1. #13351
    Moedertje

    Reacties
    17.159
    03-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hibaaa Bekijk reactie
    he meid

    alles goed? met ons gaat het ook allemaal goed hamdl. wat gaat de tijd toch snel he, je kleine is al 1 jaar geweest mashallah. kan de kleine al lopen??
    Ja hier ook alles goed elhamdulillah.

    Tijd gaat idd snel. Het is niet mijn kleine (was mijn pleegkindje) maar hij kan al lopen ja.
    Mama van 3 prinsesjes

    Mijn umrah ramadan 2007 verhaal http://forums.marokko.nl/showthread....01d563ac3679ab

  2. #13352
    Elhamdoelilah

    Reacties
    2.097
    20-03-2006

    Citaat Geplaatst door chahidaatje Bekijk reactie
    Soms vind ik het echt irri worden dat steeds achter me aan geloop, zelf als ik was in de wasmachine doe moet ze helpen, eer dat die wasmachine vol zit met kleding is het een kwartier later door hafsa , soms die actie van die kleintjes zijn echt om te lachen...
    Ja die bowlingset is echt leuk, het is wel een werk om steeds die kegels recht op te zetten, maare ik weet nu wel dat mijn kleine een valsspeler is, ze gaat er gewoon bijna bovenop staan en dan gooien met die bal..
    Zodra ze wat heeft omgegooid hoor je haar keihard "yeeeeeeeeeeeeeeee" roepen, en ik natuurlijk meeroepen, waardoor ze nog enthousiaster van werd.

    Ja mijn man zei ook al tegen mij van "Ga je nu inhalen in de zomer waarom heb je niet eerder gedaan a slimpie"
    Ik heb er ook echt spijt van de dag duurt echt lang, en zoals je zegt op een bepaalde verneem je het echt, ik lag echt gisteren ook tegen half 6 6uur op de bank, had ook hoofdpijn..
    En vooral toen ik de eten klaar zette voor mijn man en Hafsa, mijn buik jo

    banner is veranderen , jaartal niet goed gezet, ik was druk bezig met kijken welke banner ik nu weer wou dat ik snel snel deed..
    Echt er zijn zoveel leuke banners op verschilldende site's dat je niet weet welke je dan moet kiezen.

    Ga je nog iets leuks doen deze vakantie, of ga je nog op vakantie??..
    Ja ik ga ook maandag inschaAllah laatste dagje inhalen.

    Voor ons geen vakantie dit jaar... we proberen zoveel mogelijk leuke dingen te doen... ons zoontje is toch alweer bijna 2 en echt zo een leeftijd dat ze zich willen uitleven en ontdekken.
    Dierenpark zijn we tijdje terug ook geweest en hij vond het GEWELDIG... werd opeens wel bang van 1 soort... maar verder vond ie het leuk... je kan ook een treinrit maken door de dierentuin.
    onlangs ook Walibi World geweest... ja verders gewoon dagje deze stad en dagje deze stad... KIdzCity ook geweest.... speeltuin... kinderboerderij...

    Ewa dit onder andere... wil nu heel graaag dagje winkelen in Duitsland en binnenkort inschallah naar zo een priveresort... met zwembad enz... in belgie.

    En jij? Vakantie of ook gewoon Hollanda


    ...ALHAMDOELIEALLAH...

  3. #13353
    MVC Lid

    Reacties
    1.006
    28-12-2006

    Citaat Geplaatst door moesliema Bekijk reactie
    Wa alaikoem assalaam hbieba,

    Elhadulillah, hopelijk ook met jullie.
    Zielig is het als ze krampjes hebben, pff wat ben je dan machteloos.
    Allah ishafihoem, amien.
    Hier ook met haar zodra ik haar in haar bedje leg schreeuwt ze het uit, waarschijnlijk hebben ze bij ons minder krampe oela keytro7no 3lina haha.
    Toen ik haar overdag inbakerde deed ik dat elke keer na elke voeding als ze wilde slapen maar nu alleen s'nachts. Je bouwt het af door steeds 1x minder in te bakeren overdag totdat je overdag helemaal niet meer inbakert.

    Allah i'awnek.

    Wa alaikoem assalaam,

    ik heb er geen ervaring mee maar je zou op google kunnen zoeken naar reviews erover en in de winkel beiden uitproberen.

    Allah i'awnek.

    SamiraC, elhamdulillah 'ala slamtek en bsahha vakantie.
    Maroma, mabrouk met de geboorte van je dochtertje Allah islah.
    Allahie Barek Fiek shokran meid.

