1. #1
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium

    Inbraak :S & alle kostbaarheden verdwenen.

    alaikoem salaam,

    Dit is echt erg als het je overkomt en je, je kostbaarheden kwijtraakt. Daarom raad ik iedereen beveilig je huis goed want voor je het weet overkomt het je.

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  2. #2
    yassir`s mamaatjuhhh

    Reacties
    613
    21-11-2005

    o wat erg, is er bij je ingebroken?

  3. #3
    yassir`s mamaatjuhhh

    Reacties
    613
    21-11-2005

    wat erg voor je meid, de schrik alleen al, wat is er gestolen?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    4.360
    30-03-2007

    hoe heeft het kunnen gebeuren meid?
    waren jullie niet thuis?

  5. #5
    *Binnenkort Offline*

    Reacties
    7.063
    28-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    lijkt me egt erg, de gedachte alleen al dat een vreemde je huis is ingeweest en aan je persoonlijke dingen heeft gezeten


    brrr


    En voor hem, die zijn vertrouwen in Allah stelt, is Allah toereikend.[65:3]



    gedenk de dood.... Allahi rahmoe youssef http://www.condoleance.nl/register.php

  6. #6
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    alaikoem salaam,

    We vertrokken rond 17.00 u van huis om naar de centrum te gaan. En toen belde me man rond 18.30 u op van dat er was ingebroken. Hij dacht dat ik nog thuis was en zag dat alle lichten aan waren.

    Heel me huis is overhoop gehaald. Me bruidsschat is verdwenen laptop is verdwenen. Camera & fototoestel. Zelfs de trouwring van me man hebben ze meegenomen.

    Laptop was nog maar afgelopen dinsdag gekocht en werd bezorgd door TNT een vermoedelijk iraan's, irakees of turkse vent die mank liep. Heb el hamdouilah getuigen. En ze zeiden dat het dus 2 mannen waren 1 lange met een lange bruine jas tegen de knie en een korte vent die liep mank. En de inbraak is gepleegd door een breekijzer tussen de deur te plaatsen. Wallah het is gewoonweg vreselijk om zoiets mee te maken je hele kasten zijn overhoop gehaald.

    Het huis was een puinhoop wallah ik dacht er altijd zo makkelijk over maar als het je eenmaal overkomt denk je oooh mijn allah er zijn vreemden in me huis geweest. En de grote vrees bestaat dat ze terug gaan komen want ze hebben de overige spullen natuurlijk ook gezien.

    We hebben al wel maatregelen genomen door morgen in ieder geval een anti inbraakstrip erop te zetten.

    Maar weetje wat ik het ergste vind het is allemaal gebeurd in een portiekwoning ( flat ) en ik woon echt helemaal op de 4de verdieping. Zo absurt wallah. Ze brengen je echt enorm veel emoties toe.

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  7. #7
    Gelukkig getrouwd..

    Reacties
    299
    10-08-2007

    Citaat Geplaatst door Oumaima_rose Bekijk reactie
    alaikoem salaam,

    We vertrokken rond 17.00 u van huis om naar de centrum te gaan. En toen belde me man rond 18.30 u op van dat er was ingebroken. Hij dacht dat ik nog thuis was en zag dat alle lichten aan waren.

    Heel me huis is overhoop gehaald. Me bruidsschat is verdwenen laptop is verdwenen. Camera & fototoestel. Zelfs de trouwring van me man hebben ze meegenomen.

    Laptop was nog maar afgelopen dinsdag gekocht en werd bezorgd door TNT een vermoedelijk iraan's, irakees of turkse vent die mank liep. Heb el hamdouilah getuigen. En ze zeiden dat het dus 2 mannen waren 1 lange met een lange bruine jas tegen de knie en een korte vent die liep mank. En de inbraak is gepleegd door een breekijzer tussen de deur te plaatsen. Wallah het is gewoonweg vreselijk om zoiets mee te maken je hele kasten zijn overhoop gehaald.

    Het huis was een puinhoop wallah ik dacht er altijd zo makkelijk over maar als het je eenmaal overkomt denk je oooh mijn allah er zijn vreemden in me huis geweest. En de grote vrees bestaat dat ze terug gaan komen want ze hebben de overige spullen natuurlijk ook gezien.

