1. #1
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Afgestudeerde allocthonen??

    HELP!! Wie weet waar ik cijfers kan krijgen over het aantal afgestudeerden allochtonen van 1999 en 2000? En misschien ook prognoses. Ik ben dan geinteresseerd in HBO en WO - afgestudeerden. Iemand een idee??? Let me know pls!!

  2. #2
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door PLATO
    Ik wist niet dat VOLBLOED marokanen af studeren. Ik weet enkel dat kinderen die half marokaans zijn[net als ik] kunnen af studeren met SUCCES.

    HET FEIT IS OOK; dat alleen blanke marokanen[berbers met witte huidskleur] beter presteren dan de bruine marokanen[arabieren en bruine berbers] Hoe KOMT DAT?

    ik ben blank en heb blauwgrijze ogen en heb middelblond haar.

    Mama is geen marokaanse.
    volgend jaar ben ik afgestudeerd als BURGERLIJK INGENIEUR EN FILOSOOF.maar dat is nog niet alles. IK GA VERDER DOCTOREREN IN filosofie en BURGERLIJK INGENIEUR.
    Ik ben erg blij voor je dat je zo trots bent op jezelf
    Filosoof zou ik je met je uitspraken op andere en ook deze topic weer niet willen noemen. Gelukkig weten de meeste mensen dat een studie filosofie je nog geen filosoof maakt. Dat ben je of dat ben je niet.

    Maar goed. Mooi verhaal hoor. Schouderklopje op je blanke huid. Maar dat was mijn vraag niet

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    17
    28-07-2002

    PLATO hoe kom je er in hemelsnaam op om jezelf als ubermensch te gaan beschouwen?!

    Aan hetgeen je zonet hebt geuit lijkt het mij dat het studeren je denken niet veel heeft uitgebreid veeleer beknot.

    Heel goed dat je studeert, mr jij bent niet de enige.

  4. #4
    eye of the beholder

    Reacties
    1.104
    30-09-2001

    Origineel gepost door PLATO
    Ik wist niet dat VOLBLOED marokanen af studeren. Ik weet enkel dat kinderen die half marokaans zijn[net als ik] kunnen af studeren met SUCCES.

    HET FEIT IS OOK; dat alleen blanke marokanen[berbers met witte huidskleur] beter presteren dan de bruine marokanen[arabieren en bruine berbers] Hoe KOMT DAT?

    ik ben blank en heb blauwgrijze ogen en heb middelblond haar.

    Mama is geen marokaanse.
    volgend jaar ben ik afgestudeerd als BURGERLIJK INGENIEUR EN FILOSOOF.maar dat is nog niet alles. IK GA VERDER DOCTOREREN IN filosofie en BURGERLIJK INGENIEUR.

    PLATO, PFFFFF YOU WISH, IK ZOU EERDER ZEGGEN PLUTO, A MENĀ“S BEST FRIEND!!!!
    Sunny days wouldn't be special, if it wasn't for rain

    Joy wouldn't feel so good, if it wasn't for pain

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    464
    28-07-2002

    Re: Afgestudeerde allocthonen??

    Origineel gepost door Safira75
    HELP!! Wie weet waar ik cijfers kan krijgen over het aantal afgestudeerden allochtonen van 1999 en 2000? En misschien ook prognoses. Ik ben dan geinteresseerd in HBO en WO - afgestudeerden. Iemand een idee??? Let me know pls!!
    De Elsevier heeft daar vorig jaar een artikel aan geweid.. Misschien dat je met hun contact op kan nemen..

  6. #6
    Bijna Lid

    Reacties
    1.514
    14-09-2001

    Je hebt helemaal gelijk Meso, heb je goed gezegd!!!

    En de rest natuurlijk ook

  7. #7
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Re: Re: Afgestudeerde allocthonen??

    Origineel gepost door Missy20


    De Elsevier heeft daar vorig jaar een artikel aan geweid.. Misschien dat je met hun contact op kan nemen..
    oh thanks!! dat is een goed idee !!! thanks!!

  8. #8
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door Yasmi
    Hi Safira,

    Ik heb voor mijn studie aan de Universiteit vorig jaar ook onderzoek naar allochtonen gedaan, al had ik een ander onderzoeksveld dan jij. Ik heb toen wat informatie kunnen vinden bij Het Centraal Bureau v/d Statistiek. Die hebben cijfers over werkelijk alles wat te maken heeft met de Nederlandse (zowel autochtone als allochtone) bevolking. Als het goed is moet de plaatselijke bibliotheek over deze gegevens beschikken en anders zou je misscchien even persoonlijk contact met ze op moeten nemen (ze zullen vast wel een website hebben).