    Hoe doet jouw dochtertje het?

  4. #13354
    oum_prinsesje

    Reacties
    7.146
    31-03-2003

    MVC Premium MVC Premium
    moesliema, schat die krampjes die ze hebben is heel normaal, de darmpjes zijn nog niet helemaal "volgroeid"
    sbar oe safé,
    bij de meeste baby's gaan de krampjes over als ze 3 maanden oud zijn.
    bij inaya was dat be3da zo, zij had ook enorm veel last van krampen, was frustrerend gewoon, pfff, als ik aan die tijd denk...
    elke avond rond 18.00u zette ze haar keel open tot een uur of 21.00u
    dan viel ze in slaap van vermoeidheid.
    ik bakerde haar niet in.... was me helemaal ontglipt dat die mogelijkheid bestond om de darmpjes te kalmeren.
    ik gaf haar enkel druppels van VSM (Collkind) en dat hielp een beetje.
    voor de rest: een badje en daarna goed masseren,
    dan viel ze meestal als een blok in slaap.

    nog even geduld,
    geef haar een dikke kus van mij!
    ik wil je insha allah echt komen bezoeken, jij en cherinaa,
    jullie kleine wondertjes komen knuffelen!


    cherinaa: schat hoe gaat het met je. zet even je gezondheid op nr.1, hoe egoïstisch dit ook mag klinken.
    wallah, een zwangerschap doet veel met een vrouw. om nog maar te zwijgen over de bevalling.
    ik was voor de zwangerschap van mijn dochter altijd in goede gezondheid.
    en sinds de bevalling komen er van alle rare symptomen en kwaaltjes naar boven.
    de laatste weken ga ik echt van dokter naar dokter. wa el hamdoulilaah.
    zorg heel goed voor jezelf, je kinderen hebben meer aan je als je gezond bent, hé.
    khla3tini met je bevallingsverhaal, maar dat is allemaal makatieb. elhamdoulilaah 3alaa koullie haal. ik maak me zorgen om je, meid.

    ja, inaya is gegroeid
    ze heeft een grote mond gekregen, en wil niets anders doen dan bewegen.

  5. #13355
    koekieprinsesje

    Reacties
    8.669
    12-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door moesliema Bekijk reactie
    Dat probeer ik ook vandaar mijn vraag wat je eigenlijk allemaal kan doen met een kleine erbij, zonder kleine had ik het wel geweten maar nu is het toch een andere verhaal.

    Naar de strand gaan lijkt me heerlijk en verlang er ook naar alleen met dit weer en die Hollandiyien nee dank je (tenzij er een strand bestaat waar niet gezwommen mag worden hha). Dierenpark zal jou kleine leuk vinden ja, hier hebben we er niks aan want ben zelf niet zo gek op dierenparken.

    Salaam alaikoem,

    Elhamdulillah en met jou en Adam?
    Oh naar de dierentuin gaan, heb ik altijd zelf ook leuk gevonden, en vind Emmen echt leuk ook vanwege ze een hele grote speeltuin daaro ook hebben, en de hele grote vlindertuin etc.
    Maar het is al weer een tijd geleden dat ik daar ben geweest, maar ik wil er ook echt heen gaan om de kleine een leuke dag te bezorgen..
    Maar er zijn zat dingen te doen jo, moet je maar effe googelen, ik geloof dat er een site is die heet dagje uit ofzo, waar je al die pretparken etc kan zien...

    Citaat Geplaatst door Marriedgirl Bekijk reactie
    Ja ik ga ook maandag inschaAllah laatste dagje inhalen.

    Voor ons geen vakantie dit jaar... we proberen zoveel mogelijk leuke dingen te doen... ons zoontje is toch alweer bijna 2 en echt zo een leeftijd dat ze zich willen uitleven en ontdekken.
    Dierenpark zijn we tijdje terug ook geweest en hij vond het GEWELDIG... werd opeens wel bang van 1 soort... maar verder vond ie het leuk... je kan ook een treinrit maken door de dierentuin.
    onlangs ook Walibi World geweest... ja verders gewoon dagje deze stad en dagje deze stad... KIdzCity ook geweest.... speeltuin... kinderboerderij...

    Ewa dit onder andere... wil nu heel graaag dagje winkelen in Duitsland en binnenkort inschallah naar zo een priveresort... met zwembad enz... in belgie.