    We hebben al wel maatregelen genomen door morgen in ieder geval een anti inbraakstrip erop te zetten.

    Maar weetje wat ik het ergste vind het is allemaal gebeurd in een portiekwoning ( flat ) en ik woon echt helemaal op de 4de verdieping. Zo absurt wallah. Ze brengen je echt enorm veel emoties toe.

    Oumaima_rose
    Wajouw zo erg!
    Je hebt me nu wel bang gemaakt..
    Soubhanallah.. Wat mensen wel niet kunnen doen..
    De Profeet heeft gezegd: 'De wereld is een gevangenis voor de gelovige, en een paradijs voor de ongelovige'. (Sah'ih' Moeslim)

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    576
    25-08-2007

    Aaah meskiena...: ( Echt rot voor jullie...

  9. #9
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sana_Sana Bekijk reactie
    Wajouw zo erg!
    Je hebt me nu wel bang gemaakt..
    Soubhanallah.. Wat mensen wel niet kunnen doen..
    alaikoem salaam,

    Weetje het is echt van belang om je huis te beveiligen. Althans ik woon dan wel zo hoog dus ik dacht hier zit ik wel veilig de buren zullen wel wat horen. Niet dus net op zo'n moment horen ze niks. En dan krijg je van je woningbedrijf, politie & de persoon die de deur wat kwam verstevigen te horen dat wanneer ze erin willen ze er toch wel inkomen. En dat heeft me pas aan het denken gezet.

    Het maakt me ook heel erg bang. Krijg momenteel slachtofferhulp en hoop via hun de weg naar een nieuwe woning te versnellen.

    Trouwens open ook nooit voor mensen die zogenaamd zonder afspraak iets komen aanbieden. Want dit was dus ook het geval bij mij. Vlak nadat de laptop werd bezorgd rond 12.00 uur kwamen ze rond 17.00 uur zogenaamde GRATIS stroom aanbieden. Oftewel had ik misschien open gedaan dan was het wel erger geweest. Of ze checken juist of je thuis bent of niet.

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    4.169
    25-11-2001

    Citaat Geplaatst door Oumaima_rose Bekijk reactie
    alaikoem salaam,

    Weetje het is echt van belang om je huis te beveiligen. Althans ik woon dan wel zo hoog dus ik dacht hier zit ik wel veilig de buren zullen wel wat horen. Niet dus net op zo'n moment horen ze niks. En dan krijg je van je woningbedrijf, politie & de persoon die de deur wat kwam verstevigen te horen dat wanneer ze erin willen ze er toch wel inkomen. En dat heeft me pas aan het denken gezet.

    Het maakt me ook heel erg bang. Krijg momenteel slachtofferhulp en hoop via hun de weg naar een nieuwe woning te versnellen.

    Trouwens open ook nooit voor mensen die zogenaamd zonder afspraak iets komen aanbieden. Want dit was dus ook het geval bij mij. Vlak nadat de laptop werd bezorgd rond 12.00 uur kwamen ze rond 17.00 uur zogenaamde GRATIS stroom aanbieden. Oftewel had ik misschien open gedaan dan was het wel erger geweest. Of ze checken juist of je thuis bent of niet.

    Oumaima_rose
    Degene die jou laptop hebben bezorgd, kunnen toch niet weten wat er in die doos van TNT zit? En bij ons wordt zo vaak gebeld voor zogenaamd gratis stroom of groene stroom , dat is gewoon reclame van eneco.
    Ik denk dat 't bekenden zijn, anders wisten ze niet dat er iets te halen valt. Maar niet iemand van de TNT ofzo

  11. #11
    Gelukkig getrouwd..

    Reacties
    299
    10-08-2007

    Citaat Geplaatst door Oumaima_rose Bekijk reactie
    alaikoem salaam,

    Weetje het is echt van belang om je huis te beveiligen. Althans ik woon dan wel zo hoog dus ik dacht hier zit ik wel veilig de buren zullen wel wat horen. Niet dus net op zo'n moment horen ze niks. En dan krijg je van je woningbedrijf, politie & de persoon die de deur wat kwam verstevigen te horen dat wanneer ze erin willen ze er toch wel inkomen. En dat heeft me pas aan het denken gezet.

    Het maakt me ook heel erg bang. Krijg momenteel slachtofferhulp en hoop via hun de weg naar een nieuwe woning te versnellen.

