a3liek!!! Jalah!!! Hbat, Hbat, Hbat, Hbat,(zakken, zakken, zakken, zakken) dus hij zakken en twisten!!!!! Toen hij bijna bij de grond was, hij was al helemaal rood, met dat gewicht van hem was het natuurlijk hartstikke zwaar, drukte ze met haar middelvinger op zijn neus, je weet wel op z'n marokaanse middelvinger en toen zei ze: "Ejwa sier tegra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En toen ging ie op z'n bek, daar midden op de dansvloer!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hahahahahahahha, toen liep ze naar haar man en gaf ze hem een high five en ze liepen samen lachend weg!! Net een film, wolah!!!! Toen ze het vertelde lag iedereen in een deuk!!


    beslemma

    WAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA WAHAHAHAHAHA WHAHAHAHAHAHW AHAHAWHAHAHAHHAHAHAHA

  9. #24
    Modeontwerpster

    Reacties
    1.318
    13-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    heheheh nu komt de mijne safi moest er uit...


    Nou we rijden met onze chrysler uit de boot en me oom achter ons in hun busje dus staan er 2 politie mannen die dan naar je auto kijken en hoe groot je aanhang wagen is die van ons was klein dus spoote ze iets op onze auto spiegels mijn oom had een bus en die gingen ze controleren dus hij moest de andere kant op en wij recht door rijden en op een parkeer plaats wachten (parkeer plaats met 2 pionetjes waar 50 autos of zo tegen elkaar staan) wij stopte achter een chrysler die precies op die van ons leek groen de zelfde aan hang wagen.
    Wij maar wachten op onze oom en w8ten en w8ten me vader werdt het zat en ging met me broertje kijken waar ze bleven en ja hoor effe later zie ik me vader en broertje naast de busje van me oom rennen maar huh me vader rent onze auto voor bij
    ikke en me moeder en zus keeken echt raar me vader stopt rent in de chrysler voor ons en kijkt naast hem ziet hij dat het een
    andere vrouw is.
    De vrouw uit de auto gerend schreeuwent naar haar man.
    Me vader snel uit de auto en liep naar ons toe ikke en me moeder en zus moesten huilen van het lachen echt dat was zo grappig om het te

    we waren net in marokko en ons kapot gelachen laat staan al die andere dagen in casa.

    Subhanallah - Alhamdolilah - La Illaha Illa Allah

    La ilaha Ila enta subhanak ini koento mina dalimien.


  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    92
    12-03-2003

    haha ja zeker Casa he

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    25
    23-05-2002

    EHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH WAT VIES JE HEBT LEF IK ZOU HET IEMAND ANDERS LATEN DOEN EN BETALEN EEN KIND OF ZO DIE RUIKT HET TOCH NIET HAHAHAAHAHHAHAHAHHA GRAPJE MAAR ECHT HESCHOEMA MAN MAAR JA JE WAS GEDWONGEN OM HET TE DOEN GOED VAN JE ????????????????????????
    Miss Angel Alhoceima

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    4.464
    08-07-2002

    whaha ik heb egt gelache bij jullie verhale

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    174
    27-03-2003

    ok,ok nu is het mijn buurt

    nou wij gingen naar een trouwfeest in ouarzazate.ok,het was er gezellig,we hebben daar gegeten,gedanst enz.enz.maar toen was het dus tijd om naar huis te gaan,maar ik zat zowat de hele tijd,ik sta op,ik kon bijna niet lopen,want ik voelde mijn benen amper.ok,ik zag opeens hoe bomvol de sta7 was,ik moest toch wel lopen wou ik naar huis gaan.ik had best wel een lange takchita aan.ik loop zo tussen de mensen langs....sam7i(sorry)....sam7i(sorry)...even later struikelde ik........maar op dat moment zocht ik iets om op te steunen.....en dat was op de hoofd van een meisje..........ik d8 wat raar ik ben niet gevallen.....ik draaide me om en zag...........meskiena.....het meisje zonder hoofddoek......dus ik helemaal verward.....en zei...sam7iii...sam7ii en probeerde het weer terug te doen....dat meisje heel snel haar hoofddoek weer op te doen.......ik liep weer verder..ik durfde gewoon niet om te kijken...vreselijk.....ik en mijn zusje kapot lachen.....nou dat zal ik nooit vergeten!!

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    23
    27-04-2004

    nou ik en mijn broertje. we waren op het dak van ons huis sdah dus.
    het was zo rond 8 uur in de ochten de zon scheen. dus ik ging zema zonnen. en mijn broertje heen en weer rennen. ineens wou hij pissen en dat doet hij ook maar over het dak heen naar beneden en ons buurman is een een imam. ergens in een dorp moest hij dus gotba doen het was vrijdag dus.
    mijn buurman was hellemaal in het wit.

    dus volgende dag kwam hij mijn opa tegen. hij zei van jah gister in de ochtend gingen jullie thee maken en iemand gooie dat warme water op me hoofd maar ik wiste niet precies wat het is heb ik roudoe over nieuw gedaan. toen me opa dat vertelde ik hellemaal lachen gek wajoeehahahaha en nog steeds niemand weet wie hahahahaha alleen ik en me broertje


    ik ben nu op 90 en als ik 100 bereik. dan ben je er geweest. kinderen tog. hahahaahahahahahaha


  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    23
    27-04-2004

    Origineel gepost door n_moslima
    ok,ok nu is het mijn buurt

    nou wij gingen naar een trouwfeest in ouarzazate.ok,het was er gezellig,we hebben daar gegeten,gedanst enz.enz.maar toen was het dus tijd om naar huis te gaan,maar ik zat zowat de hele tijd,ik sta op,ik kon bijna niet lopen,want ik voelde mijn benen amper.ok,ik zag opeens hoe bomvol de sta7 was,ik moest toch wel lopen wou ik naar huis gaan.ik had best wel een lange takchita aan.ik loop zo tussen de mensen langs....sam7i(sorry)....sam7i(sorry)...even later struikelde ik........maar op dat moment zocht ik iets om op te steunen.....en dat was op de hoofd van een meisje..........ik d8 wat raar ik ben niet gevallen.....ik draaide me om en zag...........meskiena.....het meisje zonder hoofddoek......dus ik helemaal verward.....en zei...sam7iii...sam7ii en probeerde het weer terug te doen....dat meisje heel snel haar hoofddoek weer op te doen.......ik liep weer verder..ik durfde gewoon niet om te kijken...vreselijk.....ik en mijn zusje kapot lachen.....nou dat zal ik nooit vergeten!!

    ik ben nu op 90 en als ik 100 bereik. dan ben je er geweest. kinderen tog. hahahaahahahahahaha