1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Waarom mag je tijdens zonderondergang en zonsopgang je lusten niet bevredigen?

    Citaat Geplaatst door ALIGHATAR
    eten en drinken begrijp ik wel.
    Je kan je voelen wat iemand volet die niets te eten heeft.


    maar vaan lust begrijp ik het niet
    .

  2. #2
    Kunstschaatser

    Reacties
    4.300
    14-05-2002

    Zo kan je voelen wat iemand voelt die niemand heeft om lusten te bevredingen

  3. #3
    get a life!

    Reacties
    7.111
    22-12-2002

    Re: Waarom mag je tijdens zonderondergang en zonsopgang je lusten niet bevredigen?

    Origineel gepost door ALIGHATAR
    eten en drinken begrijp ik wel.
    Je kan je voelen wat iemand volet die niets te eten heeft.


    maar vaan lust begrijp ik het niet


    Allah weet het beste....Ik hoop dat je spoedig een antwoord vindt op je vraag
    jaloezie kills!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    87
    22-10-2002

    Re: Waarom mag je tijdens zonderondergang en zonsopgang je lusten niet bevredigen?

    Origineel gepost door ALIGHATAR
    eten en drinken begrijp ik wel.
    Je kan je voelen wat iemand volet die niets te eten heeft.


    maar vaan lust begrijp ik het niet
    Ik ben geen geleerde en kan je geen echte antwoord geven, mr ik weet wel dat je tijdens de ramadan alles moet laten.

    Je laat alles voor allah. je vrouw mag je niet aanraken en dat doe je alleen omdat allah dat van je vraagt, je eten laat je staan ook alleen omdat allah dat van je vraagt.

    het gaat erom dat we alles kunnen laten (assabr) voor allah. na zonsondergang mag je alles doen wat je wil, dus ik denk dat je je lusten wel kunt inhouden toch?
    Leef je eigen leven en niet die van anderen. Doe wat jij wil doen en niet wat anderen van je verwachten!!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    40
    29-10-2003

    Dus na zonsondergang mag je ook weer je partner aanraken ook al is t alleen maar een (k)?????

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    87
    22-10-2002

    Origineel gepost door Just_cavalli
    Dus na zonsondergang mag je ook weer je partner aanraken ook al is t alleen maar een (k)?????
    na elmaghrib mag je doen wat je wil!!!


    mr met je man/vrouw, ik weet niet wat je bedoelt met partner.


    je weet dat in de islam je vrouw/man de enige zijn aan wie je mag zitten dus geen vriend , vriendin enzo! dat mag nooit dus in de ramadan ook niet, dat heeft niets met ramandan te maken!
    Leef je eigen leven en niet die van anderen. Doe wat jij wil doen en niet wat anderen van je verwachten!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    40
    29-10-2003

    hmmmm, maar hoeveel mensen houden zich hieraan dan???

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    486
    03-09-2003

    dat jullie hier serieus op in gaan. ALIIIII je zoekt zoals altiijd weer eens aandacht moet je bulshit onderwerpen. Je weet zelf ook wel waarom het niet mag. Maar goed. Geestelijk gestoorden die kunnen niet meer geholpen worden. Geen hoop meer voor jou.
    samiraatje

  9. #9
    pragmatisch..............

    Reacties
    193
    31-03-2003

    Re: Waarom mag je tijdens zonderondergang en zonsopgang je lusten niet bevredigen?

    Origineel gepost door ALIGHATAR
    eten en drinken begrijp ik wel.
    Je kan je voelen wat iemand volet die niets te eten heeft.


    maar vaan lust begrijp ik het niet


    Je zelf wat discipline aanleren...................om maar eens te beginnen....





    Tetouanees...................
    Ervaren is zien met je hart..............

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    95
    10-08-2002

    Origineel gepost door salouaatje
    dat jullie hier serieus op in gaan. ALIIIII je zoekt zoals altiijd weer eens aandacht moet je bulshit onderwerpen. Je weet zelf ook wel waarom het niet mag. Maar goed. Geestelijk gestoorden die kunnen niet meer geholpen worden. Geen hoop meer voor jou.
    In Ramadan mag je ook geen beledigingen uiten en/of schelden.

  11. #11
    *BrUtDeFeMMe*

    Reacties
    604
    30-07-2003

    ALIGHATAR is niet "lcht" gestoord maar ZWAAAAAAR gestoord!!!
    Culturen Verschillen, Culturen Veranderen.
    Betekent Dit Dat Zij In Waarde Verschillen??


    Omdat Culturen Uniek Zijn, Verschillen Ze.
    Omdat Culturen Volledig Zijn, Zijn Ze Gelijkwaardig!!