1. #1
    Gone ..

    Reacties
    663
    29-09-2003

    Exclamation Zuster in Nood!!

    Assalamoe alaikoem warahamtoellahi wabarakatoeh beste broeders en zusters in de islaam

    Er is een zuster fillah die van huis is weggelopen, omdat ze perongeluk zwanger is geraakt van haar vriend (die nu weggelopen is van haar). Haar ouders hebben haar het huis uitgeschopt. Ze woont nu bij een Nederlander in huis en wilt z.s.m weg bij hem. Ze zoekt onderdak Insha Allah. Ze heeft helemaal niets, geen onderdak, geen geld, geen paspoort en Legitimatie bewijs, ya3nie die liggen nog allemaal bij haar ouders in huis. Is er een zuster of een broeder die haar kan helpen fisabilillah Insha Allah, zoals het geven van een onderdak of een tehuis voor Moslima's??

    Djazaakoem Allahoe Ghayran

    Wassalamoe alaikoem.

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    894
    15-09-2003

    wa aleikoum salam wrwb,

    tjah die is echt in een situatie verwikkeld geraakt waar ze zelf voor heeft gekozen. la hawla wa la qwata ila bilah al a3lie al a3diem.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    297
    25-03-2003

    Waar woont ze momenteel? Mischien kan ik haar helpen.
    ik ben blij dat ik een moslim ben!!!
    ALLAH oe akbar....

  4. #4
    Gone ..

    Reacties
    663
    29-09-2003

    Origineel gepost door najiba05
    Waar woont ze momenteel? Mischien kan ik haar helpen.
    Ze komt uit Rotterdam, ze wilt z.s.m weg van die Nederlander. Want ze wilt zich volledig concentreren op de islaam.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    11
    02-10-2003

    Re: Zuster in Nood!!

    Origineel gepost door Multajeema


    perongeluk zwanger is geraakt van haar vriend
    Wassalamoe alaikoem.
    Per ongeluk?????

    waar was ze met haar hoofd??

    Ik hoop voor haar dat haar ouders en allah haar zal vergeven.

  6. #6
    AloOo

    Reacties
    3.025
    05-08-2002

    Mag ik dit stukje tekst via mailinglijsten rondsturen ?

    Zo ja, dan heb ik of een telnr nodig of emailadres als mensen willen reageren.

    Ik wacht je pm af insha ALLAH als je het goed vind.

  7. #7
    Quran en Soena

    Reacties
    1.240
    24-11-2002

    Re: Zuster in Nood!!

    Origineel gepost door Multajeema
    Assalamoe alaikoem warahamtoellahi wabarakatoeh beste broeders en zusters in de islaam

    Er is een zuster fillah die van huis is weggelopen, omdat ze perongeluk zwanger is geraakt van haar vriend (die nu weggelopen is van haar). Haar ouders hebben haar het huis uitgeschopt. Ze woont nu bij een Nederlander in huis en wilt z.s.m weg bij hem. Ze zoekt onderdak Insha Allah. Ze heeft helemaal niets, geen onderdak, geen geld, geen paspoort en Legitimatie bewijs, ya3nie die liggen nog allemaal bij haar ouders in huis. Is er een zuster of een broeder die haar kan helpen fisabilillah Insha Allah, zoals het geven van een onderdak of een tehuis voor Moslima's??

    Djazaakoem Allahoe Ghayran

    Wassalamoe alaikoem.
    Salaam

    Heeft zij al iets gevonden,anders kan zij bij mij
    wonen tot zij wat heeft gevonden.....ik hoor het wel

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.439
    18-07-2002

    Salaam Ou3aleikoum,

    Ik vind het heel erg dat ze in deze situatie is beland en hoop dat ze er snel uit zal komen en dat ze nu al berouw toont en dat blijft doen. Maar ga aub niet zeggen dat ze per ongeluk zwanger is geworden want dat betaat niet.
    Respect krijg je niet, respect moet je verdienen!!!
    Stop de bezetting
    MARMOUCHA=HARAMOUCHA

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.268
    08-04-2003

    Re: Zuster in Nood!!

    Origineel gepost door Multajeema
    Assalamoe alaikoem warahamtoellahi wabarakatoeh beste broeders en zusters in de islaam

    Er is een zuster fillah die van huis is weggelopen, omdat ze perongeluk zwanger is geraakt van haar vriend (die nu weggelopen is van haar). Haar ouders hebben haar het huis uitgeschopt. Ze woont nu bij een Nederlander in huis en wilt z.s.m weg bij hem. Ze zoekt onderdak Insha Allah. Ze heeft helemaal niets, geen onderdak, geen geld, geen paspoort en Legitimatie bewijs, ya3nie die liggen nog allemaal bij haar ouders in huis. Is er een zuster of een broeder die haar kan helpen fisabilillah Insha Allah, zoals het geven van een onderdak of een tehuis voor Moslima's??