    En jij? Vakantie of ook gewoon Hollanda

    Ja beter, ik heb nu 2dagen ingehaald volgende week vrijdag zat en zon en ma weer, wou vandaag ook inhalen maar voelde me gisteravond niet zo lekker dus heb ik het vandaag effe gelaten...
    Ja mijn dochter vind het ook geweldig, om dingen te zien en te spelen en ontdekken etc...
    Als ze die reclame al ziet van die parken op de tv word ze al helemaal
    Duitsland schijnt ook echt leuk te zijn, ik wil nog eens een keer daar heen naar Movieworld...

    Ik geen vakantie blijf dit jaar gewoon in Hollanda, ik ben al wel geweest in marokko in december een maand met offerfeest toen.





    Nou Hafsa komt net naar me toe met haar babypop, en zegt ze "Mama baby stinkt man", ik zo heeft ze gepoept" zegt ze "Ja baby vies ,baby moet op wc doen"
    Ze speelt ook heel vaak moedertje, zo grappig om te zien als ze haar baby de fles geeft, en je haar ziet wandelen met de kinderwagen en haar pop

  6. #13356
    Elhamdoelilah

    Reacties
    2.097
    20-03-2006

    Selem 3alaikoem mama's,

    Hoe is het met jullie allen en jullie kids?

    Hier gaat het goed elhamdoelilah... Gister met de kleine en mijn schoonzus en haar kids naar een grote overdekte speelparadijs geweest en hij heeft enorm genoten. Hij is nog geen 2 en gaat in attracties waar die niet eens in mag voor zijn leeftijd.... SubhanAllah hij word al een grote mannetje...

    Daarna zijn we nog even naar een park geweest en daar leefde die zich uit in de zandbak waarna hij in een grote plas water liep sandalen nat nat nat...... en ik zag het te laat en ging die hurken en broekje nat... romper nat... luier nat... Maar hij heeft genoten en was bekaf... eenmaal thuis... gedoucht... gegeten en viel die even later in zijn stoeltje in slaap...
    En zo een dagje is voor mij ook echt vermoeiend hoor... gelukkig was er een nichtje die goed met hem kon spelen en kon ik gewoon rustig zitten met mijn schoonzus.

    Vandaag weer regen... pffff.... dus gewoon lekker luieren thuis.



    ...ALHAMDOELIEALLAH...

  7. #13357
    Elhamdoelilah

    Reacties
    2.097
    20-03-2006

    Citaat Geplaatst door chahidaatje Bekijk reactie
    Oh naar de dierentuin gaan, heb ik altijd zelf ook leuk gevonden, en vind Emmen echt leuk ook vanwege ze een hele grote speeltuin daaro ook hebben, en de hele grote vlindertuin etc.
    Maar het is al weer een tijd geleden dat ik daar ben geweest, maar ik wil er ook echt heen gaan om de kleine een leuke dag te bezorgen..
    Maar er zijn zat dingen te doen jo, moet je maar effe googelen, ik geloof dat er een site is die heet dagje uit ofzo, waar je al die pretparken etc kan zien...




    Ja beter, ik heb nu 2dagen ingehaald volgende week vrijdag zat en zon en ma weer, wou vandaag ook inhalen maar voelde me gisteravond niet zo lekker dus heb ik het vandaag effe gelaten...
    Ja mijn dochter vind het ook geweldig, om dingen te zien en te spelen en ontdekken etc...
    Als ze die reclame al ziet van die parken op de tv word ze al helemaal
    Duitsland schijnt ook echt leuk te zijn, ik wil nog eens een keer daar heen naar Movieworld...

    Ik geen vakantie blijf dit jaar gewoon in Hollanda, ik ben al wel geweest in marokko in december een maand met offerfeest toen.





    Nou Hafsa komt net naar me toe met haar babypop, en zegt ze "Mama baby stinkt man", ik zo heeft ze gepoept" zegt ze "Ja baby vies ,baby moet op wc doen"
    Ze speelt ook heel vaak moedertje, zo grappig om te zien als ze haar baby de fles geeft, en je haar ziet wandelen met de kinderwagen en haar pop
    Ahhh zo lief je dochtertje... lijkt me echt geweldig als ze gewoon lekker volle zinnen kunnen maken en gewoon lekker kletsen. Inschallah zal mijn zoontje ook snel vol kunnen praten.

    Hoe is het verder met jou en je kleine meid?


    ...ALHAMDOELIEALLAH...