    Veel succes,
    Yasmi
    dat is ook een heel goed idee. Ik ben inderdaad even op hun website geweest, maar kon het zo gauw niet vinden! Persoonlijk contact of de bieb is inderdaad een goeie optie! Thanks!!!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    974
    07-02-2002

    Origineel gepost door PLATO
    Ik wist niet dat VOLBLOED marokanen af studeren. Ik weet enkel dat kinderen die half marokaans zijn[net als ik] kunnen af studeren met SUCCES.

    HET FEIT IS OOK; dat alleen blanke marokanen[berbers met witte huidskleur] beter presteren dan de bruine marokanen[arabieren en bruine berbers] Hoe KOMT DAT?

    ik ben blank en heb blauwgrijze ogen en heb middelblond haar.

    Mama is geen marokaanse.
    volgend jaar ben ik afgestudeerd als BURGERLIJK INGENIEUR EN FILOSOOF.maar dat is nog niet alles. IK GA VERDER DOCTOREREN IN filosofie en BURGERLIJK INGENIEUR.
    wat een arrogante arsehole ben jij zeg ....hoe kom je inhemels naam aan je wijsheid en je onnozele gevoel voor suprematie ??

    de titel doctoraal afgestudeerde ezel zou veel beter bij jou passen joh ..
    ALLAHOEMA ANTAA SALAAM WAMIEN KA SALAAM TABARAK TA JAZAAL JALALIE WA AL IKRAAM
    ALLAHOEMA IENNA 3ALA DHIKRIEKA WA SHOEKRIEKA WA 7OESNI 3IEBADATIEK

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    1.514
    14-09-2001

    de titel doctoraal afgestudeerde ezel zou veel beter bij jou passen joh ..
    Die is echt goed!!! sorry Plato, maar ja...... ik hou niet van mensen die met zichzelf opscheppen

  11. #11
    Butterfly

    Reacties
    937
    28-08-2002

    Hellow

    Amai ik verschiet ervan dat een heks zoals jij iets over studeren wil te weten komen en nog iets wanneer ga jij nu eens je stomme avatar veranderen je denkt toch nu niet dat je er mooi uitziet (ofwel?).
    Ik wou dit gewoon even vermelden.
    Je zou beter je stinkende rotte vieze haren bedekken(je weet wel wat ik bedoel)

    Daag en nog een prettige dag!


    "Love looks not with the eyes, but with the mind."
    "What's mine is yours, and what is yours is mine."

    William Shakespeare


  12. #12
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door GiZo
    Hellow

    Amai ik verschiet ervan dat een heks zoals jij iets over studeren wil te weten komen en nog iets wanneer ga jij nu eens je stomme avatar veranderen je denkt toch nu niet dat je er mooi uitziet (ofwel?).
    Ik wou dit gewoon even vermelden.
    Je zou beter je stinkende rotte vieze haren bedekken(je weet wel wat ik bedoel)

    Daag en nog een prettige dag!

  13. #13
    Bijna Lid

    Reacties
    479
    06-03-2002

    Origineel gepost door GiZo
    Hellow

    Amai ik verschiet ervan dat een heks zoals jij iets over studeren wil te weten komen en nog iets wanneer ga jij nu eens je stomme avatar veranderen je denkt toch nu niet dat je er mooi uitziet (ofwel?).
    Ik wou dit gewoon even vermelden.
    Je zou beter je stinkende rotte vieze haren bedekken(je weet wel wat ik bedoel)

    Daag en nog een prettige dag!
    En wat is jouw probleem?? Zeg eens Belgje, wees eens slim en val iemand aan die JOU aanvalt. We zijn hier op het forum om te discussieren en meningen uit te wisselen. Een dom trutje als jou hebben wij hier niet nodig. Verpest deze topic niet, als je wil reageren doe het dan prive. Maar aangezien jij geen respect kent, zal je dit denk ik niet doen.

    Toedels Vrouwekkepis.

  14. #14
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door Tifah


    Toedels Vrouwekkepis.
    waaaaaaaaaaaahahahahahah


  15. #15
    Ain Zohra

    Reacties
    672
    31-03-2002

    Re: Afgestudeerde allocthonen??

    Origineel gepost door Safira75
    HELP!! Wie weet waar ik cijfers kan krijgen over het aantal afgestudeerden allochtonen van 1999 en 2000? En misschien ook prognoses. Ik ben dan geinteresseerd in HBO en WO - afgestudeerden. Iemand een idee??? Let me know pls!!

    wat dacht je van de centraal bureua voor de statistieken... kunnen ze zo voor je opzoeken als je ze 't vraagt , althans dat hoop ik voor je


    Abdelouahed