    Djazaakoem Allahoe Ghayran

    Wassalamoe alaikoem.

    la hawla wa la 9oewata illa billah, ik hoop voor dr dat haar ouders haar vergeven.
    Moge Allah swt Haar Zondes Vergeven Insha'allah.
    Iemand die ik ken was ook weggelopen, nu alhamdoelilah weer thuis maar zij heeft een tijdje in het blijf-van-mijn-lijf huis gezeten misschien is dat een optie alleen geven ze maar voor 6 maanden onderdak ik heb gehoord dat je binnen die 6 maanden eigen onderdak en werk moet regelen


    ps: per ongeluk zwanger bestaat niet, ze heeft er zelf voor gekozen met hem naar bed te gaan!! Moge Allah swt Haar Daarvoor Vergeven.


    Ciao

    "Remember that happiness is a way of travel - not a destination!"


    - Roy Goodman

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    297
    25-03-2003

    heb je mij pm nog ontvangen? Hoe is het nu met haar?Heeft ze al iets gevonden? Inchallah el gair. Ik hoor nog van je inchallah..........
    ik ben blij dat ik een moslim ben!!!
    ALLAH oe akbar....

  11. #11
    Gone ..

    Reacties
    663
    29-09-2003

    Assalamoe alaikoem warahamtoellahi wabarakatoeh
    Elmohiem ze is nu eenmaal zwanger Wallahoe a3lem of ze dit opzettelijk heeft gedaan of niet (Ghayr insha Allah)

    Zuster Selina heb jij msn??


    wassalaam

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    13
    08-10-2003

    ya perongeluk zwanger geraakt dat kan dus wel stel maybe is se verkracht je weet mar nooit maar zo te lese dus niet....
    k hoop dat ales met der goed komt inschalah

    p.s waar was ze met haar hoofd..?

  13. #13
    Gone ..

    Reacties
    663
    29-09-2003

    Origineel gepost door missesyou
    ya perongeluk zwanger geraakt dat kan dus wel stel maybe is se verkracht je weet mar nooit maar zo te lese dus niet....
    k hoop dat ales met der goed komt inschalah

    p.s waar was ze met haar hoofd..?
    Wallahoe a3lem ya oeghti, wel een goeie vraag idd. Tis haar eigen 'grote' fout, maar Alhamdoelilah ze heeft er veel spijt van en Tauwbah gedaan bij Allah Soebhana Wa Ta3ala.

    Wallahoe Moesta3aan

    Moge Allah onze gebeden, vasten en Qiyyaam accepteren..

    Wassalamoe alaikoem

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    974
    07-02-2002

    Re: Zuster in Nood!!

    Origineel gepost door Multajeema
    Assalamoe alaikoem warahamtoellahi wabarakatoeh beste broeders en zusters in de islaam

    Er is een zuster fillah die van huis is weggelopen, omdat ze perongeluk zwanger is geraakt van haar vriend (die nu weggelopen is van haar). Haar ouders hebben haar het huis uitgeschopt. Ze woont nu bij een Nederlander in huis en wilt z.s.m weg bij hem. Ze zoekt onderdak Insha Allah. Ze heeft helemaal niets, geen onderdak, geen geld, geen paspoort en Legitimatie bewijs, ya3nie die liggen nog allemaal bij haar ouders in huis. Is er een zuster of een broeder die haar kan helpen fisabilillah Insha Allah, zoals het geven van een onderdak of een tehuis voor Moslima's??

    Djazaakoem Allahoe Ghayran

    Wassalamoe alaikoem.
    dit is nou precies de reden waarom niet-huwelijkse relatie's haram zijn .....ze heeft haar waardighied , haar ouders ,haar leven op het spel gezet .......en waarvoor.... is dat het waard ???

    ik hoop in iedere geval dat ze goed terecht komt en allah haar vergiffenis schenkt
    ALLAHOEMA ANTAA SALAAM WAMIEN KA SALAAM TABARAK TA JAZAAL JALALIE WA AL IKRAAM
    ALLAHOEMA IENNA 3ALA DHIKRIEKA WA SHOEKRIEKA WA 7OESNI 3IEBADATIEK

  15. #15
    Quran en Soena

    Reacties
    1.240
    24-11-2002

    Origineel gepost door mister_jattari
    salam maglikom

    begrijpen jullie waarom sex voor het huwelijk haram is??

    zulke situaties kunnen gebeuren of nog ergere situaties daarom is het haram dat kind miskien heeft nu geen vader!

    ik hoop dat allah haar zal vergeven
    Ja allah heeft niet zomaar die wetten gemaakt
    maar ja mensen zijn zwak en maken snel een foutje
    moge allah haar vergeven inschallah