  8. #13358
    SOUSSIA

    Reacties
    2.418
    22-03-2006

    Citaat Geplaatst door Ghizlane_girl Bekijk reactie
    moesliema, schat die krampjes die ze hebben is heel normaal, de darmpjes zijn nog niet helemaal "volgroeid"
    sbar oe safé,
    bij de meeste baby's gaan de krampjes over als ze 3 maanden oud zijn.
    bij inaya was dat be3da zo, zij had ook enorm veel last van krampen, was frustrerend gewoon, pfff, als ik aan die tijd denk...
    elke avond rond 18.00u zette ze haar keel open tot een uur of 21.00u
    dan viel ze in slaap van vermoeidheid.
    ik bakerde haar niet in.... was me helemaal ontglipt dat die mogelijkheid bestond om de darmpjes te kalmeren.
    ik gaf haar enkel druppels van VSM (Collkind) en dat hielp een beetje.
    voor de rest: een badje en daarna goed masseren,
    dan viel ze meestal als een blok in slaap.

    nog even geduld,
    geef haar een dikke kus van mij!
    ik wil je insha allah echt komen bezoeken, jij en cherinaa,
    jullie kleine wondertjes komen knuffelen!


    cherinaa: schat hoe gaat het met je. zet even je gezondheid op nr.1, hoe egoïstisch dit ook mag klinken.
    wallah, een zwangerschap doet veel met een vrouw. om nog maar te zwijgen over de bevalling.
    ik was voor de zwangerschap van mijn dochter altijd in goede gezondheid.
    en sinds de bevalling komen er van alle rare symptomen en kwaaltjes naar boven.
    de laatste weken ga ik echt van dokter naar dokter. wa el hamdoulilaah.
    zorg heel goed voor jezelf, je kinderen hebben meer aan je als je gezond bent, hé.
    khla3tini met je bevallingsverhaal, maar dat is allemaal makatieb. elhamdoulilaah 3alaa koullie haal. ik maak me zorgen om je, meid.

    ja, inaya is gegroeid
    ze heeft een grote mond gekregen, en wil niets anders doen dan bewegen.
    he meid
    alles goed en met je dchtertje???
    kan ze al kruipen??
    MOEDER VAN TWEE SCHATJES


  9. #13359
    koekieprinsesje

    Reacties
    8.669
    12-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Marriedgirl Bekijk reactie
    Ahhh zo lief je dochtertje... lijkt me echt geweldig als ze gewoon lekker volle zinnen kunnen maken en gewoon lekker kletsen. Inschallah zal mijn zoontje ook snel vol kunnen praten.

    Hoe is het verder met jou en je kleine meid?
    3alikoum salaam meid,


    Ja het is wel heerlijk dat ze nu alles kan zeggen, je lacht je soms echt in een deuk, ze praat ook gewoon soms arab en ned door mekaar, ze is wat dat betreft echt een kletskous(van wie zal ze dat nou hebben
    Voor je het weet klets hij je de oren van je hoofd
    Ik lees dat je gisteren een leuke dag hebt gehad, in welke speelparadijs ben je geweest?, ja heerlijk is dat he dat ze gewoon daarna zo in slaap vallen van al dat gespeel...
    meestal is dat dan echt een vroege heerlijke avondje voor jezelf...
    Wanneer word je kleine 2?..

  10. #13360
    Moedertje

    Reacties
    17.159
    03-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door maroma Bekijk reactie
    Allahie Barek Fiek shokran meid.

    Hoe doet jouw dochtertje het?
    Wa fieki.

    Elhamdulillah goed (uitzonderingen daar gelaten). Hoe heb je je dochtertje genoemd?
    Drinkt/slaapt ze goed? Geef je bv en zo ja hoe doet ze het in de nacht? Ben je al wat hersteld? Hoe was je bevalling?


    Citaat Geplaatst door Ghizlane_girl Bekijk reactie
    moesliema, schat die krampjes die ze hebben is heel normaal, de darmpjes zijn nog niet helemaal "volgroeid"
    sbar oe safé,
    bij de meeste baby's gaan de krampjes over als ze 3 maanden oud zijn.
    bij inaya was dat be3da zo, zij had ook enorm veel last van krampen, was frustrerend gewoon, pfff, als ik aan die tijd denk...
    elke avond rond 18.00u zette ze haar keel open tot een uur of 21.00u
    dan viel ze in slaap van vermoeidheid.
    ik bakerde haar niet in.... was me helemaal ontglipt dat die mogelijkheid bestond om de darmpjes te kalmeren.
    ik gaf haar enkel druppels van VSM (Collkind) en dat hielp een beetje.
    voor de rest: een badje en daarna goed masseren,
    dan viel ze meestal als een blok in slaap.

