1. #1
    - Nesh d'Shek *

    Reacties
    3.301
    27-09-2003

    MVC Premium MVC Premium

    Meisjes gaan gewoon met jongens om tijdens Ramadan!!!

    Ik vind het een schande voor de moslims...als je meisjes ziet met jongens omgaan als het Ramadan is...Dat kan toch nie!!!

    Je mag niet met jongens buiten Ramadan omgaan laat staan in de maand Ramadan!!
    Ik wil graag jullie menig hierover horen!!!

    Ik wens alle moslims nog een gezegend Ramadan toe

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    894
    15-09-2003

    allah is diegene die ze gaat straffen, ik ben slechts een dienaar dus oordeel niet over ze.

  3. #3
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    Maar het blijft wel een schande!!!
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    332
    17-05-2003

    selaam ailikoem

    mabrouk ramadan alvast

    Ouidath hou je mond ssssssssssssssssssssssssssst

    jij moet niks zeggen wil je?
    ALLAAAHOEMMA BIESMIEKA AMOETOE WA AHJAA

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    14
    19-09-2003

    HALLO????????????? OMGAAN MET JONGENS IS NIET VERBODEN.
    HET LIGT ER AAN WAT JE MET ZE DOET.
    JONGEN ZITTEN TOCH OOK BIJ JE IN DE KLAS, TREIN, WERK .
    DUSSSSSSSSSSSS.... WHAT EVER. SPREEK VOOR JE EIGEN.
    JA, VRIENDJE IS HEEL IETS ANDERS. DAT MAG NIET!!!!!!!!!!!!!!1

  6. #6
    get a life!

    Reacties
    7.111
    22-12-2002

    Origineel gepost door amal2
    HALLO????????????? OMGAAN MET JONGENS IS NIET VERBODEN.
    HET LIGT ER AAN WAT JE MET ZE DOET.
    JONGEN ZITTEN TOCH OOK BIJ JE IN DE KLAS, TREIN, WERK .
    DUSSSSSSSSSSSS.... WHAT EVER. SPREEK VOOR JE EIGEN.
    JA, VRIENDJE IS HEEL IETS ANDERS. DAT MAG NIET!!!!!!!!!!!!!!1

    Wat zijn wij(moslims) zo lief tegen elkaar.....

    kon ook wel op een beleefde manier ja?
    jaloezie kills!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    40
    29-10-2003

    Ik snap al die ophef niet... na zonsondergang mag je toch ook gewoon weer roken en eten en drinken... dus waarom zou je je vriendje niet mogen zien... asl je die al hebt... kijk meteen allerlei dingen doen is misschien te veel... maar gewoon zien... zodat je weer ff eraan denkt hoe lief hij ook alweer is... ik zie daar nix slechts in... zolang je je maar inhoudt op bepaalde gebieden...

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    332
    17-05-2003

    sele3alikoem broeders en zusters

    amal2 kijk accepteer je niet de wet van de islam subhanallah
    je mag helemaal niet met een jongen praten wist je dat wel en een jongen mag helemaal niet met een meisje praten
    ALLAAAHOEMMA BIESMIEKA AMOETOE WA AHJAA

  9. #9
    get a life!

    Reacties
    7.111
    22-12-2002

    Origineel gepost door power_flower
    maar uiteindelijk heeftzij toch op een bepaald manier gelijk! we leven in een maatschappij waar we weleens met mannen moeten samenwerken en dat is dan heus niet verkeerd bedoelt..ik bedoel mannen/vrouwen kunnen niet zonder elkaar..Op welk manier dan ook!
    Ja en ik ben het ook volkomen eens dat vriendjes haraam zijn! Zeker weten. Dus ga niet met jongens om, om ze te vriend hebben ofzo maar ga alleen op zakelijk gebied om VOOR EN NA DE RAMADAN!!
    (-> en alleen als het niet anders kan)

    Maar het gaat om de wijze waarmee je met jongens/meisjes omgaat is wat anders. Meisjes of jongens die LETTERLIJK aan elkaar plakken, dat snap ik niet. ze kunnen toch met elkaar praten zonder elkaar aan te raken???

    En dan beginnen ze te giechelen bij het minste dat die jongen zegt, zelfs de domste dingen....

    Moge Allah hen doen inzien dat het zo niet hoort, Inshallah
    jaloezie kills!

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    40
    29-10-2003

    Ik denk dat t zo is dat je idd niet als jongen en meisje met elkaar moet gaan... maar STEL dat dat nou eenmaal t geval is, want die discussie heb ik nu met een vriendin... ik snap best dat je elkaar niet mag zien overdag... maar 's avonds, nadat je hebt gegeten... kan je elkaar toch wel weer zien... t gaat alleen om elkaar ffies spreken... niet een uitgebreide sessie, als je begrijpt wat ik bedoel, want dat mag echt niet@!!!!!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    225
    29-10-2003

    Re: Meisjes gaan gewoon met jongens om tijdens Ramadan!!!

    Origineel gepost door lela_Hanan
    Ik vind het een schande voor de moslims...als je meisjes ziet met jongens omgaan als het Ramadan is...Dat kan toch nie!!!

    Je mag niet met jongens buiten Ramadan omgaan laat staan in de maand Ramadan!!
    Ik wil graag jullie menig hierover horen!!!

    Ik wens alle moslims nog een gezegend Ramadan toe
    maar wat bedoel je eigelijk met omgaan???? vriendschappelijk???klasgenoten???......
    ik begrijp wel je standpunt maar wat is daar verkeerd aan als je daar niks bij denkt en niks verkeerd bij voelt??? sorry hoor maar contact met jongen heb je altijd is het ni op straat dan is het op school of en alst ni op school is dan ist mss in de supermarkt of met je buurjongen of ......
    Beslama en salaamkes soumy
    bye

    Mabrouk ramadan


    PS: begrijp me ni verkeerd hé

  12. #12
    - Nesh d'Shek *

    Reacties
    3.301
    27-09-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Ik bedoelde met dat bericht......dat jongens en meisjes met elkaar daten.....
    Is toch schaamteloos?

    Tuurlijk mag je met je klasgenoten of collega's omgaan.....

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    225
    29-10-2003

    aaah ok sorry foutje van mij

  14. #14
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    Ik vind het niet kunnen, en in de islam mag het ook niet, dus als we een goeie moslim willen zijn dan moeten we de regels van Allah naleven en niet eigen regels opna houden.


    Wa Sallaam Alikoum

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    225
    29-10-2003

    maar ik heb een vraagje voor je

    wat als die relatie "goed" is en niet met de bedoeling van alleen maar eens proberen maar echt een relatie gericht naar de toekomst???

    Dat vind ik minder erg