    Trouwens open ook nooit voor mensen die zogenaamd zonder afspraak iets komen aanbieden. Want dit was dus ook het geval bij mij. Vlak nadat de laptop werd bezorgd rond 12.00 uur kwamen ze rond 17.00 uur zogenaamde GRATIS stroom aanbieden. Oftewel had ik misschien open gedaan dan was het wel erger geweest. Of ze checken juist of je thuis bent of niet.

    Oumaima_rose
    Salaam oulikoum meid,
    Doe rustig aan... Inchallah worden ze gestraft. Het is idd belangrijk om je huis te beveiligen.. Dat heb ik nog niet.. Ga mijn spullen netjes en goed opbergen als ik ergens naar toe ga.. Meestal laat ik alles overal slingeren.. Wat niet goed is! Layster, moet er niet aan denken dat iemand mijn huis binnen komt en dan alles mee neemt Alatief. zou gek worden.

    Nee ik doe nooit open voor onbekende mensen.. Kijk altijd door het raam, zie ik onbekende die ik niet openen.. Laat ze maar de hele tijd bellen en bellen.. En altijd voor dat je opent eerst kijken wie het is!
    Onbekende.. Deur dicht houden!

    Veel sterkte
    Je kan mij altijd Pmmen..
    De Profeet heeft gezegd: 'De wereld is een gevangenis voor de gelovige, en een paradijs voor de ongelovige'. (Sah'ih' Moeslim)

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.147
    26-10-2007

    Citaat Geplaatst door Samara77 Bekijk reactie
    Degene die jou laptop hebben bezorgd, kunnen toch niet weten wat er in die doos van TNT zit? En bij ons wordt zo vaak gebeld voor zogenaamd gratis stroom of groene stroom , dat is gewoon reclame van eneco.
    Ik denk dat 't bekenden zijn, anders wisten ze niet dat er iets te halen valt. Maar niet iemand van de TNT ofzo

    ze kunnen aan de buitenkant zien wat er bezorgd wordt, het is niet ingepakt als een cadeau

  13. #13
    Gelukkig getrouwd..

    Reacties
    299
    10-08-2007

    Citaat Geplaatst door Samara77 Bekijk reactie
    Degene die jou laptop hebben bezorgd, kunnen toch niet weten wat er in die doos van TNT zit? En bij ons wordt zo vaak gebeld voor zogenaamd gratis stroom of groene stroom , dat is gewoon reclame van eneco.
    Ik denk dat 't bekenden zijn, anders wisten ze niet dat er iets te halen valt. Maar niet iemand van de TNT ofzo
    Als je een laptop heb besteld staat er meestal op die doos waar het vandaan komt, en als je bv een lappie van Dell hebt staat dat er heel groot op..
    De Profeet heeft gezegd: 'De wereld is een gevangenis voor de gelovige, en een paradijs voor de ongelovige'. (Sah'ih' Moeslim)

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.147
    26-10-2007

    ik hoop voor jullie dat jullie een inboedelverzekering hebben,want dan wordt alles vergoed behalve je bruidschat (als het geld was)

    lijkt me heel erg allemaal.

  15. #15
    ¤ Getrouwd & Mama ¤

    Reacties
    647
    04-06-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Samara77 Bekijk reactie
    Degene die jou laptop hebben bezorgd, kunnen toch niet weten wat er in die doos van TNT zit? En bij ons wordt zo vaak gebeld voor zogenaamd gratis stroom of groene stroom , dat is gewoon reclame van eneco.
    Ik denk dat 't bekenden zijn, anders wisten ze niet dat er iets te halen valt. Maar niet iemand van de TNT ofzo

    Alaikoem salaam,

    Maar lieve schat, Dat wisten hij wel. Want het was een packard bell doos snapje. hij was verder niet ingepakt. En aan de deur zei hij u had een laptop besteld. Waarop ik antwoord ja,

    Overigens wist niet geen 1 bekende dat ik van plan was een laptop te kopen. Alleen me man en ik. Want we wilde de pc uit de weg ruimen om wat meer ruimte te creeren ( de hobbykamer ) voor de andere kleine die nu onderweg.

    Oumaima_rose

    ¤¤¤ Gelukkig Getrouwd & Trotse Mama ¤¤¤