    nog even geduld,
    geef haar een dikke kus van mij!
    ik wil je insha allah echt komen bezoeken, jij en cherinaa,
    jullie kleine wondertjes komen knuffelen!
    Allah issabarna wi shafihoem, amien.
    Tjah op zulke momenten ontglipt je heel veel, omdat je gewoon in paniek raakt en je je machteloos voelt. Allah ithebethna, amien.
    Ja in bad doen en masseren met olijfolie doe ik ook regelmatig en dan valt ze ook als een blok in slaap elhamdulillah.
    Ik geef d'r lwiza en soms mansaniya, ik weet niet hoe ze in het NL heten en daar wordt ze ook rustig van.

    Doe ik hbieba, jij ook aan Inaya.
    Insha Allah, marhbabiek!

    Liefs dikke knuff!


    Citaat Geplaatst door chahidaatje Bekijk reactie
    Oh naar de dierentuin gaan, heb ik altijd zelf ook leuk gevonden, en vind Emmen echt leuk ook vanwege ze een hele grote speeltuin daaro ook hebben, en de hele grote vlindertuin etc.
    Maar het is al weer een tijd geleden dat ik daar ben geweest, maar ik wil er ook echt heen gaan om de kleine een leuke dag te bezorgen..
    Maar er zijn zat dingen te doen jo, moet je maar effe googelen, ik geloof dat er een site is die heet dagje uit ofzo, waar je al die pretparken etc kan zien...

    Nou Hafsa komt net naar me toe met haar babypop, en zegt ze "Mama baby stinkt man", ik zo heeft ze gepoept" zegt ze "Ja baby vies ,baby moet op wc doen"
    Ze speelt ook heel vaak moedertje, zo grappig om te zien als ze haar baby de fles geeft, en je haar ziet wandelen met de kinderwagen en haar pop
    Ik zal idd ff gaan googlen, shokran.

    Whahaha die Hafsa toch, echt een moedertje so cute masha Allah.



    Citaat Geplaatst door Marriedgirl Bekijk reactie
    Selem 3alaikoem mama's,

    Hoe is het met jullie allen en jullie kids?

    Hier gaat het goed elhamdoelilah... Gister met de kleine en mijn schoonzus en haar kids naar een grote overdekte speelparadijs geweest en hij heeft enorm genoten. Hij is nog geen 2 en gaat in attracties waar die niet eens in mag voor zijn leeftijd.... SubhanAllah hij word al een grote mannetje...

    Daarna zijn we nog even naar een park geweest en daar leefde die zich uit in de zandbak waarna hij in een grote plas water liep sandalen nat nat nat...... en ik zag het te laat en ging die hurken en broekje nat... romper nat... luier nat... Maar hij heeft genoten en was bekaf... eenmaal thuis... gedoucht... gegeten en viel die even later in zijn stoeltje in slaap...
    En zo een dagje is voor mij ook echt vermoeiend hoor... gelukkig was er een nichtje die goed met hem kon spelen en kon ik gewoon rustig zitten met mijn schoonzus.

    Vandaag weer regen... pffff.... dus gewoon lekker luieren thuis.

    Wa alaikoem assalaam,

    Elhamdulillah, hopelijk ook met jullie.
    Lekkere dagje gehad gisteren zo te lezen, pret voor je ventje geweldig hoe ze spelen he.
    Ik kan niet wachten totdat de mijne ook kan spelen enzo.

    Vandaag ook luieren hier.

    Mama van 3 prinsesjes

    Mijn umrah ramadan 2007 verhaal http://forums.marokko.nl/showthread....01d563ac3679ab

  11. #13361
    Moedertje

    Reacties
    17.159
    03-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Salaam alaikoem mama's,

    Zoals verwacht laat mevrouwtje zich om de dag horen, eergisteren heerlijk geslapen en gisteren was het weer zover. Nadat ik zeker wist dat ze geen honger had, geen vieze luier, geen boertje die vast zit heb ik haar laten huilen (van 00u tot 02u uiteraard met sussen en troosten tussendoor) naast mij op bed totdat ze in slaap viel tot 7.30u

    Ik heb d'r om 10.30u moeten wekken om te eten en nu ligt ze op de bank te jengelen omdat ze slaap heeft. Hier vandaag geen plannen, gewoon lekker luieren.

    Hoe gaat het met jullie/kids en hoe was jullie nacht?
    Mama van 3 prinsesjes

    Mijn umrah ramadan 2007 verhaal http://forums.marokko.nl/showthread....01d563ac3679ab

  12. #13362
    MVC Premium

    Reacties
    2.833
    25-09-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door moesliema Bekijk reactie
    CD je zult het druk hebben met de mannen thuis, kom een kiekeboe-en als de tijd het toelaat.

    Myst waar ben je meld je.
    We missen jullie dames , geef jullie mannetjes een van tante Moesje

    Zakira en waar hang jij uit , heb je bezoek ?



    even kort want heb inderdaad bezoek en het is niet tante Rosa maar de imam die het hele weekend bij ons heeft gegeten dus ik moest me even uitsloven.
    Dikke kus aan Hafsa.

  13. #13363
    !!Trotse Mama!!

    Reacties
    467
    18-11-2007

    Hai allemaal,

    Moesliema; uhm ja is wel zwaar vooral dat reizen dan, maar ja muziekje erbij en dan is de tijd zo om.. Ik heb morgen 2e gesprek, kan ook iets gaan doen in zoetermeer is 32 uur alleen is zo een rot verbinding met ov......

    Ik ga morgen beginnen met inhalen ik moet 5 dagen inhalen..

    Met de kids gaat het goed z gaan morgen een dagje extra naar het kinderdagverblijf omdat ik dus 2e gesprek heb.

    Ik stond gister met de kids buiten te want Rachid wilde op papa wachten....was al 21u...normaal liggen ze dan op bed...opeens ziet yassine de auto aankomen begint ie keihard te roepen papa!!! hahaha zo lief he!

    En rachid heeft me vanmorgen heerlijk wakker gemaakt haha, heb er geen blauwe plekken van over gehouden haha, kwam vanmorgen om 7u heerlijk op bed springen!!

    Hoe gaat het met jullie?

    Ik lees vanavond nog wel even terug..

    xx
    can't live without my boys

  14. #13364
    Moedertje

    Reacties
    17.159
    03-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zakira Bekijk reactie
    even kort want heb inderdaad bezoek en het is niet tante Rosa maar de imam die het hele weekend bij ons heeft gegeten dus ik moest me even uitsloven.
    Dikke kus aan Hafsa.
    Aaah jammer de verkeerde bezoek
    Druk druk gehad dus
    terug van Hafsa aan Sayf uhmmm sorry aan jou bedoel ik

    Citaat Geplaatst door Hanane_bouziani Bekijk reactie
    Hai allemaal,

    Moesliema; uhm ja is wel zwaar vooral dat reizen dan, maar ja muziekje erbij en dan is de tijd zo om.. Ik heb morgen 2e gesprek, kan ook iets gaan doen in zoetermeer is 32 uur alleen is zo een rot verbinding met ov......

    Ik ga morgen beginnen met inhalen ik moet 5 dagen inhalen..

    Met de kids gaat het goed z gaan morgen een dagje extra naar het kinderdagverblijf omdat ik dus 2e gesprek heb.

    Ik stond gister met de kids buiten te want Rachid wilde op papa wachten....was al 21u...normaal liggen ze dan op bed...opeens ziet yassine de auto aankomen begint ie keihard te roepen papa!!! hahaha zo lief he!

    En rachid heeft me vanmorgen heerlijk wakker gemaakt haha, heb er geen blauwe plekken van over gehouden haha, kwam vanmorgen om 7u heerlijk op bed springen!!

    Hoe gaat het met jullie?

    Ik lees vanavond nog wel even terug..

    xx
    Salaam alaikoem,

    Veel succes morgen bij het 2de gesprek. Woon je zelf ook in ZH? Zo ja waar?

    Taqabbel Allah siyamaki alvast, amien.
    Fijn dat het goed gaat met de kids. Jij en je partner wonen niet samen las ik ergens voorbij komen, klopt dat? Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waarom? Je hoeft geen antwoord te geven als je niet wil hoor. Ja ja kinderen herkennen hun ouders uit duizenden subhan Allah, so cute.

    Hahah op bed springen dat waren nog eens ouwe tijden, heerlijk om een kind te zijn.

    Hier gaat het goed elhamdulillah barak Allahu fiek.
    Mama van 3 prinsesjes

    Mijn umrah ramadan 2007 verhaal http://forums.marokko.nl/showthread....01d563ac3679ab

  15. #13365
    MVC Lid

    Reacties
    1.256
    18-10-2001

    meld me aan